Nail Art Brushes To Start...


I love nail art, especially drawing designs on nails! But until now I haven't been involved a little more earnestly, since I paint beautifully the right hand (left-handed), but with the other is quite harder I would say.

However I decided to make a good start by purchasing from Ebay a set of 7pcs Nail Art Painting Pen Brush Set with White Handle and fibers in white and pink. Moreover it seemed very girlish and it was in a wonderful offer at the price of 2.00€... If you see now the price has gone up considerably (up to much) to 16.79€. But the fibers have a decent quality and the relatively thick white plain handle is very handy.
Then, as I was "drooling" every time I was watching at Asos the Bourjois Dotting tool but I was not willing to pay 5.00€ I purchased from the same store of which you will find the link here the Nail Art Tool Wooden Dotting Pen for just 0.74€ and free delivery! How does it look? I'm having a good start as you see!
Are you engaged in nail art?? Have you tried using brushes?

Λατρεύω τη ζωγραφική και τα σχέδια στα νύχια με μια λέξη δηλαδή nail art! Χωρίς όμως μέχρι τώρα να έχω ασχοληθεί λίγο πιο ένθερμα, μιας και ζωγραφίζω υπέροχα το δεξί χέρι (αριστερόχειρας), αλλά το άλλο με δυσκολεύει αρκετά θα έλεγα.

Ωστόσο είπα να κάνω μια καλή αρχή αγοράζοντας από το Ebay ένα σετ από 7 nail art πινέλα με λευκή λαβή και ίνες σε λευκό και ροζ. 'Αλλωστε μου φάνηκε ιδιαίτερα κοριτσίστικο και ήταν και σε μια θαυμάσια προσφορά στη τιμή των 2.00€... Αν θα δείτε τώρα η τιμή έχει ανέβει αρκετά (εώς πολύ) στα 16.79€. Αλλά οι ίνες διαθέτουν μια αξιοπρεπή ποιότητα και η σχετικά παχιά λευκή λιτή χειρολαβή είναι πολύ βολική.
Στη συνέχεια, μιας και μου "έτρεχαν τα σάλια" κάθε φορά που έβλεπα στα Asos το Bourjois Dotting tool αλλά δεν ήμουν διατεθειμένη να πληρώσω 5.00€ αγόρασα από το ίδιο μαγαζί του οποίου το link θα βρείτε εδώ το Ξύλινο Nail Art Tool Dotting Pen με μόλις 0.74€ και δώρο τα μεταφορικά!  Καλή αρχή λοιπόν! Πώς σας φαίνεται;
Εσείς ασχολείστε με σχέδια ζωγραφικής στα νύχια και nail art;; Έχετε δοκιμάσει με πινέλα;

Comments

  1. και γω έχω πάρει ένα πλήρες σετ από ebay πολύ οικονομικό, μια χαρά είναι αυτά και για nail art πολύ καλή ποιότητα. Καλά σχέδια ;)

    ReplyDelete
  2. Eγώ βασικά ούτε στο χαρτί ζωγραφίζω αξιοπρεπώς, άρα τα χέρια είναι out of question. ΄Έχω όμως χρυσοχέρα κολλητή, οπότε θα της στείλω το link.

    Δεν σχολιάζω πάντα, αλλά σε παρακολουθώ ανελλιπώς!

    Φιλιά!♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. ααα τι γλυκια!!στη κολλητη asap τοτε!!χαχαχα

      Delete
  3. Μου αρέσει πολύ το nail art..
    Έχω προμηθευτεί πινέλα και όποτε έχω ελεύθερο χρόνο..δημιουργώ.! :D

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete
  4. τα λεπτά να κάνουν λες και γι eyeliner?

    ReplyDelete
    Replies
    1. τωρα με εβαλες σε αλλες σκεψεις και νεες περιπετειες!!γιατι μου τα κανεις αυτα εεε???αχαχαχα θα το δοκιμασω σιγουρα! ;)

      Delete
  5. εχω νομιζω ακριβως το ιδια παμφηνο κ χρησιμο σετ αλλα ακομη δε
    ν το εχω χρησιμοποιησει...οποτε συντομα θα το κανω...καλες δημιουργιες...
    φιλια doll!

    ReplyDelete
  6. Super cute! What kind of designs are you planning? :)

    ReplyDelete
  7. Πολυυυ ομορφα!
    Καλη αρχη λοιπον στις δημιουργιες σου!
    Εγω δοκιμαζω διαφορα που και που αλλα συνηθως δε μου αρεσει το αποτελεσμα δυστυχως :P

    xoxo
    myjuicysecretss.blogspot.gr

    ReplyDelete
  8. Καλές δημιουργίες!!!
    Εμάς δεν πιάνει το χέρι μας και τόσο, αλλά μερικά σχεδιάκια απλά τα πετυχαίνουμε!

    ReplyDelete
  9. Τελικά κάθε ''τέχνη''
    θέλει εξειδικευμένα πινέλα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  10. Τι ζουζουνίστικα που είναι! Κι εγώ σκέφτομαι καιρό τώρα να υποκύψω, αλλά δεν τα πολυκαταφέρνω με τα σχέδια... Άντε, καλή διασκέδαση! :)

    ReplyDelete
  11. Πολύ χρήσιμο post και τι ωραία πινέλα!

    ReplyDelete
  12. Πόσο όμορφα πινελα! :)
    Αγαπάω τα σχεδιάκια στα νύχια αλλα δυστυχώς τα χέρια μου δεν πιάνουν για τέτοια! :p
    Φιλιά

    http://beautyswings.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  13. Πολύ ωραία! Να τα χαρείς και να δημιουργήσεις πολλά σχεδιάκια!

    ReplyDelete
  14. Το Ebay μας έχει σώσει!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts