Why Beautyblender Makes It Easier


Και εκεί που όλα έδειχναν ότι τα είχα βρει με το Real Techniques Miracle Complexion Sponge το Beautyblender (16,90€) ήρθε στα Sephora. Και όταν ένα φανταχτερό έντονο ροζ σφουγγάρι έχει μετατραπεί σε cult προϊόν από beauty bloggers ανά τον κόσμο, έστω και μια γεύση οφείλεις να την πάρεις. Γιατί όμως όλες μιλάνε για το Beautyblender και τι το κάνει τόσο εξαιρετικό; Είναι ένα dupe του Real Techniques ή αντίστροφα; 

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή και από το γεγονός ότι αυτό το εξαιρετικά βολικό μικρό σφουγγάρι μπορεί να σε βγάλει από την δύσκολη θέση του παραφορτωμένου μακιγιάζ στο άψε σβήσε. Αν και προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ για την εφαρμογή του foundation μιας και τα τελευταία χρόνια τα γούστα μου στα foundation έχουν αλλάξει και ψάχνω για ανάλαφρες βάσεις και μεσαία κάλυψη, το χρησιμοποιώ ευλαβικά για την εφαρμογή του concealer. Γιατί εκεί έγκειται η διαφορά και  εκεί αυτό το "μικρό αυγό" που από την μια πλευρά είναι πιο στρογγυλό και από την άλλη πιο μυτερό σου δίνει τη δυνατότητα με απλές και εύκολες κινήσεις να απλώσεις ταμποναριστά το concealer σου ακόμη και στην εξαιρετικά δύσκολη εσωτερική γωνία κάτω από τα μάτια. Το αποτέλεσμα είναι αψεγάδιαστο, φυσικό, πανέμορφο. 

Στην επόμενη ερώτηση παρακαλώ... Όχι δεν είναι dupe του Real Techniques και ούτε αντίστροφα μιας και διαθέτει πιο πυκνή συνοχή, απορροφά λιγότερο προϊόν και όταν βραχεί δεν "μαλακώνει" τόσο πολύ. Γιατί ναι , ξέχασα να σου πω, μόνο βρεγμένο και καλά στυμμένο μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Beautyblender για να έχεις όλα τα παραπάνω που ανέφερα. Γιατί τα έχεις! Και αψεγάδιαστο φινίρισμα αλλά και λεπτομέρεια σε όλες τις γωνίες και σχισμές του προσώπου. 

υγ. Πρέπει να το πλένεις (κατά προτίμηση με σαπούνι) μετά από κάθε χρήση, κι όταν λέω μετά από κάθε χρήση το εννοώ. Έλεος! Μετά από κάθε χρήση; Μην αγχώνεσαι την ίδια αντίδραση έχω και εγώ καθημερινά... 

Εσύ έχεις δοκιμάσει το Beautyblender; Κι αν όχι το σκέφτεσαι;

And just when it seemed that I was getting along with Real Techniques Miracle Complexion Sponge the Beautyblender (16,90 €) made its appearance to Sephora. And when a fancy intense pink sponge has become a cult product from beauty bloggers around the world, you ought to have a small taste, right? But why everyone is talking about Beautyblender and what makes it so great? Is it a dupe of Real Techniques or vice versa? 

Let's take it from the start however and from the fact that this very handy small sponge can get you out of trouble of overloaded makeup in a jiffy. Although I personally do not use it for applying foundation since the last years my liking has changed in the foundation deparment and I prefer bouncy bases and medium coverage, I use it religiously for applying concealer. Because this is were the difference lies and this "little egg" which on one side is more rounded and on the other more pointy enables you with simple and easier moves to dab your concealer even on the extremely difficult inner corner under the eyes. The result is flawless, natural, charming. 

To the next question please ... No, it is not a Real Techniques dupe, nor vice versa since it has a denser consistency, absorbs less product when wet and doesn't "soften" so much. Because yes, I forgot to tell you, only damp and well squeezed you can use Beautyblender and have all the above I 've mentioned. And believe me you do have them! Flawless finish plus detail in all corners and facial cracks. 

ps. You have to wash it (preferably with soap) after each use, and when I say after each use I mean it. Show Mercy! After each use? Don't worry I have the same reaction daily too... 

Have you tried Beautyblender? And if not are you thinking of it?

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Πολυ ομορφο το ποστ σου!
    Δεν το εχω δοκιμασει, αλλα η αληθεια ειναι οτι παιζει πολυ στο μυαλο μου το τελευταιο διαστημα...

    ReplyDelete
  2. Το ίδιο το ΒΒ δεν το εχω δοκιμάσει, έχω όμως δοκιμάσει το cosmopolitan ροζ σφουγγαράκι που έχει υπερ-βολεψει αλλά όχι για εφαρμογη make up όπως και εσενα άλλωστε!!! Όσο για την διαφορά στην σύσταση του, δεν μπορω να το πώ αλλά το τσεκάρω!!! nice to have you back doll!

    ReplyDelete
  3. Ax όλο πηγαίνω αποφασισμένη στα Sephora να το πάρω και όλο καταλήγω να λυπάμαι τα λεφτά μου...μακάρι να μπορέσω να κάνω το μεγάλο βήμα κάποτε! :P

    Eύα x

    ReplyDelete
  4. kai ego agapo to beutyblender mou! to xrisimopio panta edo kai toulaxiston 2 xronia

    Lady-Pa

    ReplyDelete
  5. Τι πολυαγαπημένο προιόν για όλο τον beauty κόσμο!!! Είναι πρώτο πρώτο στην λίστα των επικείμενων αγορών μου!!! Μου άρεσε που το σύγκρινες με των real tecniques γιατι ήμουν ανάμεσα στα δύο, τελικά καταλήγω beauty blender δαγκωτό... :) xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. My pleasure ! Που βοήθησα .. :D φιλιά!

      Delete
  6. I have tried this and yes, its so efficient than the brushes that I have tried. A must try!

    ReplyDelete
  7. Παίζει να είμαι και η μόνη που δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα.
    www.beautyisallaround6.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Good post. After reading this...I cannot wait to try out my beauty blender!

    http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  9. Δεν έπρεπε ποτέ να έχω διαβάσει αυτή την ανάρτηση.. ποτέ όμως! Γιατί ενώ έχω δοκιμάσει το RT και έχω μία love-hate (το hate είναι γι'αυτό το "μα κάθε μέρα;" που λες..) το έχω βολευτεί και το έχω από μόνη μου αποφασίσει ότι είναι dupe.. Αλλά δεν είναι;!! Ε.. και τώρα το θέλω και το beautyblender και σε κατηγορώ ευθέως και δημοσίως ;-)

    υ.γ. καλώς μας ξανα-ήρθες Ειρηνάκι μου!!!! <3

    ReplyDelete
  10. Εγώ χρησιμοποιώ αυτό από real te και μ αρέσει παρά πολύ αλλά όλο λέω να δοκίμασω και το bb κ όλο τσιγκουνευομαι...

    ReplyDelete
  11. Κι εγώ στο θέμα της βάσης σαν εσένα είμαι γι'αυτό και δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω τόσα λεφτά για κάτι που μάλλον πολύ σπάνια θα χρησιμοποιώ. Πάντως πραγματικά πιστεύω πως για το αποτέλεσμα που δίνει αξίζει και η φήμη και τα λεφτά. Μου έλειψαν τα post σου. Χαίρομαι που σε ξαναδιαβάζω! Φιλιά!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts