Deluxe it is...




Είμαι σίγουρη ότι γνωρίζεις τις εταιρείες καλλυντικών απευθείας πωλήσεων όπως Avon ή Oriflame και όλο και κάποιο μηνιαίο περιοδικό με τα προΐοντα τους έχει πέσει στο χέρι σου, ή μια φίλη στο έχει δώσει, ή έχεις ήδη κάνει παραγγελία γιατί θέλεις να βοηθήσεις τη φίλη σου, γιατί είδες μια προσφορά και σου άρεσε και ούτω καθεξής... Μέσα σου ωστόσο σε τρώει η αγωνία, άραγε θα είναι της προκοπής, θα είναι όπως στη φωτογραφία; Ή θα είναι μάπα το καρπούζι; Τις περισσότερες φορές ισχύει το τελευταίο -προς απογοήτευση σου και μου παρεμπιπτόντως-. Κάτι όμως που δεν ισχύει στη περίπτωση της LR Health & Beauty Systems LTD και που με χαροποίησε ιδιαίτερα! Και πρώτα πρώτα οι συσκευασίες! Με το που τις αντίκρισα, όπως πολύ σωστά λέει ο λαός "έμεινα με το στόμα ανοιχτό". Υπέροχες μεταλλικές συσκευασίες σε στυλ καθρέπτη που στεγάζουν ρουζ, πούδρες και κραγιόν και που θα μπορούσες άνετα να τις δείξεις στις φίλες σου και να νομίζουν ότι ξόδεψες μια περιουσία. 

Δύο από τα πιο αγαπημένα μου ρουζ που δεν μπορώ να αποχωριστώ  τελευταία είναι το Deluxe Rubbin Rush και το Sun kissed (27.60€) με το πρώτο να έχει ένα φανταστικό έντονο ροζ άγριων μούρων και το δεύτερο ένα μπρούτζινο καφέ. Και τα δύο σου δίνουν την εντύπωση ότι είναι ψημένα και αναμφισβήτητα διαθέτουν λάμψη, έντονες αποχρώσεις και glamour-ια. Μου αρέσει να χρησιμοποιώ το Rubbin Rush στα μήλα με ένα κωνικό πινέλο παίρνοντας ελάχιστη ποσότητα και να απολαμβάνω τη φυσική ροζ απόχρωση που προσφέρει. Δείχνει τα μάγουλα σαν να έχουν κοκκινίσει έτσι απλά από το κρύο ενώ δεν παραλείπει να προσφέρει μια λεπτή λάμψη και όλα αυτά χωρίς να έχεις κάνει μεγάλη προσπάθεια. Το ίδιο ισχύει και για το Sun kissed το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ρουζ αλλά και ως bronzer. Τη συγκεκριμένη περίοδο, η χρήση του ως bronzer μου ταιριάζει καλύτερα. Ο λόγος είναι απλός, δεν υπάρχουν πορτοκαλί χρωματισμοί και προσφέρει λαμπερό αλλά μη-γυαλιστερό φινίρισμα στα ζυγωματικά που μπορεί άνετα με μια ακόμη πινελιά να δείξει μια πιο έντονη και πιο "μοντέλου" σκίαση στο περίγραμμα. Φυσικά μια ιριδίζουσα λάμψη θα την έχεις και με το συγκεκριμένο οπότε απόφυγε να το χρησιμοποιήσεις στη μύτη, it's a no. 

Από την άλλη η Deluxe Multicolor πούδρα (32.90€) είναι μια πανδαισία χρωμάτων. Το φυσικό, το κίτρινο και το πράσινο ενώνονται έτσι ώστε να προσφέρουν ουδέτερο ματ φινίρισμα και να καλύψουν διχρωμίες και στίγματα καταπληκτικά. Εξαιρετικά λεπτοαλεσμένη τόσο που πολλές φορές έχω την εντύπωση ότι με το πινέλο δεν αποσπώ την ιδανική (για εμένα) ποσότητα. Ίσως είναι και η μόνη που βρίσκω ότι είναι πιο βολική να χρησιμοποιηθεί με το ειδικό σφουγγαράκι που διαθέτει και στεγάζει στην συσκευασία. 

Όσον αφορά δε το Deluxe Aqua Affair Lipstick Soft Cranberry (21.90€)μόνο τα καλύτερα έχω να πω! Υπέροχο έντονο ροζ φούξια χρώμα και μια μοναδικά ενυδατική σύνθεση με εκχυλίσματα από βαμβάκι που ναι μεν το βλέπεις helloooo είναι κραγιόν, αλλά το νιώθεις whaaaat? lip balm. Καλό θα ήταν ωστόσο, λόγω της σύστασης του να μην έχεις φρούδες ελπίδες ότι θα μείνει στα χείλη σου ανέπαφο όλη μέρα και μην πεις ότι δεν σε προειδοποίησα. 

Για το τέλος δεν σου έχω review... μη με παρεξηγήσεις αλλά τέτοιου είδους προΐοντα όπως το Deluxe Activating Lash Serum (38.90€) που υπόσχονται ότι επιμηκύνουν και δυναμώνουν τις βλεφαρίδες, τις κάνουν πιο μακριές και ελαχιστοποιούν την απώλεια τους, απαιτούν συστηματική χρήση 2 μηνών για να δεις αποτελέσματα (ήδη είναι σε χρήση και θα σε ενημερώσω για τα αποτελέσματα σύντομα). Και παρά το γεγονός ότι είναι γεμάτο με εκχυλίσματα κόκκινου τριφυλλιού, προβιταμίνη Β5 και καφεΐνη κι  σίγουρα ακούγεται πολύ ενδιαφέρον το μόνο που μπορώ να αναφέρω είναι η μηδαμινή ενόχληση στην περιοχή των ματιών και η μηδαμινή παρουσία αλλεργίας. Τα υπόλοιπα θα ήταν πράσινα άλογα... Όλα αυτά ωστόσο μπορείς να τα προμηθευτείς ή με μία ηλεκτρονική αίτηση αίτηση να γίνεις μέλος και να εξασφαλίσεις 15% έκπτωση στη την σελίδα ClubLR.gr.

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. πάρα πολύ ωραίες συσκευασίες... θα διάλεγα το ρουζάκι!
    έχει πάρα πολύ ωραίο χρώμα!

    ReplyDelete
  2. Τα Deluxe δεν τα έχω ακούσει ξανά, πάντως έχουν τσιμπημένες τιμές..για αυτό και οι συσκευασίες είναι ιδιαίτερα προσεγμένες. Τα ρουζ φαίνεται ότι έχουν καλή απόδοση και ωραία χρώματα!

    ReplyDelete
  3. Oh wow, the two cheek colors are amazing! Love love that pink!

    ReplyDelete
  4. υπεροχες συσκευασιες και φαινονται οτι ειναι πολυ καλα προϊοντα..λιγο τσιμπημενα βεβαια αλλα αν αξιζουν, χαλαλι..

    ReplyDelete
  5. Πολύ ωραίες συσκευασίες, φαντάζομαι και τα προϊόντα αλλά η τιμή είναι λίγο τσιμπημένη..!

    ReplyDelete
  6. Irene μου είμαι είμαι πάνω από 2 χρόνια στην εταιρία αυτή κι έχω να πω πραγματικά μόνο τα καλύτερα. Οι τιμές όντως τσιμπημένες αλλά αξίζουν. Όσο για την πούδρα, όντως με το πινέλο δεν την ευχαριστιέμαι ούτε εγώ, αλλά με το σφουγγαράκι κάνει άψογη δουλειά. Αξίζει να δοκιμάσεις πολλά προϊόντα, κι εγώ προσωπικά δεν αλλάζω με τίποτα την κλασσική Volume and Curl mascara της. Φιλάκια

    ReplyDelete
  7. Love it!!! I love the shades and the packaging. Will def gonna check on these.....

    ReplyDelete
  8. Πανέμορφες συσκευασίες και ωραία χρώματα! Το serum ακούγεται ενδιαφέρον! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts