This Week's Most Loved #1



The Sunday Post changed! I don't know if you've seen in a lot of beauty blogs each week favourites, I  personally however declare huge fan and read them consistently! So I decided to start my own weekly favourites and I would like to know your opinion, what do you think, are you with me? Besides, each week something changes, my skin has variations, my mood too, there's a new trend I follow and so on and so forth. Ok ok, I'll stop bubbling and start showing you those that I used and loved most this week!

Vichy Teint Ideal Fluid. Monopolizes my attention! It made me even forget the Maybelline SuperStay Better Skin that I bought recently. and the fact is that this is rarely the case with something new. Incredible natural medium coverage and semi-matte illuminating finish. If you do not like dewy and glowing finish, then you'd better look elsewhere.

Korres Equisetum Deodorant. After a hassle I turned into a more natural solution and Korres Equisetum deodorant which is enriched with natural deodorant agents and Equisetum extract and like Korres claims "offers effective protection from sweat and odor. Bisabolol The active ingredient protects against irritation and leaves skin hydrated and soft. " It is ideal for sensitive skin and is free of aluminum salts, parabens, alcohol. Its aroma is light to subtle and to be honest I would not count on 24-hour protection and duration (perhaps in a parallel universe? Just saying). However if you are looking  for something with 94% natural composition this one is a good alternative.

Ingredients: Aqua/Water/Eau, Distarch Phosphate, C14-22 Alcohols, Saccharomyces Ferment, Glycerin, Coco-Caprylate, Triethyl Citrate, Undecylenoyl Glycine, Bisabolol, C12-20 Alkyl Glucoside, Caprylyl Glycol, Equisetum Arvense Extract, Glyceryl Caprate, Glyceryl Caprylate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Myristyl Alcohol, Myristyl Glucoside, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Dehydroacetate, Sodium Gluceptate, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract.

The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil. It is the only cleansing oil that I used this week and I can comfortably say that melts effortlessly even the most heavy or waterproof makeup without rubbing endless for hours and as Caroline Hirons said "removed mascara like it was a mere swipe of a pencil" But I want to try it over for a longer period and to conclude, why all the fuss about, is it better than my beloved The Body Shop Camomile Sumptuous Cleansing butter, do these have differences or similarities? Be prepared for a detailed review at some point.

La Roche Posay Cicaplast Barrier Repairing Balm. In a previous post I explained why it antagonizes worthy Reve De Miel and I continue apace to use it religiously because firstly I find it extremely handy and I like that it's a thick balm that melts on lips converting ​​into butter and moreover it is long lasting. Yes, it does the job and even much better if you use it before you go to bed, a good idea is to have at your bedside table and you'll never see chapped lips again.

To Sunday Post άλλαξε! Πως λέμε άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς; Δεν ξέρω αν έχεις δει σε πολλά beauty blogs τα αγαπημένα της κάθε εβδομάδας, πάντως προσωπικά δηλώνω μεγάλη οπαδός και τα διαβάζω ανελλιπώς! Έτσι είπα να ξεκινήσω και τα δικά μου εβδομαδιαία πιο αγαπημένα και θα ήθελα να ξέρω τη γνώμη σου, τι λες, είσαι μαζί μου; Άλλωστε κάθε εβδομάδα όλο και κάτι αλλάζει, η επιδερμίδα μου έχει διακυμάνσεις, η διάθεση μου το ίδιο, όλο και κάποιο καινούριο trend θα ακολουθώ και πάει λέγοντας. Ok ok, σταματώ την πολυλογία και σου δείχνω εκείνα που χρησιμοποίησα και λάτρεψα πιο πολύ this week! 

Vichy Teint Ideal Fluid. Μονοπωλεί το ενδιαφέρον μου! Με έκανε να ξεχάσω ακόμη και το Maybelline SuperStay Better Skin που αγόρασα πρόσφατα. Και δεν σου κρύβω ότι αυτό συμβαίνει σπάνια με κάτι καινούριο. Υπέροχη μεσαία κάλυψη και φυσικό ημι-ματ λαμπερό τελείωμα. Αν δεν σου αρέσει το υγιές και λαμπερό φινίρισμα, τότε καλύτερα να κοιτάξεις αλλού. 

Korres Equisetum Deodorant. Μετά από μια ταλαιπωρία στράφηκα σε μια πιο φυσική λύση και στο αποσμητικό Korres Equisetum το οποίο είναι εμπλουτισμένο με φυσικούς αποσμητικούς παράγοντες και εκχύλισμα Equisetum και όπως η Korres υποστηρίζει "προσφέρει αποτελεσματική προστασία από τον ιδρώτα και την κακοσμία. Το δραστικό συστατικό bisabolol προστατεύει από τους ερεθισμούς και αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και απαλό." Είναι ιδανικό για ευαίσθητες επιδερμίδες και είναι χωρίς άλατα αλουμινίου, parabens, οινόπνευμα. Το άρωμα του είναι ελαφρύ εώς ανεπαίσθητο και για να είμαι ειλικρινής δεν θα βασιζόμουν στην 24ώρη προστασία και διάρκεια (ίσως σε ένα παράλληλο σύμπαν;;; Just saying). Παρά ταύτα αν ψάχνεις κάτι με 94% φυσική σύσταση είναι μια καλή εναλλακτική. 

Ingredients: Aqua/Water/Eau, Distarch Phosphate, C14-22 Alcohols, Saccharomyces Ferment, Glycerin, Coco-Caprylate, Triethyl Citrate, Undecylenoyl Glycine, Bisabolol, C12-20 Alkyl Glucoside, Caprylyl Glycol, Equisetum Arvense Extract, Glyceryl Caprate, Glyceryl Caprylate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Myristyl Alcohol, Myristyl Glucoside, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Dehydroacetate, Sodium Gluceptate, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract. 

The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil. Είναι το μόνο λάδι ντεμακιγιάζ που χρησιμοποιώ αυτή την εβδομάδα και μπορώ άνετα να αναφέρω ότι λιώνει αβίαστα ακόμη και το πιο βαρύ ή αδιάβροχο μακιγιάζ χωρίς να τρίβεις ατελείωτες ώρες και όπως είπε και η Caroline Hirons "αφαίρεσε την μάσκαρα σαν να ήταν απλό μολύβι". Ωστόσο θέλω να το δοκιμάσω για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να καταλήξω, αξίζει τόσο που ασχολούνται όλες μαζί του, είναι καλύτερο από το λατρεμένο μου The Body Shop Camomile Sumptuous Cleansing butter, έχουν διαφορές ή ομοιότητες; Προετοιμάσου για αναλυτικό review σε λίγο καιρό. 

La Roche Posay Cicaplast Barrier Repairing Balm. Σε προηγούμενο post σου εξήγησα γιατί ανταγωνίζεται επάξια το Reve De Miel και συνεχίζω ακάθεκτη να το χρησιμοποιώ ευλαβικά γιατί πρώτον το βρίσκω εξαιρετικά βολικό και μου αρέσει που είναι ένα πηχτό βάλσαμο το οποίο λιώνει πάνω στα χείλη και μετατρέπεται σε βούτυρο, το οποίο επιπροσθέτως έχει μεγάλη διάρκεια. Ναι, κάνει τη δουλειά του και μάλιστα πολύ καλύτερα αν το χρησιμοποιείς πριν πέσεις στο κρεβάτι σου, μια καλή ιδέα είναι να το έχεις στο κομοδίνο σου και αν ξαναδείς σκασμένα χείλη, εμένα *μπιπ*...

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. νομίζω πως δεν εχω ξαναδεί post με τα αγαπημένα της βδομάδας αλλά με του μήνα, πάντως είναι πολύ καλη ιδέα! Φαίνονται υπέροχα τα αγαπημένα σου για αυτην την εβδομαδα. Φιλακια <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει η ιδεά κούκλα!! :D

      Delete
  2. Αν και λατρεύω το ματ αποτέλεσμα λόγω τρελά λιπαρής επιδερμίδας... το Vichy μου κίνησε το ενδιαφέρον!!! Καλή εβδομάδα Ειρήνη μου!!!

    ReplyDelete
  3. ΑΠΟ VICHY ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ DERMABLEND . ΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΜΕΝ , ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΛΙΠΑΡΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΥΔΡΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΟIL AΠΟ ΒΟDY SHOP ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙ ΛΙΠΑΡΟΤΗΤΑ.
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ POST OΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αναλόγως πως θα το χρησιμοποιήσεις, ανάλογα με τον τύπο επιδερμίδα σου, θα τα πούμε πιο αναλυτικά girl! :D

      Delete
  4. Ωραίο το post με τα αγαπημένα της εβδομάδας, κι εγώ τα διαβάζω ανελλιπώς! Καλό μήνα :)

    ReplyDelete
  5. Πολύ ωραία η ιδέα σου για αγαπημένα της εβδομάδας ! Το make up της Vichy δεν το έχω αγοράσει σε κανονική συσκευασία αλλά το είχα δοκιμάσει σε δειγματάκι και μου άρεσε πολύυυυυυ !!!

    ReplyDelete
  6. love the The Body Shop Chamomile oil remover-so good!! other than that the Vichy Teint Ideal looks very interesting-will have to check it out at some point! xoxo

    ReplyDelete
  7. θελω πολυ να δοκιμασω το vichy teint ideal!!!πολη ωραια στηλη!!!

    ReplyDelete
  8. Δεν έχω δοκιμάσει κανένααααααα :( :(
    Μου αρέσει να διαβάζω αγαπημένα εβδομάδας!!Συνέχισέ το!!
    Ούτως ή άλλως το κάνεις εδώ και καιρό με το sunday post!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι χαίρομαι που σου άρεσει! Ελπίζω κ εγω να τα εχω on time , φιλία!!!

      Delete
  9. σου είπα πως θα ήθελα να το δοκιμάσω το vichy...δεν έχω δοκιμάσει επίσης κ κανένα TBS καθαριστικό!!!ωραία η ιδέα του διαφορετικού Μανωλιού!!!πολλά φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  10. Εμένα μου έχει κολλήσει εδώ και καιρό να δοκιμάσω αυτό το ρολ-ον του Κορρέ και τώρα νομίζω ήρθε η ώρα! Μου αρέσει που δεν έχει έντονο άρωμα για να μην μπερδεύεται με τα υπόλοιπα... Πολύ όμορφες φωτογραφίες!

    ReplyDelete
  11. Χαχα! μου άρεσε πολύ το τελευταίο σου σχόλιο για το LRP Balm! με έπεισες, θα το δοκιμάσω!!!

    ReplyDelete
  12. Τέλεια ιδέα και πολύ καλές επιλογές όπως πάντα! Με το Vichy με εχεις ξεσηκώσει για τα καλά και πολύ φοβάμαι ότι δε θα βρω χρώμα να μου ταιριάζει.. Δοκίμασε τους αποσμητικούς κρυστάλλους επίσης, εμένα μου φάνηκαν πιο αποτελεσματικοί σε σύγκριση με του κορρέ. Στην Ελλάδα είναι τσιμπημένες οι τιμές αλλά online από iherb πχ έχει πολύ καλές τιμές. Το σχόλιο-κλείσιμο του post τα σπάει ;-) :-D

    Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχα θα δοκιμάσω τους κρυστάλλους ! Μπαίνουν στα προσεχώς ;)

      Delete
  13. Ειρηνάκι μου γλυκό, καλή αρχή με τη νέα στήλη! Είμαι σίγουρη ότι θα αγαπηθεί πολύ, όπως και τα Sunday Posts :-) Θέλω τόσο τόσο πολύ να δοκιμάσω το The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil...περιμένω αναλυτικό review σου και μετά τρέχωωω!!! Σε φιλώ πολύ <3

    ReplyDelete
  14. Οι επιλογές σου με αντιπροσωπεύουν απόλυτα !!Έχεις πολλά από τα προϊόντα που είναι στις προσεχείς αγορές μου!Το foundation της vichy σε ποια απόχρωση το έχεις; Θέλω να το παραγγείλω και σκεφτόμουν να διαλέξω την πιο ανοιχτή, συνδυάζοντάς το με το αντίστοιχο bronzer της εταιρίας. Είμαι ανοιχτόχρωμη αλλά όχι κατάλευκη. Φαντάζομαι πως θα καλύπτει φυσικά και θα δίνει μια λάμψη στην όψη. Στα συν η συσκευασία του!Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση !:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ κούκλα για το όμορφο σχόλιο!! Η απόχρωση που το έχω είναι η 15 ;)

      Delete
  15. Μόλις διαβασα το σχετικό post σου και με..υπερκάλυψες !!H επόμενη αγορά μου!Παρεμπιπτόντως, με γεια το νέο λουκ, σου πάει αφάνταστα !Και η επιδερμίδα σου φαίνεται ...ανεπιτήδευτα αλαβάστρινη με το συκεκριμένο foundation!Καλό τριήμερο !!

    ReplyDelete
  16. Πολύ ωραία προϊόντα! Τα αποσμητικά του Κορρέ ενώ μου άρεσαν που είναι χωρίς αλουμίνιο και parabens δεν μου άρεσαν καθόλου σαν μυρωδιές!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κ εγω δεν νομίζω οτι είναι αυτο που θα πεις wow! αλλά μια καλη φυσική εναλλακτική ;)

      Delete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts