Real Techniques by Samantha Chapman Stippling Brush


Real Techniques by Samantha Chapman Stippling Brush 13.74€.
Available on line from Feelunique.com.

After reading several glamorous reviews for the famous Real Techniques stippling brush and the unexpected gift of Elena's Finds -10% in Feelunique.com I decided to add it to my collection.

The Real Techniques stippling brush is a brush with two different types of fibers which, as Samantha Chapman proclaims "is the secret for creating airbrushed, high-definition results with all types of makeup". I couldn't not to agree that the difference with other stippling brushes is quite obvious and is it is the only one I now use for the application of my foundation. With a wonderful girlish and light pink aluminum handle and short black-white synthetic taklon bristles  which are uniquely soft to the touch without however bending converts the application of the minimum quantity of foundation into a breeze and offers a wonderful and naturally beautiful finish. The difference with other brushes of makeup application is that it absorbs less amount so you are not wasting quantity of your favorite foundation while using a circular motion provides easily and simply the most splendid and even finish that I've ever seen, even with the Vichy Dermablend which you need a greater applying attention.
If however you want to read also for the Core Collection brushes you can with one click here which I'm using for quite some time and the quality of them I have to admit that it is amazing without discolouring or shedding over time .

Have you tried any brush from Real Techniques?

Ύστερα από ανάγνωση αρκετών λαμπερών review για το γνωστό stippling πινέλο Real Techniques και το αναπάντεχο δωράκι της Elena's Finds των -10% στο Feelunique.com αποφάσισα να το προσθέσω στη συλλογή μου.

Το Real Techniques stippling πινέλο είναι ένα πινέλο με δύο ειδών διαφορετικές ίνες το οποίο όπως διακηρύσσει η Samantha Chapman "είναι το μυστικό για τη δημιουργία airbrushed και υψηλής ευκρίνειας αποτελέσματα με όλα τα είδη makeup". Δε θα μπορούσα να μη συμφωνήσω πως η διαφορά με άλλα πινέλα stippling είναι απόλυτα εμφανής και είναι το μόνο που χρησιμοποιώ πλέον για την εφαρμογή του foundation μου. Με υπέροχη κοριτσίστικη και ελαφρία ροζ χειρολαβή αλουμινίου και κοντές μαύρες-λευκές συνθετικές τρίχες Taklon οι οποίες είναι μοναδικά απαλές στο άγγιγμα χωρίς ωστόσο να λυγίζουν μετατρέπει την εφαρμογη της ελάχιστης ποσότητας foundation σε παιχνιδάκι και προσφέρει ένα θαυμάσιο και όμορφο φυσικό φινίρισμα. Η διαφορά με άλλα πινέλα εφαρμογής μέικαπ έγκειται στο ότι απορροφά λιγότερη ποσότητα και έτσι δεν χαραμίζεις ποσότητα από το αγαπημένο σου foundation ενώ χρησιμοποιώντας το με κυκλικές κινήσεις προσφέρει εύκολα και απλά το πιο υπέροχο και ομοιόμορφο φινίρισμα που έχω δει ακόμη και με το Vichy Dermablend το οποίο χρειάζεται μεγαλύτερη προσοχή στην εφαρμογή.
Αν θέλετε ωστόσο να διαβάσετε και για τα πινέλα Core Collection μπορείτε με ένα κλικ εδώ τα οποία χρησιμοποιώ εδώ και αρκετό καιρό και η ποιότητα τους οφείλω να ομολογήσω ότι είναι καταπληκτική χωρίς να ξεβάφουν ή να παρουσιάζουν κάποια τριχόπτωση με τη πάροδο του χρόνου.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο πινέλο απο Real Techniques?

Comments

  1. Πολύ ωραίο review... :)
    Ήθελα να πάρω ή αυτό η το expert face brush και είμαι σε δίλημμα, έτσι που το περιγράφεις όμως νομίζω πως θα προτιμήσω αυτό...Έχω το setting και το blush brush και με έχουν βολέψει αρκετά...! Φιλάκια :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι απίθανο για makeup , θα νε θυμηθεις;)

      Delete
  2. Το χρησιμοποιώ και αυτό εναλλακτικά με το F80 της sigma... Nα σου πω την αλήθεια όταν βιάζομαι προτιμώ το F80. Νομίζω πως είναι τι θα σου ταιριάξει τελικά...για εμένα παίζει και πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου να βαφτώ... Σε ευχαριστώ για την αναφορά!!! ;o))XXX

    ReplyDelete
    Replies
    1. το f80 μου αρεσει αλλα το real techniques βρε παιδι μου τελειως διαφορετικο και για εμενα καλυτερο τουλαχιστον... ;)

      Delete
  3. Ποσο τα θελω αυτα!!! Αναρωτιεμαι γιατι δεν τα εχω ακομη!!! Δεν ξερω με ποιο να αρχισω! Τι θα προτινες?
    Πολυ ωραιο review κουκλα!!! x x

    ReplyDelete
  4. Τα έχω όλα τα πινέλα της Samantha Chapman. Το συγκεκριμένο πινέλο δεν το χρησιμοποιώ πια με το foundation , καθότι έζησα την απόλυτη εμπειρία του Expert face brush( δεν υπάρχει απλά!). Το stippling το χρησιμοποιώ πια για να απλώνω την πολυ λατρεμένη μου strobe cream της mac, και για ρουζ σε μορφή κρέμας. Το κλειδί στο συγκεκριμένο πινέλο από ότι έχω διαβάσει είναι να κουνιούνται μόνο οι λευκές τρίχες εξού και η μέθοδος stippling! Ελπίζω να το χαρείς!

    φιλάκια! missybou.blogspot.gr

    ReplyDelete
  5. Αυτά τα πινέλα τα συναντώ συνέχεια και ομολογώ πως έχω αρχίσει να μπαίνω σε πειρασμό..
    Τόσο καλά είναι τελικά.?
    Ίσως αποφασίσω στο μέλλον να αποκτήσω..

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. απλα υπεροχα για εμενα τουλαχιστον! ;)

      Delete
  6. oh i love this brush. this is the one what started my Real Techniques brush collection. i know it is great for cream blush but it does a wonder with liquid foundation as well. ;)

    ReplyDelete
  7. Δεν έχω το stippling αλλά έχω το σετ με τα πινέλα ματιών και το core και μ' αρέσουν πολύ. Έχω ένα stippling της Elf που μου αρέσει πολύ αλλά ενώ δεν μαδάει και είναι μαλακό δεν είναι αρκετά πυκνό. Τώρα ξέρω με ποιο πρέπει να το αντικαταστήσω

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν έχω της elf αλλα το real techniques δίνει απίστευτο αποτέλεσμα είμαι σίγουρη ότι θα το λατρεψεις! ;)

      Delete
  8. This is my favorite brush to apply cream blush!

    xx- missmacbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. i went to my local walmart the other day on the hunt for these brushes and i couldn't find it! great review btw!

    ReplyDelete
  10. Εμενα παλι με βολευει περισσοτερο το f80 και το buffing brush για το μεικ απ.οχι οτι δεν το χρησιμοποιω κι αυτο απλα μου αρεσει πολυ με κρεμωδη ρουζ.θελω να παρω και το expert face brush. Φιλια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα το δοκιμάσω κ με κρεμωδη ρουζ σίγουρα!! Bisous!!

      Delete
  11. Εχω δοκιμασει μερικά πινελα από real technique και μου άρεσαν όλα παρα πολυ!
    Αυτό θα είναι σίγουρα στην επομενη παραγγελία μου! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ειναι οικονομικα και διαθετουν κ ποιοτητα εε???

      Delete
  12. i have the other real techniques but i don't have the stippling brush which i've been wanting to get for quite some time now. maybe on my next online purchase since we don't have it in boots here. i just love the way real technique brushes look. it's cheap but doesn't look cheap! :)

    ReplyDelete
  13. lovely stuff!!! Lovely review) Thank You for sharing such a nice post!
    Have a happy time!

    Alexandra
    www.svetusvet.com

    ReplyDelete
  14. I've heard so much about those brushes. I need to try them out

    Xo
    CcCrystalchain.etsy.com

    ReplyDelete
  15. I love Real Techniques brushes - they're affordable, excellent quality and perform so well. The stippling brush is so versatile. At first I wasn't super in love with it because I thought it was a bit scratchy and spiky, but I've really come around to it.

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts