again the purifying gel...



Θυμάμαι ακόμη εκείνο το μικρό χαριτωμένο μπουκαλάκι με Propolis & Citrus και επίσης θυμάμαι που πριν μερικές μέρες σου εξιστορούσα το πόσο η επιδερμίδα μου είχε ανάγκη από ένα καθαριστικό το οποίο θα απομακρύνει ρύπους και λιπαρότητα αποτελεσματικά χωρίς να αφυδατώνει την επιδερμίδα. 

Φαίνεται ότι εμπιστεύομαι τις ίδιες λύσεις εδώ και χρόνια με αποτέλεσμα να κάνει την εμφάνιση του το Apivita Propolis & Lime, Gel Καθαρισμού για Λιπαρές - Μεικτές Επιδερμίδες, με πρόπολη & κίτρο ξανά! Σύμφωνα με την Apivita η πρόπολη προσφέρει αντισηπτική και αντιοξειδωτική δράση. Το κίτρο τονώνει και δροσίζει την επιδερμίδα, ενώ το αιθέριο έλαιο αγριοκυπάρισσου αναζωογονεί. Τα αιθέρια έλαια λεμόνι και tea tree ρυθμίζουν τη λιπαρότητα και χαρίζουν ματ όψη και δεν θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω ενώ οφείλω παράλληλα να προσθέσω ότι λατρεύω το αναζωογονητικό φρέσκο και πικάντικο άρωμα (ειδικά τα πρωινά). 

Το Apivita Gel Καθαρισμού για Λιπαρές - Μεικτές Επιδερμίδες, με πρόπολη & κίτρο δεν περιέχει συνθετικά συστατικά τα οποία μπορούν να έχουν αρνητική επίπτωση στην υγεία και στο περιβάλλον όπως SLES, SLS, Mineral Oil, Parabens, Silicones and Propylene Glycol και αν με ρωτάς βρίσκω το ανανεωμένο μπουκάλι του εξαιρετικά όμορφο στο νεροχύτη του μπάνιου μου. 
Εσύ έχεις δοκιμάσει το Apivita Cleansing Gel για Λιπαρές - Μεικτές Επιδερμίδες;

I can still remember that little cute bottle with Propolis & Citrus and I also remember that a few days ago I was recounting how my skin was in need of a cleanser which removes dirt and sebum effectively without dehydrating it. 

It seems that I trust the same solutions for years it was about  the Apivita Propolis & Lime, Purifying Gel for Oily - Combination Skin to make its appearance again! According to Apivita propolis provides antiseptic and antioxidant action. Citrus tones and refreshes the skin while juniper essential oil rejuvenates. Essential oils of lemon and tea tree regulate oiliness and give matte finish and I could only agree and I add that at the same time I love its refreshing cool and spicy aroma (especially in the morning). 

The Apivita Purifying Gel for Oily/ Combination Skin, propolis & Citrus does not contain synthetic ingredients that may have a negative impact on health and the environment as SLES, SLS, Mineral Oil, Parabens, Silicones and Propylene Glycol and if you ask me I find revamped bottle of extremely lovely in my bathroom sink. 
Have you tried Apivita Cleansing Gel for Oily/Combination Skin?

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Το φλερτάρω πολύ καιρό, λοιπόν με έπεισες. Μόλις τελειώσω το τρέχον, θα το πάρω. Φαντάζομαι δεν φράζει πόρους, γιατί συχνά μου προκαλούν εσωτερικά σπυράκια στο πηγούνι. Από υφή/αφρό πώς είναι; Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όχι δεν φράζει τους πόρους hun και από υφή / αφρό είναι ικανοποιητικός αλλά όχι αυτός ο υπερβολικός/τεχνητός. :)

      Delete
    2. Τέλεια! Ευχαριστώ ;)

      Delete
  2. Ξεχωρίζω τα προϊόντα καθαρισμού της Apivita. Εγώ εμπιστεύομαι τυφλά τον αφρό ελιά-λεβάντα και ομολογώ πως αυτό το gel δεν το έχω δοκιμάσει. Ίσως ήρθε η ώρα!

    ReplyDelete
  3. Συμφωνώ σε όλα, κυρίως στο άρωμα του. Το χρησιμοποιώ κι εγώ παρόλο που δεν έχω λιπαρή επιδερμίδα και πάλι κάνει τη δουλειά του.

    ReplyDelete
  4. Το λατρεύω!! Νιώθω ότι εξισορροπεί καλύτερα την λιπαρότητα της επιδερμίδας μου :)
    notebookofclaire.blogspot.gr

    ReplyDelete
  5. Το βλεπω παντου το συγκεκριμενο! Εγω χρησιμοποιώ τηε avene το cleansing gel και ειμαι πολυ ικανοποιημενη αλλα νομιζω οτι θα το δοκιμασω οταν μου τελειωσει! ^_^
    http://london-vibes.blogspot.gr/

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts