Favorite Hair Products At The Moment



I love shampoos that smell wonderful! The Dove Hair Therapy Nourishing oil care not only has a magnificent aroma, but offers beautiful, healthy, shiny and soft hair without weighing it down. It helps amazingly my dry edges and I feel it spotless.

Of course it contains cleansing foaming agents SLES and this is something that I knew when I bought it, but I couldn't resist in the aroma that it gives on hair, which paradoxically holds even on my own for days. As for L'Oreal Elvive Re-nutrition Conditioner nourishing,I use it on the ends, like I do with all conditioners, and is doing miracles. It gives wonderfully soft hair and offers a unique fragrance. However girls the key point of the whole process is the right shampooing, like it has been taking place in an expensive salon. Always shampoo two times the minimum your hair and take care of your shampooing to be relatively intense. A tip to know that your hair is perfectly clean, is when you last rinse it from shampooing to rub it with your thumb and listen it squeak (yes I'm not kidding, like the window glass).

Λατρεύω τα σαμπουάν που μυρίζουν υπέροχα! Το Dove Hair Therapy Nourishing oil care όχι μόνο έχει ένα θαυμάσιο άρωμα, αλλά προσφέρει και όμορφα, υγιή, λαμπερά και απαλά μαλλιά χωρίς να τα βαραίνει. Βοηθάει καταπληκτικά τις ξηρές μου άκρες και τα νιώθω πεντακάθαρα.

Φυσικά και περιέχει καθαριστικούς αφριστικούς παράγοντες SLES και είναι κάτι που το γνώριζα όταν το αγόρασα, αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ στο άρωμα που δίνει στα μαλλιά και που παραδόξως κρατάει ακόμη και στα δικά μου για μέρες. Όσο για το L'Oreal Elvive Re-nutrition Conditioner θρέψης, το χρησιμοποιώ στις άκρες, όπως άλλωστε κάνω και με όλα τα μαλακτικά, και κάνει θάυματα. Δίνει υπέροχα απαλά μαλλιά και διαθέτει και αυτό ένα μοναδικό άρωμα. Ωστόσο κορίτσια βασικό σημείο της όλης διαδικασίας είναι το σωστό λούσιμο, σαν κι αυτό που θα είχες σε ένα ακριβό κομμωτήριο. Πάντα να λούζετε δυο φορές το ελάχιστο τα μαλλιά σας και να φροντίσετε το λούσιμο σας να είναι σχετικά έντονο. Ένα τιπ για να γνωρίζετε ότι τα μαλλια σας είναι απόλυτα καθαρά, είναι όταν τα ξεβγάλετε από το τελευταίο λούσιμο να τα τρίψετε με τον αντίχειρα σας και να τα ακούσετε να τρίζουν από καθαριότητα(ναι δεν κάνω πλάκα, σαν τα τζάμια).
Once a week I need a mask for my hair, what can I do? The Macadamia Deep Repair masque * is one of the best I've tried, but a girl told me on comment that later on she felt her hair somewhat rough ...
Before using it of course, I asked my hairdresser who informed me that I need from this the minimum amount, ie only 1/3 of the masks that can be found in a supermarket. With this process only wonderfully soft hair I have to say that I see. As for the therapeutic oil Macadamia Healing oil treatment *, it reminds me strongly summer and I use from this too a small quantity even between washes. Amazing fragrance! And finally for a very elegant updo with my baby hair not flying right and left I use the wax Schwarzkopf Molding Wax with devotion.

Μια φορά την εβδομάδα χρειάζομαι και τη μάσκα μαλλιών μου, τί να κάνω; Η Macadamia Deep Repair masque* είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει, ωστόσο κάποια κοπέλα μου ανέφερε σε σχόλιο ότι αργότερα αισθανόταν τα μαλλιά της κάπως τραχιά... Πριν φυσικά τη χρησιμοποιήσω, ρώτησα τη κομμώτρια μου η οποία με ενημέρωσε πως χρειάζομαι από τη συγκεκριμένη την ελάχιστη ποσότητα, δηλάδη μόνο το 1/3 από τις μάσκες που βρίσκουμε στα supermarket. Με αυτή τη διαδικάσια μόνο υπέροχα απαλά μαλλιά έχω να πω ότι αντιλαμβάνομαι. Όσο για το θεραπευτικό λάδι Macadamia Healing oil treatment*, μου θυμίζει έντονα καλοκαίρι και χρησιμοποιώ και από το συγκεκριμένο λίγη ποσότητα ακόμη και ανάμεσα στα λουσίματα. Απίστευτο άρωμα!! Και τέλος για ένα ιδιαίτερα κομψό κότσο, που δε πετάνε δεξιά και αριστερά οι νέες φύτρες μου χρησιμοποιώ το κερί Schwarzkopf Molding Wax με ευλάβεια.
And moving on to the light hair oils, lately I use between shampooing, the Garnier Fructis Miraculous Oil * and The Body Shop Brazil Nut beautifying oil * which they have a delightful summer scent and due to their very light texture I don't feel my hair heavy at all.

Και περνόντας στα ελαφριά λάδια για τα μαλλιά τώρα τελευταία χρησιμοποιώ ανάμεσα στα λουσίματα, το Garnier Fructis Miraculous Oil* και το The Body Shop Brazil Nut beautifying oil* που έχουν υπέροχο καλοκαιρινό άρωμα και λόγω της πολύ ελαφριάς σύστασής τους δεν αισθάνομαι καθόλου βαριά τα μαλλιά μου.
Last but not least, is the hairspray that I use lately and I find it extremely good. If you too don't like particularly the scent of Elnett I'm sure the Wella Pro Series Max Hold Hair Spray will delight you. Amazing hold that lasts for many hours while it goes away with a simple brushing. Its fragrance is a lot better than the Elnett. While for the L'Oreal Elnett Heat Styling Spray that I have already talk to you again, if you have fine hair you will find it comfortable, particularly during styling, as it protects from heat, gives volume to the hair and has wonderful scent!

Τελευταία αλλά όχι λιγότερο σημαντικά είναι η λακ μαλλιών που χρησιμοποιώ τελευταία και τη βρίσκω εξαιρετικά καλή. Αν και εσάς δε σας αρέσει ιδιαίτερα το άρωμα της Elnett είμαι σίγουρη ότι η Wella Pro Series Max Hold Hair Spray θα σας ενθουσιάσει. Απίστευτο κράτημα που κρατάει για πολλές ώρες ενώ παράλληλα φεύγει με ένα απλό βούρτσισμα. Το άρωμα της πολύ καλύτερο από της Elnett. Ενω για το L'Oreal Elnett Heat Styling Spray που έχω ήδη ξαναμιλήσει, αν έχετε λεπτή τρίχα θα σας βολέψει ιδιαίτερα κατα τη διαδικασία styling, εφόσον και προστατεύει από τη θερμότητα,δίνει όγκο στα μαλλιά και έχει υπέροχο άρωμα!

Which are your favorite hair products at the moment?? My favorite subject as you see!

Comments

  1. I have the Elnett heat spray for curls and I really like. I love the macadamia mask and was thinking of purchasing the oil, but I have so many oils. Do you think the macadamia oil is better then moroccan oil? Your hair always looks amazing, xxx.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haven't try the Moroccan oil, is in my wish list , so I can't really answer to this . But I find it amazing ;)

      Delete
    2. I'll try it, thank you for answering, xxx.

      Delete
  2. Το macadamia θέλω τόσο πολύ να το δοκιμάσω!

    ReplyDelete
  3. Το Macadamia το θέλω! Πολύ ωραία προϊόντα, προς το παρόν εγώ χρησιμοποιώ πολύ το λάδι της Garnier και είμαι αρκετά ευχαριστημένη.

    ReplyDelete
  4. Πολύ ωραία όλα.. Εγώ πρόσφατα απέκτησα το λαδάκι της Garnier και σαν πρώτη εντύπωση μου άρεσε!!! :)

    ReplyDelete
  5. δοκίμασε και το conditioner της dove oil care. τα σπάει!

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχαχα αυτη την εκφραση πολυ μου αρεσει να την ακουω!! Θα το δοκιμασω σιγουρα!

      Delete
  6. I have used the Dove hair Therapy shampoo and I have to agree its a good product to try ^_^
    Random Beauty by Hollie

    ReplyDelete
  7. Τι να ξαναλέμε για τα macadamia... Όσο για τη σύγκρηση με τα morrocan oil που λέει μία κοπέλα παραπάνω, θεωρώ πως δεν έχουν ουσιαστικά διαφορές στο αποτέλεσμα, δηλαδή στην απαλότητα και την ανανέωση ανάμεσα στα λουσίματα, έχουν όμως τεράστια διαφορά στο άρωμα! Το morrocan oil είναι απαράδεκτο, είχα άλλες προσδοκίες όταν δοκίμασα το καλό, ακριβό μπλαμπλα αυτό λάδι.

    ReplyDelete
  8. 8elw na dokimasw to Macadamiaaaaaaaaaa!!!!!!

    ReplyDelete
  9. θελω κι εγω..να δοκιμασω macadamia..κατ τ αλλα χρησιμοποιω elvive k elnett!

    ReplyDelete
  10. I didn't know that elnett spray existed. I might have to get me some of that ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts