Still Irene Blushing Loves


Η πρώτη Κυριακή του Φεβρουαρίου και δεν είναι τυχαίο ότι θέλω απεγνωσμένα περισσότερο από ποτέ να γυρίσω στα παλιά γνώριμα λημέρια μου, στο blogging και στη χαρά του να σας λέω τις μικρές μου ιστορίες. Άλλωστε το blogging είναι για εμένα η χαρά του μικρού παιδιού. Ακόμη και την περίοδο που δεν έγραφα καθόλου το είχα πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Είναι μια διαρκής αναμέτρηση με τον εαυτό μου, μια διαρκής προσπάθεια στο να γίνομαι όλο και καλύτερη σε αυτό που κάνω και πάνω από όλα το ελιξήριο της νιότης μου... 

Μα που χάθηκες; Με ρωτήσατε... Μας έλειψες , μου είπατε και πόσο με συγκινήσατε! Όχι δεν θα μακρυγορήσω γιατί τώρα είμαι εδώ και για εμένα αυτό είναι που μετράει. Τελεία... 
Ξεκινώ λοιπόν δυναμικά και σε θέλω στο πλευρό μου περισσότερο από ποτέ! Μπορείς να μου πεις τη γνώμη σου για καινούρια ποστ, καινούρια θέματα, διαδραστικές αναρτήσεις και τι θα ήθελες να δεις πιο πολύ σε αυτό το μικρό blog. Με νέες προσθήκες στη συλλογή μου που αγγίζουν τα όρια της τρέλας και όλα αυτά που θέλω να μοιραστώ μαζί σου, αλήθεια πες μου τι προτιμάς; Skincare news; Μάσκαρα που λάτρεψα; Την σωτήρια κρέμα χεριών του χειμώνα; Τι έχω μέσα στο νεσεσέρ μου; Περιποίηση σώματος; Γιατί το Beauty Blender κάνει τη διαφορά; Αγαπημένα lip balm; Εσύ αποφασίζεις, εγώ απλά αναμένω στο ακουστικό μου...

First Sunday of February and it is no coincidence that I desperately want more than ever to get back to my old familiar haunts, in blogging and the joy of telling you my short stories. After all, blogging is for me like candy for a child. Even the period in which there was no writing I always had it in the back of my head It is an ongoing confrontation with myself, a constant effort to become better and better at what I do and most of all the elixir of my youth ... 

But where have you been? You asked ... We missed you, you said and oh God, how much emotions! No I will not expatiate because now I am here and for me that's what matters. Full Stop...
So I start vigorously and I want you by my side more than ever! You can tell me your opinion about new topics, interactive posts and what you would like to see more in this tiny blog.With new additions to my collection verging on madness levels and all the things I want to share with you, honestly tell me what do you prefer? Skincare news? Mascaras I loved? The lifesaving winter hand cream? What I have in my beauty bag? Body care? The reason Beauty Blender makes the difference? Favorite lip balm? You decide, I'm just hanging on ...

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Χαίρομαι που επέστρεψες Ειρήνη! Όλα ακούγονται πολύ ωραία, αλλά εγώ θα προτιμούσα skincare, κρέμα χεριών και μάσκαρα (γιατί τυχαίνει να ψάχνω και για τα δύο!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα τα εχεις σύντομα Παναγιώτα μου ;)

      Delete
  2. καλως μας ηλθες παλι! και μενα σαν αναγνωστρια μου εχουν λειψει τα (αληθινα) beauty blogs και εχω βαρεθει τα you tube videos, vlogs κτλπ.
    κατι απο skincare routine και τα προιοντα που δοκιμασες και αγαπησες ολο αυτο το διαστημα, your everyday make up products - ξερεις αυτα τα προιοντα που παει παντα το χερι μας οταν θελουμε κατι απλο αλλα φρεσκο το πρωι και mascaras!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οκέι Ευη μου! Μου λείψατε κ εμενα!! <3

      Delete
  3. Hey!Καλώς ήρθες!
    Εγω απλά θα σου πω να συνεχίσεις αυτο που αγαπάς!
    Να μιλάς για την ομορφιά!

    ReplyDelete
  4. Kαλή επιστροφή κορίτσι μου :) xoxo

    ReplyDelete
  5. Επιτέλους!!!!! Άντε και μας έλειψες <3

    ReplyDelete
  6. Skincare please :) welcome back

    ReplyDelete
  7. Irene θέλουμε, όλα τα άλλα θα έρθουν..! Κι εγώ το έχω αφήσει το μπλογκάκι μου κι όλο το σκέφτομαι, αλλά δεν είμαι έτοιμη ακόμα. Μου έλειψες!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts