Greek Beauty Blogger? Εκ Των Εσω!



Απευθύνομαι μόνο σε Ελληνίδες για αυτό το λόγο και το συγκεκριμένο ποστ είναι μόνο στα Ελληνικά. Αλλωστε δεν υπάρχει λόγος να γίνουμε ρεζίλι διεθνώς.
Μετά από ανάγνωση αρκετών δακρύβρεχτων αναρτήσεων  και σχόλιων για τη σημασία και την έννοια του beauty blogging, όπως θα έλεγε και η γιαγιά μου "ο κόμπος έφτασε στο χτένι".

Ξεκίνησα το δικό μου Beauty Blog για να ξεφύφω από τη ρουτίνα της καθημερινότητας μου χωρίς να γνωρίζω αν θα έχω followers, αν κάποιος θα διάβαζε αυτά που γράφω, αν θα συνεχίσω...
Αποκόμισα αυτοπεποίηθηση που για εμένα είναι και το πιο σημαντικό, γνώση του αντικειμένου, αγάπη για τη φωτογραφία και τέλος να μακιγιάρομαι πολύ πολύ καλύτερα.
Και σας τα αναφέρω όλα αυτά γιατί:
Αρνούμαι πεισματικά να εντρυφήσω σε καλούπια και ομάδες που εξυπηρετούν τα συμφέροντα των λίγων. Η έννοια της ομάδας άλλωστε είναι ολοι για έναν και ένας για όλους. Σε περίπτωση που δε το γνωρίζεται, αν και αρχαία πλέον Greek Beauty blogger δεν ανήκω στις Greek Beauty Bloggers. Σε προσωπικό email άλλωστε, η απάντηση στη ερώτηση αν γνώριζαν ότι είμαι Greek beauty blogger και γιατί δεν αναρωτήθηκαν ποτέ αν θέλω να μπώ στο γκρούπ ήταν ότι είναι πολυάσχολες για να ασχοληθούν να βρουν άλλα Ελληνικά blogs. Τι λες βρε παιδί μου;; wow!
Αρνούμαι να παραδεχτώ ότι το beauty blogging μεταλλάχθηκε, αλλά θα προτιμούσα να σας πω ότι αναβαθμίστηκε στα πλαίσια του θεμιτού ανταγωνισμού όπως άλλωστε είναι και η σωστή εξέλιξη των πραγμάτων. Πολλές έχετε παρεξηγήσει την έννοια του υγιή ανταγωνισμού στον οποίο μπορούν να συνυπάρξουν άπειρα blogs από κοπέλες με διαφορετικά κίνητρα. Απο την άλλη μεριά ο αθέμιτος και κατακριτέος ανταγωνισμός είναι η αντιγραφή κειμένων (σύμφωνα με το tynt καθημερινά αντιγράφουν κείμενα απο το δικό μου τουλάχιστον blog), η αντιγραφή εικόνων και χρησιμοποίηση  (φυσικά η αντιγραφή από μόνη της, δε λέει τίποτα) και τα βδελυρά ψέματα της εκάστοτε συγγραφέα για τα pr samples (πολλές φορές λένε ότι τα αγόρασαν).
Αρνούμαι να γράφω αρνητικά ποστ για προιόντα που μου έχουν σταλεί, εφόσον κατα τη γνώμη μου είναι αξιόλογα, με το φόβο ότι μπορεί να θεωρηθώ υστερόβουλη αν γράψω κάτι θετικό(η συγκεκριμένη κατάσταση έχει δημιουργηθεί απο beauty bloggers που απλά "λατρεύουν" όλες τις εταιρίες και όλα τα προιόντα). Αλλωστε έχω κατα καιρούς θάψει  περισσότερα σκουπίδια από πολλά πολλά blogs μαζί. 
Αρνούμαι πεισματικά να ψεύδομαι ότι δεν με ενδιαφέρουν τα pr samples ενώ στη πραγματικότητα δεν έχω φράγκο να αγοράσω μια οδοντόκρεμα για τον εαυτό μου, παίζοντας το υπεράνω στον έξω κόσμο(αυτό πάει αλλού).
Αρνούμαι πεισματικά να θεωρήσω αντικειμενικά ιστολόγια και sites, προσωπικά ιστολόγια από άτομα που δουλεύουν στο χώρο της ομορφιάς (περιοδικά, τηλεόραση) και έχουν προσωπική επαφή και σχέση με τις εταιρίες.
Αρνούμαι πεισματικά να μην είμαι ο εαυτός μου, να γλείφω εταιρίες για να μου στείλουν ένα προιόν, να δημιουργώ υστερόβουλες φιλίες, να μην απολαμβάνω την ανάγνωση ενός καλογραμμένου ενθουσιώδη ποστ, έστω κι αν δε διαθέτει επαγγελματικές φωτογραφίες!

Αρνούμαι πεισματικά να θεωρώ αξιόλογα διαφορα blogs του εξωτερικού που λανσάρουν τρίχρωμο γυφτουλέ μαλλί (ονόματα δε λέμε) για super gorgeous μόνο και μόνο επείδη είχαν τη τύχη να απευθύνονται σε ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό (πχ Αγγλία).
Πέρα λοιπόν από τις κατινιές και από τον διακαή πόθο μερικών να είναι τα μοναδικά αξιόλογα blogs στην υφήλιο χαίρομαι να βλέπω καινούρια άτομα στο χώρο και μακάρι να μπορούσα να διαβάζω πολύ περισσότερα, να γράφω πολυ περισσότερα σχόλια και να είμαι πολύ περισσότερο ενεργή. Πράγμα το οποίο λόγω υποχρεώσεων μου είναι αδύνατο να ειμαι 24 ώρες το 24ωρο μπροστά από έναν υπολογιστή.
Χαίρομαι να βλέπω φωτογραφίες από events μιας και δεν είχα την ευκαιρία ακόμη, λόγω υποχρεώσεων, να πάω σε κάποιο.
Χαίρομαι όταν κοπέλες που προσπαθούν, απολαμβάνουν τους καρπούς της προσπάθειας τους και μια καποια αναγνωρισιμότητα.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας και να απαντώ στις ερωτήσεις σας!
Χαίρομαι και απολαμβάνω πάνω απ'όλα την εκτίμηση που μου δείχνετε!
Ας σταματησουμε λοιπόν τις υπερβολές κορίτσια...στο εξωτερικό υπάρχουν κοπέλες που ζουν μόνο απο τα blogs τους και κανεις δεν απέκτησε σύνδρομα κατωτερότητας, βέβαια θα μου πεις άλλη κουλτούρα...
Αλήθεια εσείς τι πιστεύετε για όλα αυτά?? Μη διστασετε να πειτε τη γνωμη σας!!

Comments

  1. Έχω να πω μπράβο! Μην φοβάστε ρε να δείξετε ποιες είστε, μια προσωπικότητα την έχετε, γλεντήστε την! Βαρέθηκα τα έτοιμα reviews από εταιρίες, τα ψέματα, το ''όλα είναι καταπληκτικά, στείλτε μου κι άλλα''. Μην σώσει να μου στείλει κανείς τίποτα. Βάλτε χρώμα στα κείμενα σας, κορίτσια, βάλτε και λίγο χιούμορ, δεν είστε περιοδικό, μερικές φορές και τα περιοδικά περισσότερη ψυχή έχουν από κάτι ξεψυχισμένα κείμενα . Και ειλικρίνεια, γιατί μια μέρα θα σας φτύσουν στην μούρη αυτοί που σας έγλυφαν.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια! Be yourself everyone else is taken!!
      xxxx

      Delete
    2. Έτσι ακριβώς! Ας χαρούμε επιτέλους με τη μοναδικότητά μας!

      Delete
    3. Ακριβώς έτσι, κορίτσια! Εξάλλου αν το σκεφτείτε, ακριβώς αυτό τον ρόλο παίζει ένα blog! Να λέμε τις απόψεις μας! Μπράβο γι αυτό το post Ειρήνη! Πέσ τα ακριβώς όπως είναι!
      Και επί τη ευκαιρία, κορίτσια, ρίξτε μια ματιά στο blog της Tzo! Είναι η ξαδέρφη μου και φυσικά makeup artist και Greek Beauty Blogger! Έχει υπέροχα άρθρα και tips και reviews για makeup!



      -------------------------
      Ομορφιά στο σπίτι! Μόνο από την Perfection! Μάθε πώς!
      https://www.facebook.com/perfection.beauty.at.home/

      Delete
  2. Έχω ένα μικροσκοπικό blog μόλις 70 follower και ξεκίνησα να γράφω γιατί απλά μ'αρέσει, με γεμίζει χαρά να μοιράζομαι τις εμπειρίες μου με άλλα άτομα που συμμερίζονται τα ίδια ενδιαφέροντα. Είμαι μέλος των Greek beauty bloggers γιατί θεωρώ ότι η κοινότητα αυτή είναι ένας υπέροχος τρόπος για να γνωριστούμε η μία με την άλλη

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι αυτη ειναι μια καλη ευκαιρια για γνωριμιες!
      xxx

      Delete
  3. Καταπληκτικό post και συγχαρητήρια που τα λες έξω από τα δόντια, λίγες έχουν τα κότσια να το κάνουν. Είμαι πολύ λίγο καιρό στον χώρο του blogging ( 7 μήνες ) οπότε σαφώς δεν έχω ακόμη τόσο εμπεριστατωμένη άποψη πάνω σε όλα αυτά καθώς δεν τα έχω ζήσει σε μεγάλο βαθμό αλλά έχω ήδη δει κάποια από τα πράγματα που αναφέρεις. Ανταγωνισμό χωρίς λόγο, κακίες, κριτικές που βγάζει μάτι ότι δεν είναι ειλικρινείς και άλλα πολλα. Φυσικά ο κόσμος μάτια έχει και βλέπει οπότε πολύ απλά όσες δεν είναι ειλικρινείς και δεν σέβονται το κοινό τους απλά θα χάσουν την αξιοπιστία τους με τον καιρό όπως είναι επόμενο. Από κει και πέρα δεν βρίσκω κανέναν απολύτως λόγο για όλο αυτό τον ανταγωνισμό, υποτείθεται πως βρισκόμαστε σε αυτό τον χώρο για να μοιραστούμε τις γνώσεις και το πάθος μας με άτομα που ενδιαφέρονται εξίσου και επειδή το αγαπάμε και όχι για δωρεάν προϊόντα, δημοσιότητα, ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Αυτά θα έρθουν φυσικά αν κάποια είναι καλή σε αυτό που κάνει, καταβάλλει προσπάθεια κα αφιερώνει χρόνο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι το κίνητρο για να ξεκινήσει το blogging. Τίποτα δεν γίνεται αν δεν υπάρχει αγάπη. Και όσες αγαπούν αυτό που κάνουν ξεχωρίζουν :)
    Συνέχισε την φανταστική δουλειά που κάνεις και μην πτοείσαι!
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστω πολυ κουκλα για τα καλα σου λογια και πραγματικα πιστευω οτι αν το ξεκινας για τα pr μονο η απογοητευση ερχεται πολυ πιο γρηγορα απο οτι πιστευεις!
      xxx

      Delete
  4. Ένα θα πω, βαρέθηκα να διαβάζω από όλες το ίδιο review για το ίδιο προϊόν!!!

    Αλήθεια τόσα προϊόντα πότε ακριβώς προλαβαίνουν και τα χαίρονται;;

    Όπως και να έχει καλά τα είπες και ευτυχώς τα είπες!!!

    Έλεος πια με τον ανταγωνισμό και ΕΔΩ!!!

    Συνέχισε να κάνεις αυτό που σ' αρέσει όπως σ' αρέσει!!!

    :)

    ReplyDelete
  5. 1) Prive events σε Lancome και Shu Uemura ? Γιατί?? Τι είσαι?? Και μετά ενημέρωση και με mail μη τυχόν δεν το είδαμε..(Δεν θα πω παραπάνω εδώ!)

    2)Γιατί όλες πάμε Hondos και παίρνουμε 3 αποχρώσεις foundation !
    3)ΑΑΑΑΑ
    4)Οι beauty editors πότε δεν δημοσιεύουν τα σχόλια μου!! Που είναι τα swatches μωρή!
    5)Κανένα σχόλιο ,ταιριάζει με το 3!

    Εντάξει νομίζω πως πολύ καλά έκανες και το δημοσίευσες !!

    ReplyDelete
  6. Μου αρέσει πολύ η ειλικρίνειά σου και συμφωνώ σε όλα μαζί σου!! Δεν γράφω παραπάνω από μισό χρόνο, κι όμως από την πρώτη στιγμή με παρότρυναν να μην αρχίσω καν να γράφω!! Το blogging δεν είναι ένα κλειστό επάγγελμα... δεν είναι καν επάγγελμα!! Πρόκειται για χόμπι, και ο καθένας ή η κάθε μια μπορεί να κάνει ότι θεωρεί καλύτερο! Δεν αντέχω να διαβάζω σχόλια τύπου "Έλεος πια με τα δωρεάν προϊόντα!" και την επόμενη στιγμή η ίδια κοπέλα να ανεβάζει φωτό με χίλια διακόσια δωρεάν προϊόντα χαρούμενη!! Φυσικά και η κάθε μια να χαρεί και να πει τη γνώμη της, χωρίς όμως "ζήλιες" όταν κάποια πήρε κάτι παραπάνω... Αν σταματήσω κάποια στιγμή να γράφω, θα συμβεί γιατί θα έχω φτάσει στα όριά μου από τα δήθεν σχόλια που διαβάζω τόσο καιρό!! Χάρηκα πολύ που διάβασα το post σου! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. αν σε ευχαριστει αυτο που κανεις και αισθανεσαι καλα να ΜΗ το σταματησεις!!
      xxxx

      Delete
  7. nomizo oti s aksizei ena megalo mpravo! auto t leei ola!

    ReplyDelete
  8. Πολυ ωραιο ποστ! Συμφωνω σε ολα μαζι σου! Και λατρευω που εισαι τοσο ειλικρινης!
    Καλα εκανες και τα ειπες, αν και μαλλον εχω χασει επεισοδια στ greek community.
    Προσωπικα, δεν μου αρεσει οταν βλεπω κοπελες να μου πετανε συνεχεια το ποσο ΤΕΛΕΙΑ ειναι ολη η σειρα που της σταλθηκε, ιδιαιτερα εαν την εχω δοκιμασει και εγω και ξερω οτι τα μισα αν οχι τα περισσοτερα ειναι για τα σκουπιδια. Καπου εχει αρχισει να χανει το greek blogging community. Δεν ειναι κακο ποσο μαλλον κατακριτεο να μιλας για κατι που οντως σου αρεσε στο μπλογκ σου. Αλλα αυτο που τα κανουν ολα μαρμελαδα με αναβει λαμπακια.

    Φιλια!

    ReplyDelete
  9. Όταν όλο το θέμα γίνεται για το χρήμα και τα τζάμπα προϊόντα, δεν νομίζω πως μιλάμε για bloggin αλλά για δουλειά. Δεν το κατακρίνω, ας κάνει η κάθε μία ότι θέλει, αλλά τουλάχιστον να είναι ειλικρινής. Βέβαια σε μια εποχή που η φτήνια (όχι τα οικονομικά προϊόντα, προς θεού) είναι σημαία πολλών, τι ψάχνουμε να βρούμε; Το θέμα είναι αυτό που κάνεις, να το κάνεις με αγάπη και αξιοπρέπεια.

    ReplyDelete
  10. Well said! Και λίγα είπες... Αν πραγματικά βγάλουμε τα άπλυτα του blogging και των bloggers στην φόρα, δεν μας ξεπλένει ούτε ο Νιαγάρας! Δυστυχώς πλέον, το blogging έχει καταλήξει για κάποιες επάγγελμα και όχι χόμπυ και αυτό φαίνεται, και όχι με την καλή έννοια... Μπράβο που το έθιξες το θέμα και πολύ σωστά όλα όσα ανέφερες!

    ReplyDelete
  11. έχεις απόλυτο δίκιο και καλά κάνεις που κρατάς αυτή τη στάση χωρίς να προσποιείσαι μόνο και μόνο για να είσαι αρεστή σε κάποιες η κάποιους ,κατά τη γνώμη μου τα blogs γενικά είτε αφορούν την ομορφιά και τον καλλωπισμό είτε τη μόδα η άλλα πράγματα είναι για να διασκεδάζουμε για να μοιραζόμαστε και να μαθαίνουμε κάποια πράγματα γνώσεις εμπειρίες και στη τελική να κάνουμε το κέφι μας η κάθε μια με την τρέλα της.
    Προσωπικά εγώ τον τελευταίο καιρό παρακολουθώ και ασχολούμαι με blogs και έχω μάθει αρκετά πράγματα που δεν ήξερα to διασκεδάζω ..πάντα παρακολουθώ τα posts σου μου αρέσουν πολύ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω παρά πολύ για το σχόλιο!! Πραγματικά μου δίνεις μεγάλη χαρά!
      xxx

      Delete
  12. Συμφωνώ πολύ στα περισσότερα από αυτά που λες και χαίρομαι που διάβασα αυτό το post. Εμένα το blogging (αν και νέα στο χώρο), με έχει γεμίσει τόσο πολύ εσωτερικά, λατρεύω αυτό που κάνω και έχω αποκτήσει περισσότερη αυτοπεποίθηση. Μου αρέσει τόσο πολύ που επικοινωνώ με τόσους πολλούς και τόσο διαφορετικούς ανθρώπους, είμαι πολύ πιο χαρούμενη από παλιά!!! :)
    Όταν πήρα την απόφαση να ξεκινήσω, είχα πει στο εαυτό μου πως θα προσπαθήσω να μην "σπάζομαι", να μην "στενοχωριέμαι" με πράγματα που είναι απόλυτα λογικό να συμβούν και να έχω υπομονή.
    Στα περισσότερα θέματα το έχω καταφέρει σε μεγάλο βαθμό και απορώ με τον εαυτό μου.
    Σε ένα θέμα που δεν το κατάφερα, είναι στο θέμα της αντιγραφής (παίρνω αφορμή από αυτό που ανέφερες). Είναι πολύ άσχημο να αντιγράφει κάποιος την δουλειά του άλλου. Δεν μιλάω για μία συμπτωση, όπου παραπλήσια άρθρα δημιουργήθηκαν την ίδια περίοδο και μιλούν για τα ίδια προϊόντα ή το ίδιο γεγονός. Αυτό είναι απόλυτα λογικό να συμβεί. Η μία ενημερώνεται από την άλλη και όλες μαζί από τα νέα του internet και τον εταιριών. Μιλώ για την αυτούσια αντιγραφή κειμένων και εικόνων επεξεργασμένων από συγκεκριμένα άτομα. Είναι πολύ άσχημο να πλασάρει κάποιος την δουλειά του άλλου σαν δική του. Δεν μιλώ για τις φωτογραφίες ή τα κείμενα των εταιριών που έχουν δημιουργηθεί γι'αυτο το λόγο (για την προβολή).
    Τέλος είναι πολύ σημαντικό να είμαστε ειλικρινείς γιατί η άποψή μας μετράει στους τρίτους. Όταν αναλαμβάνουμε την πρωτοβουλία να κάνουμε δημόσια κριτική σε ένα προϊόν, αυτόματα ασκούμε επιρροή σε τρίτους οι οποίοι μας εμπιστεύονται. Ας μην προδίδουμε λοιπόν την εμπιστοσύνη τους.
    Φιλάκια πολλά! :)

    ReplyDelete
  13. Καλα εκανες κ ποσταρες αυτα που πιστευεις, και συμφωνω σε ολα μαζι σου. Γεικοτερα οταν διαβαζω blogs μου αρεσει να βλεπω διαφορετικες αποψεις κ bloggers που υποστηριζουν την γνωμη τους, και δεν αλλαζουν γνωμη καθε φορα συμφωνα με οτι τους συμφερει. Δεν ειμαστε ολες οι beauty bloggers στις Greek Beauty Bloggers, και οσες ειναι δεν σημαινει οτι τους χρωστανε κιολας, ειμαστε ολες ανεξαρτητες bloggers και οι μονες υπευθυνες για τα blog μας. Ελπιζω αυτο καποια στιγμη να το κατανοησουν οι περισσοτερες.

    ReplyDelete
  14. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΠΟΣΤ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ !!!
    ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ ΕΓΩ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΣΧΕΤΟ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΧΤΗΚΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ, ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ, ΚΟΡΟΙΔΕΥΤΙΚΑ, ΜΕ ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΣΧΗΜΑ ΛΟΓΙΑ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΡΕΣΩ ΣΤΑ ΒΙΝΕΑΚΙΑ ΜΟΥ. ΝΙΩΘΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ,ΚΛΑΙΩ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ.
    ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ... ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΘΩΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΛΗΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΩΜΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ??? ΟΧΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΥΤΥΧΩΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ.
    ΙΣΩΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ''ΠΕΙΣΜΩΝΟΥΝ'' ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΖΗΛΟ.
    ΣΥΓΝΩΜΜΗ ΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΣΕΣ ΔΙΕΘΕΣΑΝ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. προς Θεου οχι δακρυα!! Αλλωστε οτι δημοσιοποιείται στον κυβερνοχωρο υποκειται σε κριτικη...αρνητικη ή θετικη. Γινε πιο δυνατη και μαθε να δεχεσαι και τα δυο;)
      xxx

      Delete
  15. Με αφορμή την ανάρτησή σου ως αναγνώστρια θέλω να πώ ότι είναι, πολύ βαρετό να το πω, κουραστικό να το πώ, να ανοίγεις τον υπολογιστή σου για να χαλαρώσεις και να διαβάζεις μόνο δελτία τύπου εταιρειών για νέα προίόντα τα ίδια παντού δεν είμαι παλιά blogger αλλά παλιά αναγνώστρια και ναι το χιούμορ η φαντασία και πολλά άλλα έχουν χαθεί, αν υποψιαστώ οτι και για αυτό φταίει η οικονομική κρίση...Ομορφιά δεν είναι μόνο καινούρια ή άδεια προιόντα.Μ΄αρέσουν πολύ για παράδειγμα τα sneak peek σου Ειρήνη και οι φωτο σου περνάνε κάτι τουλάχιστον σε μένα,ευχαριστώ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστω κουκλα! Τα sneak peek μου αρεσουν και εμενα!!χιχι
      xxx

      Delete
  16. Ξεκίνησα το blog μου τον Ιανουάριο,έχω λίγους και καλούς followers και πραγματικά χαίρομαι να γράφω και να διαβάζω τα ποστ άλλων κοριτσιών.Συμφωνώ πάρα πολύ με αυτά που γράφεις,είμαι μέλος των greek beauty bloggers γιατί το βλέπω σαν ευκαιρία να γνωρίσω κοπέλες που έχουν κοινά ενδιαφέροντα με μένα και μαθαίνω καινούργια blogs!Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο δημιουργείται ανταγωνισμός.Μου αρέσει να διαβάζω άλλες κοπέλες,έχω μάθει ΕΝΑ ΣΩΡΟ πράγματα που δεν ήξερα,και η χαρά που παίρνω όταν διαβάζω ένα σχόλιο που θα μου αφήσουν είναι ανεκτίμητη!Δεν έχω λάβει κανένα προϊόν,έτσι κι αλλιώς γιατί να μου στείλουν από τη στιγμή που δεν έχω πολλούς αναγνώστες;Καταλαβαίνω το να μην μπορεί μια κοπέλα να μιλήσει πολύ άσχημα για ένα προϊόν που της έστειλαν,θα ήταν αγενές,αλλά δεν μπορώ να διαβάζω διθυραμβικές κριτικές για ένα προϊόν,ενώ στην πραγματικότητα είναι από αδιάφορο εώς πεταμένα λεφτά.Μπράβο σου που είσαι ο εαυτός σου,χαίρομαι να σε διαβάζω,και πιστεύω πως το θέμα είναι να περνάμε καλά και να μαθαίνουμε η μια από την άλλη.Έτσι κι αλλιώς,ξεχωρίζουν εύκολα οι κοπέλες που δεν το χαίρονται και το βλέπουν σαν επάγγελμα(!).Συγνώμη για το τεράστιο σχόλιο,απλώς μου κέντρισε πολύ το ενδιαφέρον η ανάρτησή σου!Συνέχισε όπως είσαι! :D

    ReplyDelete
  17. Σε αυτο που λες νομιζω πως εχεις δικιο.Ειμαι και εγω καινουρια στην bloggoπαρεα σας και ετσι δεν τα εχω μαθει και ολα και πως λειτουργουν ολες εδω.Το μονο που με εκανε να ξεκινησω να κανω blog ηταν η επαφη με καινουριο κοσμο και τα κοινα μας ενδιαφεροντα! Βεβαια δεν μου εχει σταλθει κανενα προιον γιατι εχω λιγους followers αλλα εμενα μου δινει χαρα και μονο που εδω και 3 μηνες περιπου εχω αποκτησει 50 followers απο το πουθενα! Μου δινει απιστευτη χαρα οταν μου κανουν σχολια και οταν βλεπω οτι υπαρχει μια επικοινωνια μεταξυ μας!:)Οσο για τα προιοντα τωρα εχω αρχισει και παρατηρω οτι με το που τους στελνει η εταιρια καποιο προιον αμεσως βλεπω τη μια μετα την αλλη να το προμοταρουν στο facebook! Την μια μετα την αλλη ακριβως! Σαν σκηνοθετημενο φαινετε! τι να πω! και αυτο με τους διαγωνισμους παλι που το πας! τελος παντων! λιγες εχω ξεχωρισει απο εσας κουκλες και απο εδω και απο το you tube!

    ReplyDelete
  18. Η γριά η κότα έχει το ζουμί!!! χαχα Και έλεγα, γιατί άργησες τόσο να γράψεις κάτι σχετικό εσύ? Αν δεν είχαμε κι εμείς οι παλιές άποψη τότε που πάμε! Ακόμη θυμάμαι το πρώτο βραβείο που πήρα στο blog το '10 από σένα και ήταν τέτοια η χαρά μου!!! Πραγματικά μέσα από το μπλογκ κι εγω πέρασα ότι λες αυτοπεπηθυση, αγάπη για τη φωτογραφία, έμαθα το αντικείμενο κτλ.
    Λοιπόν, αναφέρω όπως τα θυμάμαι και όχι με τη δική σου σειρά για να μην ανεβαίνω στο κείμενο. Στις gbb μπήκα μόνο για να γνωρίσω άλλες bb από την περιοχή μου. Όταν ήταν ο διαγωνισμός του "καλύτερου blog" ζήτησα να μη συμμετέχω. Ούτε τη συνέντευξη που κανουν έδωσα.
    Προϊόντα για κριτική δεν έχω λάβει ποτέ από καμία εταιρία, και ότι δείχνω στο blog μου είναι αγορασμένο από μένα ή δώρα από αγαπημένα μου πρόσωπα. Το διάστημα που δεν ήμουν συνεπείς με το blog μου λόγω προετοιμασίας γάμου, στο καπάκι εγκυμοσύνη και μωρό, άλλαξαν τόοοοοσα πράγματα και αυτό δεν μ'αρεσε. Τη φωτογραφία τη θεωρώ σημαντική... Αυτό που κάνουμε είναι σαν περιοδικό και το να έχει όμορφη εικόνα δίνει ένα καλύτερο αποτέλεσμα... αυτά για τώρα, κάθε φορά μου έρχονται κι άλλα από δημοσιεύσω το σχόλιο:P

    ReplyDelete
  19. Με όσα λες στο post σου συμφωνώ... Η άποψη η δική μου είναι πως δεν ξεκινήσαμε όλες για τους ίδιους λόγους το blogging και ειδικά το bblogging... Προσωπικά ξεκίνησα με travel blog και όπως καταλαβαίνεις αυτά που αντιμετώπισα στην πορεία στη beauty κοινότητα με εξέπληξαν πολύ δυσάρεστα. Ήμουν στην ομάδα των GBB από την αρχή αλλά δεν σημαίνει πως επειδή εγώ αποφάσισα να φύγω δεν είμαι πια GBB, ούτε σημαίνει πως όσο ήμουν είχα κάποια προνόμια ή κάποια βοήθεια ή συμπαράσταση αν θες όταν την χρειάστηκα....ξέρεις καλά πως αυτά είναι επιστημονική φαντασία. Η έννοια της ομάδας είναι πολύ μπερδεμένη...για μένα ομάδα σημαίνει αλληλοϋποστήριξη, κοινή γραμμή, μακριά από συμφέροντα και όλα αυτά στη βάση της παρέας που έχει κοινά ενδιαφέροντα...γιατί μια beauty ομάδα δεν μπορεί να έχει στόχους ούτε επαγγελματικής αποκατάστασης ούτε απολαβών και δεν πρέπει να έχει τέτοιους στόχους, αν συνεχίζει να είναι η αρχική ομάδα "κάνουμε το κέφι μας" αν μεταλλαχτεί σε αυτό που προείπα σε συνδυασμό με πολλά άλλα που οι περισσότερες τα είδαμε να συμβαίνουν τότε χάθηκε το νόημα...και εκεί αποφασίζεις αν θέλεις να είσαι μέλος...τόσο απλά...η κάθε μιά μας για τον εαυτό της. Χωρίς τυμπανοκρουσίες και μανιφέστα... Κάθε blogger πρέπει να έχει το προσωπικό της στυλ, γραψίματος, έκφρασης, στάσης ζωής αν θές.... αλλά σίγουρα έχει και διαφορετικές ανάγκες...Κατανοώ πως κάποια blogs γλείφουν εταιρείες γιατί αλλιώς δεν έχουν τι να γράψουν...τι να δείξουν...αλλά γλύψιμο από γλύψιμο έχει διαφορά...κάντο αφού δεν μπορείς να υπάρχεις αλλιώς ως bblogger,αλλά μην το παίζεις το πρότυπο ειλικρίνειας...εκεί τα παίρνω...γράψε μόνο για freebies αν δεν έχεις άλλη λύση και το αγαπάς το blogging... αλλά γράψε κάτι δικό σου...πάλεψέ το...μην αντιγράφεις!!!!Δείξε μόνο φθηνά προϊόντα αν αυτά μόνο μπορείς να έχεις αλλά μην τα θεοποιείς...και κάνε και μια έρευνα πριν εξαντλήσεις το μηνιάτικο στους δερματολόγους...και αν δεν θες να το κάνεις για να προστατέψεις εσένα, κάντο από σεβασμό σε αυτούς που σε διαβάζουν και σε βλέπουν...Αυτά είναι που εμένα με ενοχλούν...και με θυμώνουν...Φαινόμενα τύπου ping pong emails κατηγοριών χωρίς όνομα δεν είναι μόνο κατινιές είναι ξεδιάντροπα και φθηνά...και είναι κατάντια...είναι πανικός αδικαιολόγητος!!! Αν είσαι bblogger γιατί δεν μπορείς να είσαι κάτι άλλο ή γιατί έτσι νομίζεις πως είσαι "κάτι"....Άστο καλύτερα ασχολείσου με κάτι άλλο για το καλό όλων μας... Ευχαριστώ για τον χώρο που κατέλαβα... και όσες το διαβάσουν... ;o))XXX

    ReplyDelete
    Replies
    1. *φθηνά εννοώ τα αμφιβόλου ποιότητας και προέλευσης προϊόντα και μη ελεγμένα και όχι τα μη high end... και ελπίζω να καταλαβαίνετε τι εννοώ...

      Delete
  20. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση. Εγώ γράφω εδώ και 3,5 χρόνια, αλλά έχω μείνει αρκετά έξω από την "κοινότητα" που περιγράφεις λόγω του οτι ζω Αγγλία (αλλά δεν έχω πολύχρωμα μαλλιά, σε ποιαν αναφερεσαι; θα σκάσω!). Το να λαμβάνεις δείγματα από εταιρίες, είναι μεν θεμιτό (εφόσον η κριτική σου είνναι ειλικρινής) αλλά τελικά καταλήγουν όλα τα blogs να γράφουν για ακριβώς τα ίδια προϊόντα. Τώρα για τα events, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί μπορεί να ενδιαφέρει τον αναγνώστη ενός blog ένα τέτοιο ποστ. Νομίζω πως κανείς εύκολα μπορεί να διαφυλάξει το blog του και τον εαυτό του από το περιβάλλον που περιγράφεις. Μικροσυμφέροντα και κατινιές γιατί; Για 10 παραπάνω δείγματα;

    ReplyDelete
  21. Σε πρώτη φάση, θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και η άποψη των GBB, δε νομίζεις? Αν κάποια εκπρόσωπος τους διαβάζει, θα ήταν ενδιαφέρον να διαβάσουμε τι έχει να πει. Έπειτα: Διαβάζω αρκετά bblogs, Ελληνικά και ξένα, αυτό που ενοχλεί εμένα-κυρίως-είναι η προχειρότητα. Δλδ, μια bblogger να έχει κακή ορθογραφία-συντακτικό, κοινώς να μη καταλαβαίνω τι θέλει να πει και-φυσικά-αυτός ο σωρός των ποστ για προϊόντα χιλιοδιαφημισμένα. Και το έχω ξαναπεί: Καλύτερα ρε κοπελιά να κάνεις ποστ για ένα προϊον που έχεις στο συρτάρι σου και το έχεις λιώσει παρά να διαβάζω την εκατομμυριοστή κριτική για τη BB Cream του συρμού. Το αν υπάρχει ανταγωνισμός ή όχι, ε, τη να κάνουμε, είναι στη φύση του Έλληνα νομίζω, να τρώγεται με τα ρούχα του. Είναι πολύ ενδιαφέρον το bblogging για όλες εμάς που έχουμε πάθος με την ομορφιά και η καθε μια μας πιστεύω έχει ξεχωρίσει τις κοπέλες που είναι ειλικρινείς και σέβονται αυτό που κάνουν και-κυρίως-το κοινό τους. Και βέβαια είναι πολύ άσχημο μια κοπέλα να παίρνει υβριστικά/σεξιστικά/προσβλητικά σχόλια γι' αυτό που κάνει, κομπλεξικοί υπάρχουν παντού θα μου πεις....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είμαι όλη αυτιά! Δεν αφαίρεσα σε κανέναν το δικαίωμα να πει τη γνώμη του άλλωστε ;)
      Στα υπόλοιπα συμφωνώ με αυτά που λες
      xxx

      Delete
    2. Ενδιαφέρουσα η άποψη μας όταν για μια ακόμη φορά διαπιστώνω ότι η καθεμιά έχει βγάλει τα συμπεράσματα της και έχει καταλήξει; Οι εξηγήσεις για το δίκτυο δόθηκαν μια φορά με ένα μαζικό mail από εκεί και πέρα το τι θέλει να κάνει η κάθε bblogger με το Blog της αφορά την ίδια. Αν αυτό είναι αποδεκτό ή όχι ας το κρίνουν οι αναγνώστες της.

      Delete
    3. Το μαζικο email....εεε μαλλον δεν ηταν πολυ μαζικο(δε το ελαβα) και φυσικα η καθεμια κανει οτι θελει με το blog της!!

      Delete
  22. Ειρήνη, σου έστειλα πμ στο fb γιατί μάλλον αγρόν αγοράζω τόσο καιρό! Ειμαι στο συννεφάκι μου και το μόνο που έχω καταλάβει είναι ότι στο χωρο των gbb πρέπει να σκύβεις για να μη σε πάρουν τα σκάγια. Το λόγο του πολέμου όχι.
    xxx ψψψ κτλ

    :D

    ReplyDelete
  23. Δεν θα πω πολλά...Άλλωστε τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...Εγώ τρελαίνομαι για το blogging γιατί από τότε που το ξεκίνησα έχω αποκτήσει κι εγώ αυτοπεποίθηση, έχω μάθει και μαθαίνω πάρα πολλά και φυσικά λατρεύω να γράφω...Τώρα όσο για όλα τα υπόλοιπα οκ...με αποκορύφωμα ένα email που στάλθηκε μαζικά από κάποια που δεν γνωρίζω και που έκραζε μια άλλη κοπέλα και το μπλογκ της...απαξιώ και να ασχοληθώ ειλικρινά...Δημοκρατία έχουμε ακόμα, ας γράφει ο καθένας ότι θέλει και για όποιους λόγους θέλει...αλλά εγώ όπως κι εσύ φαντάζομαι αρνούμαι να μην γράφω για ότι αγαπάω ή μισώ με τον φόβο μήπως κάποια με πει τζαμπατζού ή ότι επιδεικνύω τα χρήματα που ξοδεύω ή οτιδήποτε άλλη κακεντρέχεια υπάρχει...όσο για τις αντιγραφές...πικρή ιστορία...αυτά από μένα και πολλά φιλιά Ειρήνη μου!!

    ReplyDelete
  24. Ασχολούμαι με το blogging περίπου 2,5 χρόνια & με το bb περίπου ένα χρόνο! Διαβάζω πολύ όσα περισσότερα blogs μπορώ ανεξάρτητα περιεχομένου αλλά σπάνια αφήνω σχόλια λόγο περιορισμένου χρόνου! Δεν μπορώ να καταλάβω που είναι το νόημα της κατινιάς & της κακιάς που βγάζουν κάποια άτομα? Γιατί "πρέπει" να είμαστε "ανταγωνίστριες" & όχι "συναγωνίστριες"??? Έχεις δίκιο σε πολλά, αν όχι σε όλα! Οι περισσότερες έχουν χάσει το προσωπικό τους στιλ & έχουν πέσει με τα μούτρα στο "γλείψιν". . . Ο κόσμος όμως έχει μάτια & βλέπει!!! Πάνω απ' όλα σεβασμός στον έστω & έναν άνθρωπο που θα κάτσει να φάει χρόνο απο την ζωή του να σε διαβάσει! Αυτά απο μένα! Φιλιά & keep going! Δεν σχολιάζω σχεδόν ποτέ αλλά "σε βλέπω"!!! ;-)))

    ReplyDelete
  25. προς αποφυγή παρεξηγήσεων, πιστεύω ότι πάντα πρέπει ν' ακούγονται και οι δύο πλευρές μιας ιστορίας, γι' αυτό έγραψα ότι έπρεπε να "ακουστεί" και η άποψη των GBB. Και η οποία όντως..."ακούστηκε", εγώ δε κατάλαβα τίποτα, εσύ κατάλαβες? Το κοινό πάντως των bblogs είναι ενημερωμένο, ψαγμένο και-κυρίως-μορφωμένο, και όλα αυτά πρέπει να τα λάβουν σοβαρά υπόψη οι κυρίες που ασχολούνται με αυτό. Το ξεσκαρτάρισμα το έχει κάνει η καθεμιά μας νομίζω και διαβάζει αυτές που σέβονται το κοινό τους

    ReplyDelete
  26. και σαν αναγνώστρια,και σαν blogger συμφωνώ με όσα λες, άλλα θα πω κάτι που έχω ξαναπεί,και είναι αυτό που πιστεύω ακράδαντα....
    Ένας blogger,έχει και αντίστοιχου επιπέδου κοινό.τέλος.
    μόνο το κοινό σου μπορεί να σε ανεβάσει ή να σε κατεβάσει,το τι είναι επιβράβευση για κάποιον blogger διαφέρει,για κάποιους είναι τα τζάμπα προϊόντα,για κάποιους είναι οι προβολές,τα σχόλια ή η αναγνωρισημότητα. ότι είσαι θα δείξεις και ότι είσαι θα πάρεις.
    το τι παίζεται με τις κοινότητες δεν το έχω ψάξει ακόμη,αλλά μου φαίνεται πως ναι,είμαι πολύ πίσω,γιατί απλά δεν ασχολούμαι.
    το να διαβάσω ένα μπλογκ''ετικέτα'' δε μου προσφέρει τίποτα απολύτως,εφόσον όμως υπάρχουν άλλοι που τους αρέσει,οκει.
    μου τη δίνουν πολλά,όμως απλά δε θα τα διαβάσω,ούτε θα κάτσω να 'κραξω'' ούτε τίποτα,απλά θα παρακολουθήσω αυτό που εγώ πιστεύω σωστό.
    και αυτό γιατί νομίζω πως 'έχω το επίπεδο και την κρίση,την παιδεία ή ότι άλλο προϋποθέτει,το να επιλέξω να ενημερωθώ από ένα αξιόλογο πρόσωπο,και να καταλάβω μια κριτική κανονική από μια ''έκατσα και αντέγραψα το κείμενο από το προϊόν που μου έστειλαν πριν καν το δοκιμάσω,και όλες με ζηλεύουν΄΄.
    αυτά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ο καθε blogger (ανθρωπος) σιγουρα εχει διαφορετικο κοινο και λειτουργει διαφορετικα...(πρωτο σκελος)
      Ωστοσο η προσωπικη αποψη και εμπεριστατωμενη τοποθετηση με ενα και μοναδικο ποστ το οποιο εγινε με πληρη διαφανεια και ειλικρινεια(και "ετσουξε" πολλες στελνοντας προσωπικα email σε αλλες bloggers) δεν αντικατροπτιζει ελλειψη παιδειας και κρισης...
      η αντιγραφη κειμενων και οι κουτοπονηριες ναι.
      Χαιρομαι ιδιαιτερα παντως που συμφωνεις με οσα λεω :)

      Delete
  27. Είμαι πολύ καινούρια στο blogging και το ξεκίνησα καθαρά για προσωπική μου ευχαρίστηση στον ελεύθερο μου χρόνο. Είναι υπέροχο να επικοινωνείς με διάφορους ανθρώπους και να ανταλλάσετε απόψεις. Έγινα μέλος των GBB για να είμαι στη λίστα με τα υπόλοιπα ιστιολόγια και να μπορεί κάποιος να ανακαλύψει πιο εύκολα το blog μου και αν θέλει να γίνει μέλος γιατί όπως και να έχει είναι πολύ πιο ενδιαφέρον να έχεις έστω και λίγο κοινό ώστε να μπορείτε να συζητάτε και να ανταλλάσετε απόψεις. Αν και έχω εδώ και πολύ λίγο καιρό το blog μου (2 μήνες) βέβαια διαβάζω διάφορα άλλα blog περισσότερο καιρό έχω προσέξει κάποια πράγματα σχετικά με αυτά που λες. Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν είναι όλα τα blog που ανήκουν σε αυτή την ομάδα για τα σκουπίδια...Υπάρχουν κάποια που είναι πολύ αξιόλογα και χαίρομαι να τα διαβάζω! Από την άλλη όμως (που ίσως να είναι και η πλειοψηφία) έχω σιχαθεί να βλέπω διάφορες να εκθειάζουν ΟΛΑ τα προϊόντα ακόμα και κάποια που είναι σκουπίδια και το ξέρω γιατί τα έχω δοκιμάσει! Θα μου πεις μπορεί σε εκείνη να ταίριαξε καλύτερα. Εε όχι! Κάποια προϊόντα αντικειμενικά ή είναι καλά ή δεν είναι π.χ ένα κραγιόν νομίζω ότι λίγο πολύ λειτουργεί το ίδιο σε όλες. Εε δε μπορείς λοιπόν κουκλίτσα μου ένα κραγιόν που δεν έχει απόδοση και διάρκεια να λες ότι είναι καταπληκτικό και μετά να μιλάς για κάποιο άλλο που είναι όντως καλό και να το χαρακτηρίζεις και αυτό καταπληκτικό. Επίσης έχω σιχαθεί να βλέπω να λένε τα καλύτερα για κάποια πάμφθηνα προϊόντα και να τα συγκρίνουν με άλλα drugstore ή ακόμη και high end και να λένε ότι δε βρίσκουν διαφορά -_-. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να έχει κανείς υψηλό δείκτη νοημοσύνης για να καταλάβει ότι ένα προϊόν που κοστίζει 1 ευρώ θα έχει υλικά πολύ κακής ποιότητας. Όλες οι εταιρείες θέλουν να βγάλουν το μέγιστο κέρδος! Επομένως αν το καλλυντικό αυτό κάνει 1 ευρώ δεν θέλω να ξέρω πόσο φτηνιάρικα είναι τα συστατικά του :S Το δέχομαι ότι λόγω οικονομικής κρίσης δεν μπορούμε πλέον να κάνουμε τις αγορές που κάναμε στο παρελθόν όμως θα πρέπει να σεβαστούν το κοινό τους και να μην προτείνουν σκουπίδια τα οποία μπορεί να βλάψουν τον κόσμο! Και το χειρότερο είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις έχουν βλάψει και τις ίδιες αλλά συνεχίζουν να κάνουν τα ίδια και να μη λένε κιόλας ποιό προϊόν από αυτά που μέχρι πρότεινως "λάτρευαν" τους το προκάλεσε αυτό. Αυτό με κάνει να συμπεράνω ότι δεν τις νοιάζει το κοινό τους αλλά μόνο το να μη δυσαρεστήσουν τις εταιρείες και χάσουν τα τζάμπα προϊόντα και ας είναι κάποια από αυτά σκατά.

    ReplyDelete
  28. Συμφωνω με την αναρτηση σου..και θελω να προσθεσω σαν νεα στον χωρο..οτι υπάρχουν κι αλλα κακα..καποιες σου λενε κανε με follow, εχεις ολη την χαρα και μετα δεν επισκεπτονται το δικο σου μπλογκ..
    οπως και να εχει το θεμα ειναι να εισαι ειλικρινης και να ξερεις για τι ασχολεισαι εσυ..

    ReplyDelete
  29. Έπεσα τυχαία πάνω σε αυτό το post σου. Πολύ ενδιαφέρον. Είναι κάποια πράγματα για τα οποία έχω άγνοια. Διαβάζω χρόνια blogs και έφτιαξα το δικό μου πριν λίγο διάστημα και παρότι είμαι "άγνωστη", ομολογώ πως δεν ήθελα να μπω στο Greek Beauty Bloggers. Weird? Είπα ό,τι γίνει!
    Αυτό που θα ήθελα να σε ρωτήσω είναι πως βλέπεις την αντιγραφή του blog σου? Θα το εκτιμούσα αν μου απαντούσες γιατί έχω άγνοια κινδύνου.
    Keep doing your thing!
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ReplyDelete
  30. Καλησπέρα!! Είμαι νέα στο χώρο του Blogging! Ξεκίνησα χθες φαντάσου. Εγώ το έκανα καθαρά για μια διέξοδο. Να γράφεις, να ανοίγεσαι. Δε πιστεύω και ούτε θέλω να μπω σε κάποια κοινότητα (ομορφιά,αθλήματα κτλ) αλλά να έχω μια Α' απήχηση αυτά που λέω. Είναι νωρίς, ο χρόνος θα δείξει ποιους αγγίζουν :)

    Τσέκαρε αν θες : http://mcarol1990.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  31. Καλησπέρα,σήμερα είδα τυχαία αυτό το post και θέλω να πώ ότι συμφωνώ απόλυτα!!!!!!!!!!!!Εγώ ξεκίνησα το blogging πρόσφατα δεν έχω κλεισει ούτε μήνα ακόμη!!!!!Ξεκίνησα γιατί αγαπώ τα καλλυντικά και το μακιγιάζ και γενικώς την αισθητική γι'αυτό και σπούδασα και αισθητική και ήταν ένας τρόπος σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που ζούμε να ξεφύγω και να ασχοληθώ με αυτό που αγαπώ έστω διαδικτυακά!!!!Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να υπάρχει όλος αυτός ο ανταγωνισμός!!!!!!Όσες πραγματικά αγαπάμε το Blogging θα ασχολούμαστε απλά γιατί μας αρέσει για να μιλάμε και με άλλες blogger και να ανταλασσουμε απόψεις για προιόντα και γενικώς για την ομορφιά.Δεν θεωρώ ότι σκοπός του blogging είναι να μας στέλνουν οι εταιρείες δωρεαν προιόντα αλλά εαν μας στείλουν καλοδεχούμενα,και εγώ θα το χαιρόμουν πολύ δεν θα με χάλαγε καθόλου,αλλά δεν θα γίνει και ο μοναδικός μου στόχος!!!!!!!!!!!
    Συνέχιζε να γράφεις τόσο μα τόσο όμαρφα post και εμέις είμαστε μαζί σου!!!!!!!

    ReplyDelete
  32. Καλησπέρα είμαι καινούργια στο όλο θέμα και έχω να πω ότι τα blog είναι για διασκέδαση ρε κορίτσια προσωπικά χαίρομαι να γράφω και να χαζεύω άλλα blog αλλά ασχολούμαι χαλαρά ανταγωνισμός για ποιο λόγο;Τέλος πάντων το blog σου μου αρέσει πολύ πάντως και θα το παρακολουθώ !!φιλιά !!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts