5 Budget beauty Favorites


Ένα κι ένα κάνουν δύο, και όταν υπάρχουν καινούρια budget αγαπημένα στο τραπέζι της ομορφιάς τότε οφείλουν να παρουσιαστούν.. το λιγότερο. Οικονομικά και εύχρηστα έχουν εισβάλει στη καθημερινότητα μου και αν μη τι άλλο αξίζουν τα λεφτά τους.
 
Nivea refreshingly soft moisturizing Cream. Ποιος θα μου έλεγε ότι αυτό το μικρό και χαριτωμένο λευκό κουτάκι με την πλούσια ενυδατική κρέμα της Nivea θα ήταν σωτήρια για τα χέρια μου την περίοδο του χειμώνα. Έχω την εντύπωση ότι στοίχισε 1,00€ και δεν έφυγε ποτέ από την τσάντα μου.
 
Maybelline New York Baby Lips (3,49€) στο χρώμα κίτρινο άκα εκείνο που δεν έχει ούτε άρωμα, ούτε γεύση ενώ προσφέρει αντιηλιακή προστασία στα χείλη με SPF 20 και απίστευτη ενυδάτωση. Νίκησε ακόμη και το αγαπημένο της Apivita που δεν αποχωρίζομαι εύκολα και θα το βρεις στη τσάντα μου μονίμως για μια έξτρα δόση ενυδάτωσης που αποζητώ. Και πίστεψε με, έχω πολλές τέτοιες στιγμές φέτος.
 
Essence the gel nail polish 47 Va va voom (1,99€). Δεν ξέρω για εσένα αλλά τα βερνίκια νυχιών της Essence πάντα μου αφήνουν τις καλύτερες εντυπώσεις με τη τιμή τους και την ποιότητα τους. Το συγκεκριμένο χρώμα το βρίσκω ιδανικό για τη μεταβατική περίοδο χειμώνα-άνοιξη και το όνομα τρισχαριτωμένο! Va va voom λοιπόν και σε περίπτωση που θες swatches απλά κάνε κλικ εδώ

Put two and two together, and when there are new budget favorites on the beauty table then they should be presented .. at least. Cheap and easy going they have invaded in my daily routine and if nothing else worth every penny.
 
Nivea refreshingly soft moisturizing Cream. Who could tell me that this small and cute white box with its rich moisturizing Nivea cream would be a savior for my hands during winter time. I have the impression that it cost 1,00 € and never left my bag since.
 
Maybelline New York Baby Lips (3.49 €) the yellow aka the one that has neither aroma nor flavor while providing sun protection to lips with SPF 20 and amazing moisturization. It beats even my favorite Apivita that I don't easily let go and you will find it in my bag permanently for an extra boost of moisture that I seek. And believe me, I have many of these moments this year.
 
Essence the gel nail polish 47 Va va voom (1,99 €). I do not know about you but Essence nail polishes always leave  me with the best impressions with their price and quality. I find  this color ideal for the transitional winter-spring period and the name super cute! Va va voom therefore and in case you want some swatches just click here
Essence I love Extreme Crazy Volume mascara (3,59€). Σε περίπτωση που σου θέλεις όγκο και μήκος και καμπυλωτές βλεφαρίδες χωρίς να ξοδέψεις μια περιουσία τότε η συγκεκριμένη είναι ο άνθρωπός σου. Αν λατρεύεις τις σιλικονούχες τρίχες στο βουρτσάκι τότε δεν έχεις παρά να τη δοκιμάσεις. Στεγνώνει γρήγορα, προσφέρει έντονο μαύρο χρώμα και έχει και funky φούξια συσκευασία. Αμέ!

Essence I love Extreme Crazy Volume mascara (3,59 €). If you want volume and length and curved eyelashes without spending a fortune then this is your man. If you love  silicone bristles then you've got to try it. It dries quickly, offers intense black color and has a funky fuchsia package. Yeah!
Essence All about Nudes eyeshadow palette 02 Nudes (3.99€) Ανανεωμένη και πολλά υποσχόμενη η συγκεκριμένη παλέτα ματιών αξίζει κάθε δεκάρα. Εξαιρετικά βουτυρώδη και μαλακές αυτές οι σκιές ματιών ανταποκρίνονται πλήρως στα χρώματα και με primer παραμένουν στα μάτια όλη μέρα. Με ματ και σατέν τελείωμα είναι εκείνη η παλέτα που δεν θα βαρεθείς να κάνεις συνδυασμούς. Η φωτογραφία ως διαπιστευτήριο παρακαλώ, κοντεύω αν μη τι άλλο να πως το λένε hit the pan.

Essence All about Nudes eyeshadow palette 02 Nudes (3.99 €) Renewed and promising this eye palette worth every penny. Extremely soft and buttery these eyeshadows fully meet the colors and by applying a primer they stay put all day. With matt and satin finish  you will not get bored doing combinations with this palette. Photo as credential please, I'm about if nothing else to hit the pan.
 
Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Συμφωνω 100% για την παλέτα της Essence. Την χρησιμοποιώ καθημερινά σχεδόν τους τελευταίους μήνες. Θεωρώ ότι κουβαλάει βαριά "κληρονομιά" γιατί είναι πολύ καλύτερη των προκατόχων της και δεν με πιστεύουν όσοι τους μιλάω για αυτήν. Και το Babylips μου αρέσει , αν και δεν θα το έλεγα το αγαπημένο μου, αλλά προσωπικά ναι με βόλεψαν :)

    ReplyDelete
  2. Δε ξέρω γιατί αλλά δεν έχω δοκιμάσει σχεδόν τίποτα από Essense και απορώ με τον εαυτό μου! Σε τόσο χαμηλές τιμές πόσο έξω να πέσεις? Επίσης για μάσκαρα έχω βάλει στη λίστα και την lash princess... Πολύ χαίρομαι που επέστρεψες δυναμικά Ειρήνη μου. Η ποιότητα και το περιεχόμενο του ιστολογίου σου μου έλειψε! Πολλά φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Angie μου και εμενα μου λειψατε!!! <3

      Delete
  3. Αν δεν είχα τόσες σκιές σε γήινα χρώματα θα την έπαιρνα αυτή την παλέτα αύριο κιόλας. Είναι τόσο όμορφα τα χρώματα της.

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts