The White Nail Trend



I always get motivated when I read about new trends. This time is the spring white nail polish that made it's vigorous appearance in the blogosphere and I realised that I haven't got a single white nail polish! Blogger alert! The reason? I'm always afraid that my hands will look like I've dip into the lime, and won't look so pretty as much as I like them. Of course I've tried before white nail polish and I always find myself staring them in the alleys of a store but somehow my subconscious was telling me to move onto something more pastel...every single time. 

However this time when my eyes caught this wonderful Seventeen 06 supreme nail polish I knew I had to take it home with me. Seventeen is a Greek cosmetics company with high quality products -I was freakin' amazed to read that this one is free of toluene- so it's a bummer that it hasn't make its appearance in International markets. Maybe a consideration Seventeen? The color you see it, is white of the snow and the beautiful assumption is that from a distance it looks extremely beautiful and chic, even though I didn't expect it. The brush that the Seventeen nail polishes have is huge and with two coats you don't have any lines. For top coat I used the Seche Vite which I am aware of the love-hate relationship that most beauty bloggers have. I like the shine that it gives so full stop. Will you dare to try the White nail trend?

Πάντα παίρνω κίνητρο όταν διαβάζω σχετικά με τις νέες τάσεις. Αυτή τη φορά είναι το ανοιξιάτικο λευκό βερνίκι νυχιών που έκανε είναι ισχυρή εμφάνιση στο μπλογκοσφαίρα και συνειδητοποίησα ότι δεν έχω κανένα άσπρο βερνίκι νυχιών! Συναγερμός Blogger! Ο λόγος; Πάντα φοβάμαι ότι τα χέρια μου θα μοιάζουν σαν να έχω κάνει βουτιά στον ασβέστη, και δεν θα φαίνεται τόσο όμορφο όσο κι αν μου αρέσουν. Φυσικά έχω δοκιμάσει και παλιότερα άσπρο βερνίκι νυχιών και πάντα με βρίσκω να  τα κοιτάζω στα διαδρόμους του καταστήματος, αλλά με κάποιο τρόπο το υποσυνείδητο μου μου έλεγε να προχωρήσουμε σε κάτι πιο παστέλ ... κάθε φορά όμως. 

Ωστόσο, αυτή τη φορά, όταν το μάτι μου έπεσε σε αυτό το υπέροχο Seventeen 06 Supreme nail polish Ήξερα ότι έπρεπε να το πάρω σπίτι μαζί μου.  Η Seventeen είναι μια ελληνική εταιρεία καλλυντικών με προϊόντα υψηλής ποιότητας -έμεινα έκπληκτη όταν διάβασα ότι αυτό είναι απαλλαγμένο από τολουόλιο- γι 'αυτό είναι κρίμα που δεν έχει κάνει την εμφάνισή της σε διεθνείς αγορές. Ίσως μια εξέταση Seventeen; Το χρώμα το βλέπεις, είναι άσπρο του χιονιού και το υπέροχο στην υπόθεση είναι ότι από απόσταση φαντάζει εξαιρετικά όμορφο και κομψό, αν και δεν το περίμενα. Το πινέλο που έχουν τα βερνίκια νυχιών Seventeen είναι τεράστιο και με δύο στρώσεις δεν έχεις καθόλου γραμμές. Για top coat χρησιμοποίησα το Seche Vite το οποίο και είμαι ενήμερη για την σχέση αγάπης-μίσους που έχουν οι περισσότερες beauty bloggers. Εμένα μου αρέσει η λάμψη που δίνει οπότε τελεία. Εσύ θα τολμήσεις να δοκιμάσεις την λευκή τάση στα νύχια;

Comments

  1. Το προτιμώ και το λατρεύω ήδη από πέρυσι ! Αλλά θα περιμένω να καλοκαιριάσει λίγο ακόμα ...!

    ReplyDelete
  2. Gorgeous mani

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  3. Την έχω δοκιμάσει ήδη αν και ομολογώ ότι δεν είναι η αγαπημένη μου γιατί το παραμικρό χνουδάκι, ατέλεια, οτιδήποτε κάνει μπαμ πάνω στο ολόλευκο βερνίκι. Είναι όμορφο όμως :)

    ReplyDelete
  4. Πόσο το λατρεύω το λευκό για καλοκαίρι! Σου παέι πάρα πολύ. Επίσης θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις ένα πιο sheer βερνίκι(ή αυτό του γαλλικού μανικιούρ) με ματ top coat, δείχνει πανέμορφο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ τέτοια λέγε μου!!θα το δοκιμάσω σίγουρα!! :)

      Delete
  5. Μ'αρέσει πολύ το λευκό στα νύχια, ειδικά σε συνδυασμό με μαυρισμένη επιδερμίδα! Έχω ένα "σπαστό" από Maybelline που φοριέται άνετα χειμώνα-καλοκαίρι! Σου πάει πολύ και οι χρυσές πινελιές το αναδεικνύουν ακόμη περισσότερο! <3

    ReplyDelete
  6. Εξαιρετικά chic για μένα το λευκό στα νύχια και θα το δοκιμάσω σίγουρα!

    ReplyDelete
  7. Το έχω υπόψιν μου και μου αρέσει πολύ! Θα το δοκιμάσω σίγουρα, αλλά δεν ξέρω αν θα μου αρέσει έτσι σκέτο. Ίσως να βάλω ένα από πάνω με λίγη χρυσόσκονη σε κανα 2 νύχια, ή κανένα πουά να σπάει λίγο! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  8. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!!!
    Και πέρσυ το καλοκαίρι φοραγα λευκο!!
    Και μάλιστα με λευκό βερνίκι seventeen στην απόχρωση 103ι!αχχαχα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κ η 103 μου άρεσε!!! Θα το τσιμπήσω κ αυτο μου φαίνεται χαχα

      Delete
  9. ..Μόλις συνειδητοποίησα ότι ούτε εγώ έχω κανένα κάτασπρο βερνίκι, πάντα καταλήγω σε κάτι πιο ''χρωματιστό''! Όντως πρέπει να δείχνει πολύ κομψό :) Νομίζω έχει έρθει και εμένα η ώρα μου να το δοκιμάσω!!

    ReplyDelete
  10. Τι ωραίο, αγαπώ Seventeen! Και μάλιστα το shine top coat (δεν θυμάμαι αν το λέω σωστά) της εταιρείας είναι εξαιρετικό, δεν ξέρω για τo seche vite, αλλά αυτό λάμπει πραγματικά, δεν το αλλαζω!

    ReplyDelete
  11. Nice post.... θα βάψω τα νύχια μου άσπρα λοιπον!!
    http://daphniaslife.blogspot.gr

    ReplyDelete
  12. egw ena mono leuko exw kai einai apo Nyx. den emeina polu euxaristimeni apo to poso xrono ithele gia na stegnwsei alla auto einai kati pou me duskoleuei etsi kai allios... filia. nice photos

    ReplyDelete
  13. υπέροχα όλα τα βερνίκια.. το ασπρο είναι ένα απο τα αγαπημένα μου.. φιλακια χχχ

    ReplyDelete
  14. Πολύ μου αρεσουν! Και εγώ για άσπρα σκεφτομουν να τα βάψω μολις τωρα :D Εχουν υπέροχη απόδοση τα βερνίκια της seventeen. Το αποτέλεσμα ειναι πολύ ωραίο!

    ReplyDelete
  15. Από μικρή μου άρεσαν τα λευκά βερνίκια νυχιών αν και ποτέ δεν έβρισκα το κατάλληλο το ένα έκανε γραμμές το άλλο δεν ήταν τόσο άσπρο όσο το ήθελα .Έτσι δεν έβαφα ποτέ τα νύχια μου άσπρα .Αλλά τώρα έχω αγοράσει και εγώ της Beauty Line που είναι εξίσου καλό και οικονομικό .Πάντως τα νύχια σου είναι τέλεια έχουν πολύ ωραίο σχήμα !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολυ κουκλιτσα!!! Φιλία!!

      Delete
  16. Τα βερνίκια της Seventeen μου αρέσουν πάρα πολύ! Είναι από τα αγαπημένα μου! Αλλά το άσπρο...δεν ξέρω...μου φαίνεται περίεργο σ'εμένα...ενώ σε άλλες μου αρέσει πάνω μου νομίζω πως φαίνεται άχαρο... Πολύ ωραία ανάρτηση για άλλη μια φορά! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts