Dust+Cream Love is Yummy (Giveaway Open|Greece)



Η πρώτη μου επαφή με τα προΐοντα περιποίησης σώματος από την αλυσίδα καταστημάτων Dust+Cream έγινε με τον πιο γλυκό τρόπο! Η νέα σειρά προΐοντων cookies διαθέτει ένα άρωμα εδώδιμου γλυκού μπισκότου βουτηγμένο σε γάλα και θα τη βρεις ήδη στα καταστήματα σε στρογγυλεμένα χαριτωμένα λευκά πλαστικά και εύχρηστα μπουκάλια. 

Ως λάτρης των γλυκών αρωμάτων δε θα μπορούσα να μην τα δοκιμάσω σε άμεσο χρόνο με πρώτο το shower gel cookies το οποίο με τον μαγευτικό αφρό του πλημμυρίζει το μπάνιο με ένα ζεστό άρωμα μπισκότων ενώ στη συνέχεια το body lotion με την υπέροχη λεπτόρευστη σύνθεση του απορροφάται άμεσα ενυδατώνοντας την επιδερμίδα και αναδεικνύοντας το άρωμα των cookies. To body butter της ίδιας σειράς κινείται στους ίδιους γλυκούς τόνους με μια πιο πλούσια σύσταση για μια όμορφη ενυδάτωση και δέρμα βελούδινο. Ο συνδυασμός ενυδάτωσης-αφρόλουτρου με μπισκότο που μπορεί στην αρχή το άρωμα του να είναι αρκετά έντονο θυμίζοντας μπισκότα σοκολάτας για δάγκωμα αλλά όσο περνάει η ώρα αφήνει ένα αισθαντικό ντελικάτο και απαλό άρωμα που εναρμονίζεται απόλυτα με τη χημεία του δέρματος και δεν σε αποτρέπει από το να χρησιμοποιήσεις και το αγαπημένο σου γλυκό ή αισθησιακό άρωμα είναι φανταστικός. Από την άλλη, το θαυμάσιο γλυκό άρωμα της κρέμας χεριών cookies με την τόσο βολική αντλία και το μικρό χαριτωμένο μπουκαλάκι έγινε ήδη απαραίτητο αξεσουάρ του γραφείου μου, όπου η μαγεία του blogging παίρνει σάρκα και οστά. 

Όλα αυτά θα τα βρεις σε συσκευασία δώρου και σε ένα ειδικά μελετημένο ρομαντικό concept για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και των ερωτευμένων! Μη νομίζεις ωστόσο ότι δεν θα δοκιμάσεις και εσύ το υπέροχο αυτό Gift Box γιατί με την ευγενική χορηγία της Dust+Cream  μία νικήτρια/ης θα κερδίσει ένα GIFT BOX με 4 νέα προϊόντα με άρωμα μπισκότο.
1) Shower gel 200ml με άρωμα cookies
2) Body lotion 200ml με άρωμα cookies
3) Body butter 100ml με άρωμα cookies
4) Hand cream 250ml με άρωμα cookies
Το δώρο θα μπορεί να το παραλάβει ο νικητής/τρια του διαγωνισμού από το πλησιέστερο κατάστημα Dust+Cream. Αν δεν έχει κοντά του κάποιο, τότε θα σταλεί ταχυδρομικώς.

 ΚΑΝΟΝΕΣ
 ** Για όλες τις συμμετοχές, παρακαλώ χρησιμοποιήστε την φόρμα rafflecopter παρακάτω **
1. Επειδή ο διαγωνισμός απευθύνεται στους αναγνώστες του Blushing Loves, πρέπει να ακολουθήσετε το blog μέσω GFC(Google Friend Connect) πατώντας απλά το Join this site κουμπί στη δεξιά στήλη ή μέσω Bloglovin.
2. Να αφήσετε ένα σχόλιο παρακάτω.
3. Αφήστε το e-mail σας στη φόρμα rafflecopter έτσι ώστε να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί σας εάν κερδίσετε.
4. Να κάνετε like στη σελίδα του Facebook Dust+Cream.
5. Να κάνετε like στη σελίδα του Facebook Labeland.

O διαγωνισμός είναι ανοιχτός μόνο για Ελλάδα. Θα παρακαλούσα μια συμμετοχή ανά άτομο. Η νικήτρια θα αποφασιστεί μέσω Random.org. Και τέλος ο διαγωνισμός θα λήξει την Παρασκευή στις 14 Φεβρουαρίου όπου είναι και η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Καλή επιτυχία σε όλους!!!
O τυχερός νικητής/τρια είναι η Lena Panos!! a Rafflecopter giveaway

Comments

  1. υπέροχο δώρο...υπέροχα προϊόντα...από μια καλή εταιρία...ευχαριστούμε

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστούμε πολύ για τον υπέροχο διαγωνισμό!! Δεν τα έχω δοκιμάσει και η αλήθεια είναι ότι πολύ θα το ήθελα!!!

    ReplyDelete
  3. Αγαπημένο προϊόν ε? Χμμ δεν έχω προς το παρών γιατί δεν έχω δοκιμάσει πολλά αλλά ελπίζω να κερδίσω χαχαχ :)

    ReplyDelete
  4. ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ.....ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ!!

    ReplyDelete
  5. Se genikes grammes eimai polu ikanopoihmenh me tis kremes swmatos <3

    ReplyDelete
  6. Υπεροχο δωρο!! Δεν εχω δοκιμασει κατι απο την εταιρια αυτη, αλλα αν κερδισω θα ειναι μεγαλη ευκαιρια!!

    ReplyDelete
  7. Αγαπημένα δεν έχω μιας και δεν έχει τύχει να δοκιμάσω προιόντα καθώς δεν υπάρχει κατάστημα στην πόλη μου..

    ReplyDelete
  8. latreuo ta mano tis beauty line!!

    ReplyDelete
  9. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κρεμούλες από το dust&cream..Τις έχω μυρίσει όμως και μου άρεσαν!!
    Ευχαριστούμε!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. δεν εχω δοκιμασει ελπιζω τωρα να δοκιμασω:)

    ReplyDelete
  11. Πολύ γλυκό το δωράκι! Ένα υπέροχο Gift Box για την ημέρα του Αγ.Βαλεντίνου. Ευχαριστούμε:-)

    ReplyDelete
  12. να το φας είναι!!Ευχαριστούμε!!!!!!

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. ευχαριστουμε όλα είναι υπέροχα

    ReplyDelete
  15. Τέλεια!!!Δεν εχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο!!

    ReplyDelete
  16. eyxaristoyme!!!!!!!!!!!!1 ta thelw egwwwwwwwwwwwwwwwww!!!

    ReplyDelete
  17. Πόσο λατρεύω τις γλυκές μυρωδιές! :)
    Αν & σπάνια χρησιμοποιώ βερνίκια,μ' αρέσουν πολύ αυτά της beautyline!

    ReplyDelete
  18. Ωραίοοοοοοο!!Καλή επιτυχία!
    Φιλάκια πολλά*
    viniettas'beautyland*

    ReplyDelete
  19. Super δωράκι για την ημέρα των ερωτευμένων, χρόνια πολλά σε όλο τον κόσμο :-)

    ReplyDelete
  20. τέλειο δώρο!!!δεν έχω δοκιμάσει

    ReplyDelete
  21. θέλω πάρα πολύ να το δοκιμάσω!!! :) μιαμ!

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. Ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό!!!

    ReplyDelete
  24. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν αλλά έχω διαβάσει τα καλύτερα..μακάρι να είμαι τυχερή..;)

    ReplyDelete
  25. Πολύ ωραιο το δωρακι! Γιάμιιιι!!!! :D

    ReplyDelete
  26. Θα ήθελα να τα δοκιμάσω!

    ReplyDelete
  27. likeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  28. Φαίνονται υπέροχα!!!!! <3

    ReplyDelete
  29. Πολύ καλά προϊόντα...τέλειο δώρο...

    ReplyDelete
  30. τα λατρεύω τα dust and cream!!! όλα!!!!!!! τα πάντα :D

    ReplyDelete
  31. super! μακαρι να σταθω τυχερη μιας και δεν εχει τυχει να τα δοκιμασω και θα ηθελα πολυ!!

    ReplyDelete
  32. Ευχαριστούμε για το δωράκι, δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμα!

    ReplyDelete
  33. δεν τα εχω δοκιμάσει ποτέ!!μακάρι να κερδίσω θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω!!

    ReplyDelete
  34. Απίθανο δώρο!!Σε ευχαριστούμε πολύ!!

    ReplyDelete
  35. Καταπληκτικά προϊόντα,έχω ακούσει τα καλύτερα!Θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω!!!

    ReplyDelete
  36. Πολυ ομορφο δωροοο!
    Ευχαριστουμεε :D

    ReplyDelete
  37. Υπέροχα!!Ευχαριστούμε!!

    ReplyDelete
  38. Έχω δοκιμάσει ενα άρωμα κ ηταν υπέροχο! Μακάρι να υπάρξει κατάστημα κ στην Κρήτη!

    ReplyDelete
  39. Λατρεύω το μπισκότο!

    ReplyDelete
  40. Δεν τα εχω δοκιμασει αυτα τα προιοντα αλλα με την παραανω περιγραφη μου ετρεξαν τα σαλια!!!

    ReplyDelete
  41. δυστυχως δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον,λατρευω τα σοκολατομπισκοτο αρωματα κι θα χαρω πολυ να το κερδισω,ευχαριστουμε για την ευκαιρια που μας δινεται

    ReplyDelete
  42. μπισκοτοδωρακια για το σωμα, ε νομιζω πως μετα απο αυτο θα θελουν να με φανε ;)

    ReplyDelete
  43. θα ηθελα πολυ να δοκιμασω καποιο προιον τους!αλλα εαν το κερδισω θα το κανω δωρο στη κολλητουλα μου που το ειδε και το λατρεψε!!! <3

    ReplyDelete
  44. Ποσο τελειος διαγωνισμος! Θελω τοσο πολυ να τα δοκιμασω! Καλη μας επιτυχια και ευχαριστουμε πολυ για τα δωρακια!

    ReplyDelete
  45. δεν εχω δοκιμασει κανενα απο αυτα αλλα θα ηθελα ,σας ευχαριστουμε

    ReplyDelete
  46. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ προϊόντα Dust+Cream αλλά φαίνονται ωραία!!

    ReplyDelete
  47. Δεν είχα την τύχη να τα δοκιμάσω ως σήμερα, θα το ήθελα πολύ!

    ReplyDelete
  48. Ευχαριστούμε πολύ!!!! πολύ όμορφο δωράκι!

    ReplyDelete
  49. Nice post μακάρι να κερδίσω !!! <3
    If you want join to my valentines giveaway
    http://daphniaslife.blogspot.gr/2014/02/valentines-outfit-x-tokyo-jane-giveaway.html

    ReplyDelete
  50. Πολύ ωραίο δώρο

    ReplyDelete
  51. φαίνονται τέλεια!! θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω!!

    ReplyDelete
  52. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά θα ήθελα!

    ReplyDelete
  53. ουτε και εγω εχω δοκιμασει...πολυ θα ηθελα να τα δοκιμασω!!

    ReplyDelete
  54. all done!!!!!1 δωρακι ειναι τελειοοο!!!!1

    ReplyDelete
  55. Φανταστικαααααααααααα Δωρααααααααααα !!!!!!!!!!!!
    Δεν εχω δοκιμασει κατι απο την εταιρια ..... θα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω !!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  56. φαινονται φανταστικα...ευχαριστουμε

    ReplyDelete
  57. Ευχαριστουμε πολυ!

    ReplyDelete
  58. υπέροχος διαγωνισμός!! δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν ακόμα!
    gfc:Σταυρούλα
    fb:Stavroula Douvropoulou
    bloglovin:stavroula211977
    email:stavroula211977@yahoo.gr
    twitter:@stavroula_douv

    ReplyDelete
  59. Ακόμα δεν έχω δοκιμάσει κάτι!!Ελπίζω να ρθε η ωρα!χεχε

    ReplyDelete
  60. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα προιόντα τους αλλά πολυ θα το ήθελα! Ευχαριστούμε!!

    ReplyDelete
  61. Δεν εχω ξαναδοκιμασει προιοντα της Dust+Cream αλλα απο το post σου ειμαι ενθουσιασμενηη!!

    ReplyDelete
  62. δεν εχω δοκιμασει κατι και θελω πολυ!!!!

    ReplyDelete
  63. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ! ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ

    ReplyDelete
  64. τελειο δωρο!
    gfc ΠΟΛΥΒΙΑ ΚΟΥΤΡΟΜΑΝΟΥ
    fb Polyvia Manou
    polly_k90@hotmail.com

    ReplyDelete
  65. Η γυναίκα τα πτοτιμάει περισσότερα από τα ακριβά καλλυντικά!!!

    ReplyDelete
  66. εξεραιτική ποιότητα .....σε πολύ καλές τιμές...

    ReplyDelete
  67. Αγαπημενη εταιρια , πολυ θα ηθελα να τα δοκιμασω !!! :)

    ReplyDelete
  68. Υπέροχα προιόντα!!!!!!!

    ReplyDelete
  69. Υπέροχα προιόντα

    ReplyDelete
  70. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα βερνίκια και τα κραγιόν!και τα lip gloss!Βασικά ό,τι έχω χρησιμοποιήσει μ'έχει αφήσει ικανοποιημένη!

    ReplyDelete
  71. Θα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω!!!

    ReplyDelete
  72. Γλυκύτατο δώρο :-)..ευχαριστούμε

    ReplyDelete
  73. Πολύ ωραίο δώρο !!! :) :)
    Ευχαριστούμε :)

    ReplyDelete
  74. θελω να δοκιμασω τα πρϊοντα!!!!! φοβερο δωροοοοοοο :) :* :D

    ReplyDelete
  75. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο SaveAndWin.GREECE, δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/yPi1M

    Καλή Επιτυχία σε όλους!

    ReplyDelete
  76. φαινετε πολυ καλο !!!!θελω πολυ να ειμαι εγω που θα το κερδισω

    ReplyDelete
  77. δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάτι απο αυτή την μάρκα καλλυντικών ,οπότε αναμένω μήπως την δοκιμάσω.....

    ReplyDelete
  78. Πολύ μυρωδάτο δώρο! Ευχαριστούμε, καλή επιτυχία σε όλους!

    ReplyDelete
  79. τέλειος διαγωνισμός!!!!!!!!

    ReplyDelete
  80. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα!

    ReplyDelete
  81. Πολύ όμορφα δώρα!!!!
    Ευχαριστούμε!!!

    ReplyDelete
  82. Φαίνονται υπέροχα!!!!! <3

    ReplyDelete
  83. Υπέροχο, μοσχομυριστό σετ. Ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  84. teleia ola thelw poli na dokimasww!!! <3 fb Elena Kara <3

    ReplyDelete
  85. Πολύ όμορφο δώρο!Αυτήν την εταιρία δεν την ήξερα μέχρι πρότινος,οπότε δεν έχω δοκιμάσει κάτι.Ίσως τώρα είναι η ευκαιρία!

    ReplyDelete
  86. θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω!

    ReplyDelete
  87. Δεν έτυχε ακόμα να δοκιμάσω κάποιο προιόν..!! Ελπίζω να είμαι τυχερή!!!

    ReplyDelete
  88. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα.

    ReplyDelete
  89. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιον αλλά εννοείτε ότι θέλω πολύ να δοκιμάσω!!

    ReplyDelete
  90. Δυστυχως δεν εχω δοκιμασει κανενα προιον ακομη αλλα θα ηθελα πολυ να δοκιμασω :)

    ReplyDelete
  91. Δεν τα εχω δοκιμασει αλλα εχω ακουσει τοσα καλα που θελω σαν τρελη να τα δοκιμασω

    ReplyDelete
  92. Sigoura prepei mia apo autes tis meres na episkeftw to katastima sti Thessaloniki. olo pernaw apo eksw kai thelw na mpw kai olo to anavalw...

    ReplyDelete
  93. Ευχαριστούμε πολύ για τον υπέροχο διαγωνισμό!!
    Θα ήθελα πολύ να γνωρίσω και να απολαύσω αυτά τα προϊόντα!!

    ReplyDelete
  94. Το πιο γλυκό δώρο!
    Σ' ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό!

    ReplyDelete
  95. teleiaaaaaaaaaaaa demmytroula@yahoo.gr

    ReplyDelete
  96. πολυ ωραιο δωρο! δε τα εχω δοκιμασει και πολυ θα το θελα

    ReplyDelete
  97. Τελειοοοοοοοοο δωρο!!ευχαριστουμε!!!!

    ReplyDelete
  98. δεν εχω δοκιμασει ελπιζω τωρα να δοκιμασω:)

    ReplyDelete
  99. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΔΩΡΑ !!!!!! ΜΑΚΑΡΙ !!!!!

    ReplyDelete
  100. Δείχνουν υπέροχα και πολύ θα ήθελα να τα δοκιμάσω!

    ReplyDelete
  101. Δεν έχω επισκευτεί κάποιο κατάστημα ως τώρα, και πολύ κακώς γιατί βλέπω πως είναι πολύ ανερχόμενη εταιρεία!

    ReplyDelete
  102. Είναι πραγματικά υπέροχα!

    ReplyDelete
  103. Ειναι υπεροχο δωρο σ'ευχαριστουμε πολυυυ!!!

    ReplyDelete
  104. Δυστυχώς δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα.

    ReplyDelete
  105. δεν εχω δοκιμασει προιοντα περιποιησης σωματος απο αυτη την εταιρια,θα ηταν μια καλη ευκαιρια :)

    ReplyDelete
  106. δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα πολύ!Ευχαριστούμε

    ReplyDelete
  107. ΤΕΛΕΙΟΟΟ ΕΛΕΝΗ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ aggelaki23@ovi.com

    ReplyDelete
  108. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!!!!!!ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!

    ReplyDelete
  109. teleio dwro!!!!!!
    fb nana papa
    gfc nana papa
    email sensi1988@hotmail.gr

    ReplyDelete
  110. Aγαπώ τα Dust+Cream, οι κολώνιες τους ειδικά είναι φοβερές, απίστευτα οικονομικές με πολύ καλή διάρκεια!!!

    GFC: Faih
    FB: Foteini Tsakalou
    E-mail: tsakalou.foteini@hotmail.com

    ReplyDelete
  111. Τι τέλειο άρωμα-γεύση cookies!!!!! Σου ανοίγει την όρεξη! Τέλειο δώρο!! :)

    ReplyDelete
  112. WOW!!!!!!!!! ΕΧΩ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ

    ReplyDelete
  113. εχω ακουσει τα καλυτερα λογια ..

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts