The Summer Essentials | Skincare



Summer is here! It may be hot, or it may not, you'll maybe go on holiday,  or you maybe not. Nevertheless, for a great start and to continue even more beautifully I have a few essentials  to recommend you that will extremely help. Let's take it from the beginning and from the absolutely essential pair of sunglasses. It does not really matter what brand it is, let it just be your type, your style and what suits you. I personally have a weakness for Ray Ban, and since at Easter I lost my old Ray Ban Jackie Oh! sunglasses-yes, it was Easter, it was in Bershka's changing rooms, it was full crowded, whoever found them, lucky you- I wanted to replace them with the Ray Ban Aviator with gold metal frame with blue lens and medium size (which I had on my eye for quite some time). Extremelly stylish! I haven't seen a girl wearing them and not suit her! A fact. 

Then you'll need a face sunscreen. The new La Roche Posay Anthelios AC Fluide SPF 30 (€11,10) is ideal for combination to oily skin prone to blemishes and offers a dual action against shine. Extremely lightweight texture that instantly absorbed without leaving a white caste as most face sunscreens. I like the new packaging, the new formula and the fact that it is fragrance free (albeit as  we speak the familiar La Roche Posay -thankfully subtle- aroma is present), without parabens and non-comedogenic. This and Korres Face Cream Yoghurt SPF30 Ideal for Sensitive Skin are undoubtedly my go-to this summer. 

Regarding the hours at the beach, there is nothing better than a face spray that will restore the ph of your skin. To Caudalie Grape Water is one of my most favorite, since it isn't a spring water, but 100% organic grape juice and you don't have to dab it, just let it be absorbed. Calms amazing skin, reduces any redness, refreshes, makes you glow and the small bottle fits perfectly in your beach bag or in your handbag is extremely budget friendly and doesn't take up much of a space. 

And of course because Greece equals sun, heat and so on and so on, your skin is going to have some hot situations. The Lierac Sunific Aftersun Serum SOYEUX VISAGE is the one I blind folded recommend! I recommend it to friends and knowns and I cannot imagine that we will be apart  one from  another  in summer months. A few drops every night from this miraculous and award winning serum is sufficient to fully hydrate, rejuvenate and refresh the skin. Whichever serum I've tried during winter, I always come back to this in summer. If anything, aims to remedy the signs of aging caused by sun exposure, and it properly does so.

Το καλοκαίρι είναι εδώ! Μπορεί να είναι ζεστό, μπορεί και όχι, μπορεί να πας διακοπές , μπορεί και όχι. Παρ'όλα αυτά για να ξεκινήσει όμορφα και να συνεχίσει ακόμη πιο όμορφα έχω να σου προτείνω μερικά απαραίτητα που θα βοηθήσουν εξαιρετικά. Ας τα πάρουμε από την αρχή και από το άκρως απαραίτητο ζευγάρι γυαλιών ηλίου. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία τι μάρκα θα είναι, απλά να είναι ο τύπος σου, το στυλ σου κι εκείνο που σου ταιριάζει. Προσωπικά έχω αδυναμία στα Ray Ban, και δεδομένου ότι το Πάσχα έχασα τα παλιά Ray Ban Jackie Oh! γυαλιά ηλίου μου -ναι, ήταν Πάσχα, ήταν στα δοκιμαστήρια του Bershka, ήταν full crowded, όποια τα βρήκε τυχερή- ήθελα να τα αντικαταστήσω με τα Ray Ban Aviator με χρυσό μεταλλικό σκελετό, μπλε ντεγκραντέ φακό και μέγεθος medium(τα οποία είχα στο μάτι αρκετό καιρό). Απίθανα κομψά!! Δεν έχω δει να τα φοράει μια κοπέλα και να μην της ταιριάζουν! Γεγονός. 

Αμέσως μετά θα χρειαστείς ένα αντηλιακό προσώπου. Το καινούριο La Roche Posay Anthelios AC Fluide SPF 30 (€11,10) είναι ιδανικό για μικτή λιπαρή επιδερμίδα με ατέλειες και προσφέρει διπλή δράση κατά της γυαλάδας. Εξαιρετικά λεπτόρευστη υφή που απορροφάται στιγμιαία χωρίς να αφήνει μια λευκή κάστα όπως κάνουν τα περισσότερα αντηλιακά προσώπου. Μου αρέσει και η καινούρια συσκευασία, η νέα σύνθεση αλλά και το γεγονός ότι είναι χωρίς άρωμα (αν και εδώ που τα λέμε το οικείο La Roche Posay -ευτυχώς ανεπαίσθητο- άρωμα υπάρχει), χωρίς parabens και μη φαγεσωρογόνο. Αυτό και το Korres Face Cream Yoghurt SPF30 Ideal for Sensitive Skin είναι αναμφισβήτητα εκείνα που θα προτιμήσω αυτό το καλοκαίρι. 

Όσον αφορά δε τις ώρες της παραλίας, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα σπρέι προσώπου που θα επαναφέρει το ph της επιδερμίδας σου. To Caudalie Grape Water είναι από τα πιο αγαπημένα, μιας και δεν είναι ιαματικό νερό αλλά 100% βιολογικός χυμός σταφυλιών και δεν χρειάζεται να το ταμπονάρεις, απλά να το αφήσεις να απορροφηθεί. Καλμάρει καταπληκτικά την επιδερμίδα, μειώνει τυχόν κοκκινίλες, δροσίζεσαι, λάμπεις και το μικρό μπουκάλι για την παραλία ή την τσάντα σου στη τελική είναι εξαιρετικά budget friendly και δεν πιάνει και χώρο. 

Και φυσικά επειδή Ελλάδα ίσον ήλιος, ζέστη και τα λοιπά και τα λοιπά, η επιδερμίδα σου έχει να περάσει θερμές καταστάσεις. Το Lierac Sunific Aftersun Serum SOYEUX VISAGE στο προτείνω με κλειστά μάτια! Το προτείνω σε φίλες και γνωστές και δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα είμαστε χωριστά ο ένας από το(ν) άλλο τους καλοκαιρινούς μήνες. Λίγες σταγόνες κάθε βράδυ από αυτό το θαυματουργό και βραβευμένο serum είναι αρκετές για να ενυδατώσουν πλήρως, να αναζωογονήσουν και να δροσίσουν την επιδερμίδα. Όποιο serum και να έχω δοκιμάσει κατά τη διάρκεια του χειμώνα, πάντα γυρίζω στο συγκεκριμένο το καλοκαίρι. Αν μη τι άλλο στοχεύει στο να επανορθώνει τα σημάδια γήρανσης που προκαλούνται από την έκθεση στον ήλιο, και το πράττει δεόντως.

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. Καλοφόρετα, να τα ευχαριστηθείς!
    Αν έχεις το χρόνο και τη διάθεση θα ήθελα τη γνώμη σου για την επιλογή αντιηλιακής κρέμας προσώπου. Έχω μικτή-λιπαρή επιδερμίδα (τώρα το καλοκαίρι έως πολύ λιπαρή) και είμαι μεταξύ τριών: της La Roche Posay Anthelios Fluied που παρουσιάζεις στο παρόν, της fluid του Κορρέ που επίσης αναφέρεις και της La Roche Posay Anthelios dry touche. Έχεις δοκιμάσει την τελευταία (την dry touche) και πώς σου φάνηκε; Σκέφτομαι μήπως είναι καταλληλότερη για λιπαρές επιδερμίδες από την fluied. Επίσης να πω πως τη θέλω όχι μόνο για την παραλία αλλά για να τη φορώ καθημερινά στην πόλη.
    Ευχαριστώ πολύ!

    Σοφία

    ΥΓ. Γενικά δεν παρακολουθώ μπλογκ περιποίησης και ομορφιάς, επειδή δεν το 'χω με τέτοια ζητήματα. Το δικό σου όμως όταν το βρήκα τυχαία κατά την αναζήτηση ενός προϊόντος στο γκουγκλ το έβαλα με τη μία στο feedly. Να είσαι καλά! Καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Σοφία μου!! Σε ευχαριστώ τόσο πολυ για τα καλα σου λόγια! Πραγματικά το εκτιμώ αφάνταστα!
      Την καινουρια dry touch δεν την εχω δοκιμάσει ακόμη ... Κ μου έβαλες ιδέες , αλλά κ οι δυο που αναφέρω Korres κ La Roche Posay είναι εξίσου εξαιρετικές για μικτή επιδερμίδα κ ματ φινιρισμα . Είμαι ανάμεσα στις δυο κ εγω κ μου αρέσουν το ίδιο. Οποία κ να διαλέξεις εαι σίγουρη οτι θα σε βολέψει όλο το καλοκαίρι χωρίς να εμφανίσεις ακμή :)

      Delete
  2. Great post, I also have my summer essentials coming out soon :)
    I'm so intrigued about the Lierac beauty oil, very nice that it helps relieve the damage done by the sun!

    ReplyDelete
  3. Μου αρέσουν πολύ τα γυαλιά σου. Πρέπει να αγοράσω και εγώ καινούργια και μάλλον θα πάρω Ray Ban :D Πολύ όμορφο post!! Φιλάκια
    <3

    ReplyDelete
  4. Amazing post! <3u
    http://nadiaisdeadsimon.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  5. πω πω με σωσεις!Εχω παραγγειλει και περιμενω απο στιγμη σε στιγμη το serum απο lierac!Μετα απο τα τοοσα θετικα που διαβασα,το αγαπησα πριν το δοκιμασω! <3

    ReplyDelete
  6. Είμαι και εγώ σε αναζήτηση καινούργιων γυαλιών ηλίου και μέσα σε αυτά που θέλω να δω είναι και τα Ray Ban με τον χρωματιστό καθρέπτη! :-)

    ReplyDelete
  7. είχα πέρσι αυτή την anthelios αλλά μου άφηνε άσπρο το δέρμα μετά..και ειδικά όταν έβγαινα από τη θάλασσα!
    Τώρα που άλλαξαν την σύνθεση δεν αφήνει ε?
    Πάντως εγώ επειδή το φοβόμουν πήρα μια με χρώμα!
    (Κρίμα για τα γυαλιά..αλλά αυτά είναι πολύ ωραία!!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα να σου πω μια αλλαγή την χρειάζομουν χεχε ευχαριστώ πολυ!!! <3

      Delete
  8. Το Lierac Sunific Aftersun Serum μου τράβηξε αμέσως την προσοχή, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θαύμασα τα νέα σου Ray Ban!! Καλοφόρετα Ειρηνάκι μου, είμαι σίγουρη ότι θα σου ταιριάζουν πολύ!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Μαιρη μου!! Τι γλυκιά!! <3

      Delete
  9. Δεν το ήξερα το Lierac, τώρα θα το έχω στα υπόψιν! Φιλάκια

    ReplyDelete
  10. Τα Ray-ban καταπληκτικά και οφείλω να ομολογήσω ότι έχω δει για το καλοκαίρι ένα ζευγάρι κοκάλινα που μου έχει κλέψει το μυαλό!! Το serum της Lierac το δοκιμάζω κάποιες μέρες τώρα και το θεωρώ απολαυστικό!! Του χρόνου το καλοκαίρι πιθανότατα θα είμαι και εγώ εξαρτημένη από αυτόν.. επίσης δεν έχει την πιο τέλεια συσκευασία;;;!!!!! Όσο για το Caudalie, αν και αγαπώ la roche posay, με ξεσήκωσες... λες;;;;!!!!

    Φιλιά πάρα πολλά αγαπημένη μου <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα ναι λέω! Είναι υπέροχο ;)

      Delete
  11. την αντηλιακή αυτήν την πήρε η μαμά μου και είναι πολύ ευχαριστημένη, όσο για τα γυαλιά τα θέλω απεγνωσμένα, και ναι ίσως βρήκες τον πρώτο άνθρωπο που δεν του ταιριάζουν!!! εμένα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οοοοοχι!! Μη μου λες τέτοια! Κριμα και είναι σουπερ. :)

      Delete
  12. Πολύ ωραία και χρήσιμα προϊόντα! Πάντως νομίζω πως υπάρχει μία που δεν της πηγαίνουν τα συγκεκριμένα γυαλιά και είμαι εγώ! :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts