The Must-Have winter hand cream



Δεν είναι μόνο ο χειμώνας που μπορεί να μετατρέψει τα όμορφα άκρα μας και δη τα χέρια μας σε ερημική τοποθεσία. Στη δική μου περίπτωση τουλάχιστον αυτός είναι μόνο ένας παράγοντας μιας και εκτός των άλλων υποφέρω από κρίσεις άγχους οι οποίες μου "προσφέρουν" απλόχερα την επόμενη μέρα φαγούρα, έκζεμα, ξηρότητα και πολλά άλλα όχι και τόσο ευχάριστα

Σε μια κίνηση απελπισίας -η οποία εντέλει ήταν και κίνηση ματ-, αγοράζοντας από το φαρμακείο της γειτονιάς το RENU (υγρό φακών επαφής), το μάτι μου έπεσε στην Korres Θρεπτική Κρέμα Χεριών για ξηρά & Σκασμένα Χέρια με Αμυγδαλέλαιο και Βούτυρο Karite (5,44€). Η συγκεκριμένη είναι εμπλουτισμένη με βιολογικό αμυγδαλέλαιο Ελασσόνας, Βούτυρο Karitè & Προβιταμίνη Β5 ενώ η σύσταση της είναι παχιά, βαριά και με μια φανταστική γλυκόπικρη μυρωδιά βοτάνων που είτε θα λατρέψεις είτε θα μισήσεις. Τις τελευταίες εβδομάδες την χρησιμοποιώ ευλαβικά, απλώνοντας τη γενναιόδωρα ακόμη και πριν πέσω στο κρεβάτι μιας και η μη λιπαρή σύνθεση της απορροφάται άμεσα και αφήνει την επιδερμίδα μου απαλή και ελαστική. 

Την βρίσκω ιδανική για ξηρά και σκασμένα χέρια κι αν και έχω αρκετές κρέμες χεριών που θα μπορούσαν να πάρουν τη θέση της στο κομοδίνο μου η Korres Θρεπτική Κρέμα Χεριών για ξηρά & Σκασμένα Χέρια με Αμυγδαλέλαιο και Βούτυρο Karite κρατάει τα σκήπτρα καταπραϋνοντας το ξηρό δέρμα, αυξάνοντας την ενυδάτωση της επιδερμίδας και ρυθμίζοντας την ελαστικότητα στο πι και φι.

Ποια κρέμα χεριών έχεις εσύ στο κομοδίνο σου τους χειμερινούς μήνες;;

Not only winter can turn our beautiful ends and especially our hands in a deserted area. In my case at least it is just one factor since among other things I suffer from anxiety which "offers" me the next day itching, eczema, dryness and many other not so pleasant thangs. 

In a desperate moment -which eventually was a big moment- whilst buying from my neighborhood's pharmacy RENU (contact lenses fluid), my eye caught Korres Almond Oil and Shea Butter Hand Cream for Dry and Chapped Hands (12.45€). This is enriched with organic almond oil of Elassona, Shea Butter & Pro-Vitamin B5 and its consistency is thick, heavy and with a fantastic bittersweet scent of herbs that you will either love or hate. The past few weeks I use it religiously, applying it generously even before I go to bed and its non-greasy formula absorbs immediately and leaves my skin soft and supple. 

I find it ideal for dry and chapped hands, and although I have several hand creams that could take its place on my bedside Korres Almond Oil and Shea Butter Hand Cream for Dry and Chapped Hands holds the lead by soothing dry skin and increasing skin's hydration and elasticity in half a shake.

Which hand cream do you have on your bedside table during winter months?

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Είναι εδώ και καιρό στην wishlist μου! Εγώ αυτό το διάστημα χρησιμοποιώ της Bioten και της Apivita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή κ της Apivita δεν το συζητώ , εχω κ review ;)

      Delete
  2. Την λιγουρευόμουν σήμερα σε ένα φαρμακείο! :P Χαίρομαι που ακούω ότι είναι καλή! Μόλις τελειώσω τις άλλες 2-3 που έχω, σίγουρα θα την δοκιμάσω!

    Εύα x

    ReplyDelete
  3. Πηρα προσφατα αυτην και την cera di cupra και θεωρω τη δευτερη ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ.

    ReplyDelete
  4. Φαντάζομαι βοηθάει και στα νύχια, σωστά; Χρησιμοποιώ κι εγώ διάφορες κρέμες και φυσικά λάδι καρύδας, αλλά ποτέ δεν λέω όχι σε κάτι νέο , ειδικά αν μυρίζει βότανα (πρέπει να ρίξω ένα ρουθούνι χεχε)

    ReplyDelete
  5. Έχω αποφασίσει εδώ και καιρό να κρατάω τα χέρια μου ενυδατωμένα, όχι μόνο γιατί "έτσι πρέπει" αλλά και γιατί απολαμβάνω το αποτέλεσμα! Αγαπώ την Avene Cold Cream και μία ενυδατική σώματος από Nivea, έχω τη μία στο κομοδίνο και την άλλη δίπλα στο κρεμοσάπουνο στο μπάνιο μου. Θα την τσεκάρω του Κορρέ σίγουρα, από την περιγραφή σου μου αρέσει πολύ!!

    Φιλιά πολλά!!

    ReplyDelete
  6. cera di cupra ψηφιζω και εγω! αλλα να λεω και την αληθεια ειναι αρκετα λιπαρη και ειναι μονο για βραδυ πριν τον υπνο. ξυπνας με χερια βελουδινα και εχω παρατηρησει φοβερη ενυδατωση και στα νυχια.

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts