The Budget Friendly Mascara



For Essence I can not say that I have a great luv, but after reading so many review and raves for its amazing and inexpensive cosmetics my interest have started to drawn. Yes, I've tried nail polishes as well as the powder All About Matte, but right up there. Therefore a mascara with equivocal aspects intrigued me. 

The I Love Extreme Volume mascara costs around 4.00€ turning it into a bargain and you will find it in a remarkably youthful and big black package with hot pink details of 12ml. The brush is amazingly big and thick, so any attempt of being applied to the lower lashes is practically impossible, you have been warned! 

However the Essence I Love Extreme Volume mascara with the wonderful and intense black color as well as the fact that catches all the lashes from the first coat without clumping them wowed me. Undoubtedly it performs what it proclaims and offers with two coats fabulous volume, sufficient length and curvature, while it dries fairly quickly-faster than the L'Oreal Voluminous in its glories namely in the first applications before it slightly dries-and it doesn't smudge. As a contact lens wearer  I never rub my eyes, so maybe I'm talking from a safe distance, but if you rub your eyes vigorously, let's be realistic, all mascara that aren't waterproof smudge. It is no wonder that I'm definitely going to repurchase it!

Για την Essence δε μπορώ να πω ότι τρέφω ιδιαίτερη αγάπη, ωστόσο διαβάζοντας τόσα πολλά review και εξυμνήσεις για τα καταπληκτικά και φθηνά καλλυντικά που διαθέτει άρχισε το ενδιαφέρον μου να αναθερμαίνεται. Ναι, έχω δοκιμάσει βερνίκια νυχιών όπως και τη πούδρα All About Matte, αλλά μέχρι εκεί. Οπότε μια μάσκαρα με διφορούμενες απόψεις μου κέντρισε το ενδιαφέρον. 

H I Love Extreme Volume μάσκαρα στοιχίζει γύρω στα 4.00€ μετατρέποντας τη σε κελεπούρι και θα τη βρείτε σε μια εξαιρετικά νεανική και μεγάλη μαύρη συσκευασία με έντονες ροζ λεπτομέρειες των 12ml. Το βουρτσάκι της είναι απίστευτα μεγάλο και παχύ, συνεπώς οποιαδήποτε προσπάθεια να εφαρμοστεί στις κάτω βλεφαρίδες είναι πρακτικά αδύνατη, σας προειδοποιώ! 

Παρά ταύτα η Essence I Love Extreme Volume mascara με το θαυμάσιο και έντονο μαύρο χρώμα καθώς και το ότι πιάνει όλες τις βλεφαρίδες από τη πρώτη στρώση χωρίς να τις ενώνει, με ενθουσίασε. Δίχως αμφιβολία πραγματοποιεί αυτά που ανακηρύσσει και προσφέρει με δύο στρώσεις υπέροχο όγκο, ικανοποιητικό μήκος και καμπυλότητα, ενώ παράλληλα στεγνώνει αρκετά γρήγορα-πιο γρήγορα και από τη L'Oreal Voluminous στις δόξες της δηλαδή στις πρώτες εφαρμογές πριν στεγνώσει ελαφρώς- και δεν μουτζουρώνει. Ως χρήστης φακών επαφής ποτέ δε τρίβω τα μάτια μου, οπότε ίσως μιλάω και εκ του ασφαλούς, αλλά αν τρίψεις έντονα τα μάτια σου, ας είμαστε ρεαλιστές, όλες οι μάσκαρα που δεν είναι αδιάβροχες μουτζουρώνουν. Δεν είναι να απορεί κανείς που σίγουρα θα την ξαναγοράσω!

Comments

  1. Perfect result doll! And budget friendly! Great review.....
    kisses for having a happy day
    Mary

    ReplyDelete
  2. Αυτή τη μάσκαρα τη ειχα δοκιμάσει κι εγώ, έδινε πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα ! Από essence έχεις δοκιμάσει και ρουζ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. νομίζω ότι θα δοκιμάσω σύντομα..έχω ακούσει τα καλύτερα και για τα ρουζ. :)

      Delete
    2. Να δοκιμάσετε κορίτσια, έχω την απόχρωση 20 babydoll που είναι ένα πολύ γλυκό ροζ ροδακινί και είναι πολύ ωραίο ποιοτικά!!

      Delete
  3. καλη φαινεται...πως μου εχει ξεφυγει...αυτο μου δεν μαρεσει στις μασκαρα της Essence ειναι οτι ξεραινονται γρηγορα...δεν ξερω ισως κανω εγω κατι λαθος..μεσα σε ενα μηνα εχουν ξεραθει..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα κανω update κ θα σου πω, γτ τώρα την εχω δυο βδομάδες κ ειναι μια χαρα. ;)

      Delete
  4. Ω πολύ ενδιαφέρουσα...Θα την έχω υπόψιν,καθώς την συγκεκριμένη δεν την έχω δοκιμάσει.Έχω αγοράσει την get big lashes ,αλλά ομολογώ οτι την έβαλα μόλις 2 φορές και μετά άρχισε να μου βρωμάει (μην γελάσετε) ψαρίλα.!!!Σταμάτησα λοιπόν να την χρησιμοποιώ έκτοτε.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η συγκεκριμένη δε μου μυρίζει κατι κ τη χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε μέρα, οπότε για κοιτά κ εσυ, εκτός αν πια εχω τοσο βουλωμενη μύτη! Χαχαχα

      Delete
  5. Φαίνεται πολύ ωραία!! Μέχρι στιγμής από essence έχω δοκιμάσει τις τρεις get big lashes (μαύρη-απαίσια, μπλε-μέτρια/αδιάφορη, μωβ-καλούτσικη) και την maximum definition που είναι ε-ξ-α-ι-ρ-ε-τ-ι-κ-ή! Πολύ καλός διαχωρισμός, μήκος, καμπύλη.. Είναι σε πορτοκαλί συσκευασία, δοκίμασε την αν την βρεις Ειρήνη μου! Η I love extreme δείχνει αρκετά καλή, θα την τσιμπήσω μόλις την βρω :D
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!! Θα τη δοκιμάσω σίγουρα! <3

      Delete
  6. Πολύ καλό αποτέλεσμα για Essence! Το βουρτσάκι της μ'αρέσει πολύ, αν και το ότι δεν κάνει για τις κάτω βλεφαρίδες είναι ένα μείον (όχι ότι τις βάφω ποτέ, αλλά λέμε χαχαχα)!

    ReplyDelete
  7. την εχω δοκιμασει και πραγματικα αγαπω μασκαρες απο την essence .. πολυ ωραιο review ;)

    www.somerandomfashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. πολύ ωραίο review!πολλές είναι ευχαριστημένες από αυτή τη μάσκαρα...και μάλιστα είναι και πολύ οικονομική!λες να είναι η επόμενη???φιλάκιααα!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  9. Δεν έχω εμπιστευτεί μέχρι τώρα κάποια μάσκαρα από την Essence αλλά αξίζει μια δοκιμή για 4 ευρώ θα έλεγα :)

    ReplyDelete
  10. Δεν έχω δοκιμάσει κάποια μάσκαρα από Essence αλλά βλέπω ότι όντως αξίζουν :)

    ReplyDelete
  11. This looks amazing on your lashes! So full and defined at the same time! I think you've have great lashes already too!

    ReplyDelete
  12. Αυτη η μασκαρα ειναι απο τις αγαπημενες μου, αλλα ακομα πιο πολυ μου αρεσει η ιδια σε ροζ ^^

    ReplyDelete
  13. Καλε πως και δεν εχω δοκιμασει ακομα καμια μασκαρα απο Essence? Ααα πρεπει να το διορθωσω συντομα. Σιγουρα θα παρω αυτη!

    Anna|| Fashiony Nails

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts