Maximum Volume Mascara



You don't have to be a genius to figure out that every beauty blogger in the universe is searching for the perfect mascara of her needs. Some have found, others -including me- are still searching for the one and only, the HG mascara that'll release her off the combination of one or two or three more mascara. Who does that? Isn't it boring? Well, I do declare, I do. 

Therefore a new one was added to my collection that bears the name Essence Maximum Volume Mascara and it's the new addition in the "maximum' range for spring 2014. The May beetle-ish coloured packaging as well as the elastomer plastic brush and the two blades that form a reservoir on the inside is more than innovative reminding me something a bit alien. The name says it all, this mascara is aiming in volume providing a rich black coating whilst there's no weird smell and the affordable 3 price is really tempting. But is this volume breathtaking? I needed two coats so as to have a medium volume and a bit clumpy lashes, though I know a thing or two, plastic bristles help in defining lashes. This ain't happen here. Another minus for my problematic lashes is that I didn't observe under my microscope neither that minuscule something nor that extra millimeter I was looking for in terms of length. If you have gorgeous long luscious lashes this one will doretail and fit, but if you belong to the short lashes gals and you also need some length going on then sorry...you'll still end up combining one or two or more mascara with this one.


Δεν χρειάζεται να είναι κανείς μεγαλοφυΐα για να καταλάβει ότι κάθε beauty blogger στο σύμπαν ψάχνει την τέλεια μάσκαρα για τις ανάγκες της. Κάποιες την έχουν βρει, άλλες -συμπεριλαμβανομένου και εμού- εξακολουθούν να ψάχνουν για τη μία και μοναδική, την HG μάσκαρα που θα την απελευθερώσει από το συνδυασμό ενός ή δύο ή τριών περισσότερων μάσκαρα. Ποιος το κάνει αυτό; Δεν είναι βαρετό; Ε ναι λοιπόν, το ομολογώ,  εγώ το κάνω.


Και κάπως έτσι μια καινούρια προστέθηκε στη συλλογή μου, που φέρει το όνομα Essence Maximum Volume Mascara και είναι η νέα προσθήκη στην «maximum» σειρά για την άνοιξη του 2014. H συσκευασία σε χρώμα χρυσόμυγας, καθώς και η πλαστική ελαστομερές βούρτσα  και οι δύο λεπίδες που αποτελούν ένα δοχείο στο εσωτερικό είναι περισσότερο από καινοτόμες θυμίζοντάς μου κάτι το εξωγήινο. Το όνομα τα λέει όλα αυτή η μάσκαρα στοχεύει στον όγκο και παρέχει μια πλούσια μαύρη επίστρωση, ενώ δεν υπάρχει καμία περίεργη μυρωδιά και η προσιτή τιμή των  3€ είναι πραγματικά δελεαστική. Αλλά ο όγκος που παρέχει είναι αυτός που θα κόψει την ανάσα; Χρειάστηκα δυο στρώσεις, έτσι ώστε να έχω έναν μέτριο όγκο και λίγο συσπειρωμένες βλεφαρίδες, αν και μπρίκια κολλάμε;,  οι πλαστικές τρίχες βοηθούν στον διαχωρισμό των βλεφαρίδων.Αυτό δεν συνέβη εδώ. Ένα άλλο μείον για τις προβληματικές βλεφαρίδες μου είναι ότι δεν παρατήρησα στο μικροσκόπιο μου, ούτε αυτό το τόσο δα μικρούλι κάτι ούτε αυτό το επιπλέον χιλιοστό που έψαχνα όσον αφορά το μήκος.Αν έχεις υπέροχες και φανταστρουμφικές μακριές βλεφαρίδες τότε η συγκεκριμένη θα σου ταιρίαξει γάντι, αλλά αν ανήκεις στα κορίτσια με κοντές βλεφαρίδες και χρειάζεσαι επίσης κάποιο μήκος να εξελιχθεί τότε λυπάμαι... θα εξακολουθείς να καταλήγεις στον συνδυασμό μίας ή δύο ή περισσότερων μάσκαρα μαζί με αυτή.

Comments

  1. Not for me then. I need more length :)

    ReplyDelete
  2. Με ενοχλεί πάραααααα πολύ να κολλάνε οι βλεφαρίδες μεταξύ τους!Το χειρότερό μου...
    Μάπα η μάσκαρα! :(
    Φιλάκια!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Συνεχίζουμε το ψάξιμο λοιπόν ^-^ Γιατί και εγώ επειδή δν έχω φανταστρουμφικές(!) μακριές βλεφαρίδες πιστευω δέ θα μου κάνει ούτε εμένα!! ;ρ Φιλάκια!

    ReplyDelete
  4. Εγώ μαλλον είμαι απο τις τυχερές που έχω αρκετά μεγαλες βλεφαρίδες... οποιάδηποτε μάσκαρα και να φορέσω πάντα έχω ένα όμορφο αποτέλεσμα :) την πιο πάνω μάσκαρα θα θελα να την δοκιμάσω. μου άρεσε το βουρτσάκι της..

    φιλια <3

    ReplyDelete
  5. εντάξει με έπεισες δεν θα την πάρω, χαχα!!!!!

    ReplyDelete
  6. I love the packaging and the brush but that's too bad that you didn't see any added length! I really need length more than volume! Thanks for reviewing!

    ReplyDelete
  7. Πολύ ενδιαφέρουσα εμφάνιση αυτή η μάσκαρα, αλλά όταν καλλάνε η βλαφαρίδες είναι λίγο ενοχλητικό! Οπότε/.....πάμε για άλλα! Η all time classic favorite to me......Hypnose Dolls eyes! The best mascara ever!!!
    kisses doll, thanks for sharing
    Mary

    ReplyDelete
  8. Γενικά έχω διαβάσει για άλλες μάσκαρες της essence πολύ καλά λόγια!Αλλά το αποτέλεσμα αυτής δεν φαίνεται καθόλου καλό! Δεν μου αρέσει καθόλου να κολλάνε οι βλεφαρίδες!

    ReplyDelete
  9. Πραγματικά, όταν κολλάνε οι βλεφαρίδες είναι ό,τι χειρότερο. Τι να πω, μάλλον οι κοινές θνητές δεν την τοποθετούμε σωστά χιχιχι! Καλή συνέχεια στην αναζήτησή σου ;)

    ReplyDelete
  10. Και ότι ήθελα να την δοκιμάσω! Εννοείται δεν πρόκειται τώρα, ευχαριστούμε για το-για εκατομμυριοστή φορά-χρήσιμο post! <3
    χχ

    ReplyDelete
  11. I never tried their mascaras, great review, thanks for sharing! xo

    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. απο τετοιο βουρτσακι κ εγω θα περιμενα να τις ξεχωριζει καλα και οχι να τις κολλάει!
    Το ματι σου ομως φοβερο χρωμα!like

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts