The Body Shop Bath Gloves


The Body Shop Bath Gloves 3.00€.

Few things are those that I purchase and purchase again through the plethora of cosmetics along with face and body care products I have, since always something new makes its appearance, and I want to try it ...

This of course doesn't apply to the bath gloves of The Body Shop that remove dead skin cells with ease and is ideal for a wonderful exfoliation (you can see another pair of them here). Their lifetime is depending on the use, mine are holding up to 1 year as I hang them after bathing so that these dry instantly and are ready for the next one use, while the price of 3€ is unbeatable. Yes I love to try new scrubs in cream and gel forms but the exfoliating bath gloves of The Body Shop pull me out from the predicament anytime and offer me in collaboration with my favorite shower gel the best exfoliation that I have experienced and lovely soft skin with one move. You'll find them with 20% off at the moment ie around 2.40€ that is a real bargain, and there is no way you are not going to love them!
For you...who want quick exfoliation and soft skin without it costing you a fortune.
Skip it...if you don't use bath sponges or you don't like the feeling of wearing gloves in your bathroom.

Λίγα πράγματα είναι εκείνα που αγοράζω και ξανα αγοράζω μέσα από τη πληθώρα των καλλυντικών και των προΐόντων περιποίησης σώματος και προσώπου που έχω, μιας και όλο και κάτι καινούριο κάνει την εμφάνιση του και θέλω να το δοκιμάσω...

Αυτό φυσικά δεν ισχύει με τα γάντια μπάνιου του The Body Shop που απομακρύνουν τα νεκρά κύτταρα με ευκολία και είναι ιδανικά για μια θαυμάσια απολέπιση (μπορείτε να δείτε και άλλο ζευγάρι εδώ). Η διάρκεια ζωής τους έγκειται ανάλογα με τη χρήση, τα δικά μου κρατάνε μέχρι και 1 χρόνο εφόσον τα κρεμάω μετά το μπάνιο έτσι ώστε να στεγνώσουν άμεσα και να είναι έτοιμα για την επόμενη χρήση, ενώ η τιμή των 3€ είναι ασυναγώνιστη. Ναι μου αρέσει να δοκιμάζω καινούρια scrub σε κρέμα και σε τζελ μορφή αλλα τα απολεπιστικά γάντια του The Body Shop με βγάζουν από τη δύσκολη θέση άνα πάσα στιγμή και μου προσφέρουν σε συνεργασία με το αγαπημένο μου αφρόλουτρο την καλύτερη απολέπιση που έχω βιώσει και υπέροχο απαλό δερματάκι με μια κίνηση. Θα τα βρείτε με μείον 20% αυτή τη στιγμή, δηλαδή γύρω στα 2.40€ που είναι πραγματική ευκαιρία, ενώ δεν υπάρχει περίπτωση να μη τα λατρέψετε!
Για εσας...που θέλετε γρήγορη απολέπιση και απαλή επιδερμίδα χωρίς να σας κοστίζει μια περιουσία.
Παραλείψτε τα...αν δεν χρησιμοποιείτε σφουγγάρια μπάνιου ή δε σας αρέσει η αίσθηση του να φοράτε γάντια στο μπάνιο.

Comments

  1. Τα έχω κι εγώ σε μωβ χρώμα, είναι όντως εξαιρετικά!!

    ReplyDelete
  2. Μόλις βρήκα την επόμενη αγορά μου.! Υπέροχο και το χρωματάκι..υπέροχα και τα γάντια.! Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση.!
    Φιλιά πολλά..

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγω σε ευχαριστω κοριτσάκι!!;φιλία!!! ;)

      Delete
  3. den ixera oti einai tosooo oikonomika! :D

    ReplyDelete
  4. Τα αγόρασα κι εγώ πριν λίγους μήνες και πραγματικά με έχουν βολέψει πολύ! Φιλάκια xxx

    ReplyDelete
  5. φαινονται πολυ καλα!

    ReplyDelete
  6. Πολυ ωραια ιδεα...Θα τα αγoρασω και εγω αμεσα γιατι η λουφα ειναι πολυ τραχια και δεν την προτιμαω πλεον.Φιλια πολλα
    sofiasbeautyworld.blogspot.gr

    ReplyDelete
  7. Πολύ ενδιαφέρον post!
    Φαίνεται πολύ ωραίο και η τιμή του ακόμα πιο ωραία αν αντέχει και τόσο καιρό!
    Εννοέιται θα παω να το αγοράσω.
    Φιλια

    http://beautyswings.blogspot.gr/

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts