Avene Cleanance Emulsion


Avene Cleanance Emulsion Lotion 10.72€.
Available on online from Pharmacy4u.gr.

If you keep in mind that I am no longer at the age of teens, but my normal to combination skin still plagues me with pimples and greasiness, then you will understand that the Avene Cleanance Emulsion lotion was not an impulsive purchase.

The specific moreover promises as Avene claims that is "designed for the needs of oily skin and contains glyceryl laurate for a long term regulation of secretion oil while tightens pores and cleanses the skin. A prototype system with microcapsules that absorbs oil and keeps the skin shine-free all day and ensures excellent make-up lasting".

Since I don't suffer majorly I thought it went too far to use it morning and night and I merely just to use it at night. So after the thorough cleansing of my face I applied with devotion a generous amount from this very lightwheight cream and waited patiently for the results, which to my surprise didn't take long to make their appearance. The Avene Cleanance Emulsion lotion left me with the best impressions with its instant absorption, its light synthesis and its extremely easy application with the practical packaging tube, while from the the first week my face looked visibly in a far better condition, beautifully clean and not at all dry as well as without shine and blemishes throughout the day, even those very hot ones in August. It's really great to find a product which only good can offers to your complexion-as and here you will find in its ingredients the famous thermal water of Avene-with a splendid affordable price of only 10€ ... and me behind the tube curios wondering why I hadn't tried it before, saving me from many many €€€???

For you ... if you have oily skin and want to control the secretion of sebum.
Skip it ... if you have perfect and normal skin without blemishes.

Εάν λάβετε υπόψη σας ότι δεν είμαι πλέον στην ηλικία της εφηβείας, αλλά η κανονική προς μικτή επιδερμίδα μου ακόμη με ταλαιπωρεί με σπυράκια και λιπαρότητα, τότε θα καταλάβετε πως η Avene Cleanance Emulsion λοσιόν προσώπου δεν ήταν μια αυθόρμητη αγορά.

Η συγκεκριμένη άλλωστε υπόσχεται όπως η Avene υποστηρίζει ότι είναι "ειδικά σχεδιασμένη για τις ανάγκες του λιπαρού δέρματος και περιέχει glyceryl laurate για μακροχρόνια ρύθμιση της έκκρισης λαδιού ενώ παράλληλα συσφίγγει τους πόρους και καθαρίζει το δέρμα. Ένα πρωτότυπο σύστημα απορρόφησης λαδιού με μικροκάψουλες που διατηρεί το δέρμα χωρίς γυαλάδα όλη την ημέρα και εγγυάται εξαιρετικό κράτημα του make-up."

Εφόσον δεν υποφέρω σημαντικά θεώρησα υπερβολή να τη χρησιμοποιώ πρωί-βράδυ και αρκέστηκα μόνο στη χρησιμοποιήση της τη νύχτα. Μετά λοιπόν το διεξοδικό καθαρισμό του προσώπου μου άπλωνα με ευλάβεια μια γενναία ποσότητα από τη συγκεκριμένη πολύ λεπτόρευστη κρέμα και περίμενα υπομονετικά τα αποτελέσματα, τα οποία προς μεγάλη μου έκπληξη δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνιση τους. Η Avene Cleanance Emulsion lotion μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις με την άμεση απορρόφηση της, την ελαφριά σύνθεση της και την εξαιρετικά εύκολη εφαρμογή της με τη πρακτική συσκευασία σωληναρίου, ενώ από τη πρώτη κιόλας εβδομάδα το πρόσωπο μου έδειχνε εμφανώς σε πολύ καλύτερη κατάσταση, υπέροχα καθαρό και καθόλου ξηρό καθώς και χωρίς γυαλάδα και ατέλειες καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, ακόμη και εκείνες τις πολύ ζεστές του Αυγούστου. Είναι πραγματικά υπέροχο να βρίσκεις ένα προιόν το οποίο μόνο καλό μπορεί να προσφέρει στη επιδερμίδα σου -εφόσον και εδώ θα βρείς στα συστατικά του το διάσημο ιαματικό νερό της Avene- με μια θαυμάσια προσιτή τιμή των μόλις 10€...και εμένα πίσω από το σωληνάριο να αναρωτιέμαι αξιοπερίεργα γιατί δεν την είχα δοκιμάσει νωρίτερα, γλιτώνοντας με απο πολλά πολλά €€€???

Για εσάς ...που έχετε λιπαρή επιδερμίδα και θέλετε να ρυθμίσετε την έκκριση σμήγματος.
Παραλείψτε τη... αν έχετε τέλεια και κανονική χωρίς ατέλειες επιδερμίδα.

Comments

  1. Η No 1 επιλογή μου για πολλά χρόνια!!! Και η ιδανική βάση για επιδερμίδα με ατέλειες :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. και εγω αναρωτηθηκα γιατι δε την ειχα ανακαλυψει!!τοσο καλα!!χαχαχα

      Delete
  2. Φαίνεται σουπερ, οπότε θα τη δοκιμάσω σίγουρα μιας και η επιδερμίδα μου παράγει πολύ σμηγμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολυ καλη για λιπαρες επιδερμιδες κούκλα!! ;)

      Delete
  3. Πολυ ενδιαφέρον post! :)
    Θα την εχω στα υπόψιν μου!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  4. Θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε κάποια στιγμή, λατρεύω την Avene! Πολύ ωραίο post και πολύ καλή η τιμή στο συγκεκριμένο site!

    ReplyDelete
  5. Θα την δοκιμάσω λοιπόν γιατί έχω παρόμοιες ανάγκες επιδερμίδας με την δική σου! Αλλωστε η τιμή της προσφέρετε για μία δοκιμή...
    Thanks for sharing doll!
    kisses
    Mary
    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ReplyDelete
  6. δεν έχω πολύ λιπαρό δερμα, αλλα τωρα το καλοκαίρι πολλές κρέμες με κανουν να ιδρώνω εντονα στο σαγονι. Λες να λειτουργήσει σε μένα?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δοκίμασε τη κ για αυτό αν κ δε γνωρίζω πόσο θα λειτουργήσει για τον ιδρώτα κ πες μου! ;)

      Delete
  7. Ωραία φαίνεται από την περιγραφή σου ίσως την δοκιμάσω κάποια στιγμή!

    ReplyDelete
  8. Φαινεται πραγματικα υπεροχη αν και δεν νομιζω οτι ειναι για μενα! Και αρκετα οικονομικη! Ευχαριστω για τη κριτικη Ειρηνη! x x

    ReplyDelete
  9. Ένα θα σου πώ: Διάβασα το ποστ σου το πρωί και 5:30 ήμουν έξω αποό το φαρμακείο για να την αγοράσωωωω! Ξεκινάω να την βάζω από σήμερα κιόλας! Φιλάκιααα!

    ReplyDelete
  10. Μη μου πεις!! Ελπίζω να σου ταιριαξει, εγώ δεν την αποχωριζομαι!!! ;)

    ReplyDelete
  11. Θα τη δοκιμάσω σίγουρα!!!! Πολύ χρησιμο το ποστ σου!
    Μόλις έγινα μέλος σου. Δες αν θες και το δικό μου μπλογκ
    rixnontas1matia.blogspot.gr

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts