This Week's Most Loved #2



This week which was a busy one my interest was pulled mostly on products related for body and especially oils. I have the impression that my skin needs extra hydration and I can say that the Lierac Huile Sensorielle (€22,41) fulfill its potential and even more. Though it is a versatile oil I especially like it for body after a bath. With a sensual aroma of three white flowers, almonds and sesame oils that it contains and its velvety texture gives the maximum non-greasy hydration an oil can provide and has already become a favourite. 

Another oil that I am delighted to use after bathing on my body is The Body Shop Brazil Nut Beautifying Oil (€14.00) which is enriched with Brazil Nut oil from the depths of Peru and Marula oil from Namibia. I've mentioned it many times in my Favourites, especially when the weather starts to warm up, but I cannot help it! I love its super sweet aroma, the delicate texture and how quickly it's absorbed whilst offers what I want, hydration, hydration, hydration. 

And because I have summer worries, I couldn't not to try the Nivea Cellulite Serum Q10 (€12,99) which a friend recommended to me with an intense tone ... She had already tried it and was very pleased,probably? Yes, this is certainly it. The success of NIVEA Q10 Cellulite serum is due to the long-term research laboratories of NIVEA and its innovative composition, which is enriched with L-Carnitine, a natural coenzyme Q10 and lotus extract and promises to reduce the signs of cellulite in just 10 days if apply it daily .. failed this week, because I used it only four times so I haven't seen any results. But I will insist because it is one of the few anti-cellulite ones that doesn't have this sticky texture (how on earth most manage to have? Just wondering), absorbed as breeze and has a fantastic pump. 

Last but not least the Kiehl's Midnight Recovery Concentrate (€44,50) which I received as a gift due to my nomination in the Marie Claire blog awards ... Ok I might not win, but I can only go on with the nomination dynamically for a whole year. I got off topic, so I come back to Kiehl's which is simply fantastic!It's a 99.8% natural and powerful herbal concentrate of essential oils without paraben and water and is designed to empower the epidermis the hours is reaching its highest reparation -among 12 and 4:00 a.m. A few drops every night is enough for my face to glow with health, to be more luminous, more refreshed every morning and only within a few days of using it. I'll have a full review shortly, moreover a week of use is not enough for this.

Αυτή την εβδομάδα η οποία ήταν πολυάσχολη το ενδιαφέρον μου τράβηξε ως επί το πλείστον ότι είχε σχέση με το σώμα (σώμα μου φτιαγμένο από πηλό; no I don't think so...) και ιδιαίτερα τα έλαια. Έχω την εντύπωση ότι το δέρμα μου έχει ανάγκη από έξτρα ενυδάτωση και μπορώ να πω ότι το Lierac Huile Sensorielle (€22,41)εκπληρώνει τις δυνατότητες του και με το παραπάνω. Αν και είναι ένα πολυχρηστικό λάδι μου αρέσει ιδιαίτερα για το σώμα, μετά το μπάνιο. Με ένα αισθησιακό άρωμα από τα τρία λευκά λουλούδια, τα έλαια αμύγδαλου και σουσαμιού που περιέχει και την βελούδινη υφή του χαρίζει την μέγιστη μη λιπαρή ενυδάτωση που μπορεί ένα έλαιο να προσφέρει και έχει ήδη γίνει αγαπημένο. 

Ακόμη ένα λάδι που χαίρομαι ιδιαίτερα να χρησιμοποιώ μετά το μπάνιο στο σώμα είναι το The Body Shop Brazil Nut Beautifying Oil (€14.00) το οποίο είναι εμπλουτισμένο με έλαιο Brazil Nut από τα βάθη του Περού και έλαιο Marula από τη Ναμίμπια. Το έχω αναφέρει πολλές φορές στα αγαπημένα, ειδικά όταν ο καιρός αρχίζει και ζεσταίνει, αλλά δεν μπορώ να κάνω και αλλιώς! Λατρεύω το σούπερ γλυκό άρωμα του, την λεπτή υφή του και το πόσο γρήγορα απορροφάται ενώ προσφέρει αυτό που θέλω, ενυδάτωση, ενυδάτωση, ενυδάτωση. 

Και επειδή έχω καλοκαιρινές ανησυχίες, δεν θα μπορούσα να μην δοκιμάσω το Nivea Cellulite Serum Q10 (€12,99) το οποίο μου πρότεινε μια φίλη και μάλιστα με έντονο ύφος... Το είχε ήδη δοκιμάσει και ήταν πολύ ευχαριστημένη, μάλλον; Ναι, αυτό θα είναι σίγουρα. Η επιτυχία του NIVEA Q10 ορού σμίλευσης οφείλεται στη μακροχρόνια έρευνα των εργαστηρίων της NIVEA και στην πρωτοποριακή του σύνθεση, η οποία είναι εμπλουτισμένη με L-Carnitine, το φυσικό συνένζυμο Q10 και εκχύλισμα λωτού και υπόσχεται να μειώσει τα σημάδια της κυτταρίτιδας σε μόλις 10 ημέρες εάν το εφαρμόζεις καθημερινά.. αποτυχία αυτήν την εβδομάδα, γιατί το χρησιμοποίησα τέσσερις φορές οπότε και δεν έχω δει αποτελέσματα. Ωστόσο θα επιμείνω γιατί είναι από τα λίγα αντικυτταριτιδικά που δεν έχουν αυτή την κολλώδη υφή (πως το καλό τα καταφέρνουν τα περισσότερα; απορία το έχω), απορροφάται σαν αεράκι και διαθέτει φανταστική αντλία. 

Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό το Kiehl's Midnight Recovery Concentrate (€44,50) το οποίο έλαβα ως δώρο λόγω της υποψηφιότητας μου στα Marie Claire blog awards... Ok μπορεί να μην κέρδισα, αλλά μπορώ να συνεχίσω και μόνο με την υποψηφιότητα δυναμικά ολόκληρο το χρόνο. Βγήκα εκτός θέματος, επανέρχομαι στο Kiehl's που είναι απλά φανταστικό!Είναι ένα κατά 99,8% φυσικής προέλευσης ισχυρό συμπύκνωμα φυτικών και αιθέριων ελαίων χωρίς paraben και νερό και έχει σχεδιαστεί ειδικά, για να ενδυναμώνει την επιδερμίδα τις ώρες που κορυφώνεται η επανόρθωσή της – μεταξύ 12 και 4 π.μ. Λίγες σταγόνες κάθε βράδυ είναι αρκετές για το πρόσωπο μου να λάμπει από υγεία, να είναι πιο φωτεινό, πιο ανανεωμένο κάθε πρωί και μόνο μέσα σε λίγες ημέρες που το χρησιμοποιώ. Θα σου έχω ολοκληρωμένο review σε λίγο καιρό, μια εβδομάδα άλλωστε χρήσης, δεν είναι αρκετή για κάτι τέτοιο.

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. Για το λαδάκι της Lierac έχω ακούσει τα καλύτερα!!!Είναι από τις επόμενες άμεσες αγορές μου!!Φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι φανταστικό, το έδειξα σε μια ξαδέρφη κ ήδη το ζήτησε δώρο στον άντρα της χεχε ;)

      Delete
  2. Πολύ όμορφο post.. πόσο μου άρεσει να βλέπω τις φωτογραφίες!
    Φιλάκια Ειρήνη μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ γλυκιά μου!! Λατρεύω τα σχόλια σου, πάντα να ξέρεις! ;)

      Delete
    2. και εγώ τα δικά σου.. πάντως να ξέρεις πως για μένα εσύ είσαι η νικήτρια στα βραβεία του Marie Claire!!

      Delete
    3. Αυτο μου αρκεί κ με το παραπάνω!! Ευχαριστώ!! <3

      Delete
  3. Kiehl's Midnight Recovery Concentrate...το αγαπώ, αν και το έχω συνδέσει περισσότερο με το χειμώνα, μάλλον εξαιτίας της χαλαρωτικής μυρωδιάς του!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε αυτο για τη μυρωδιά θα συμφωνήσω είναι πιο χειμωνιάτικη , φιλία!!

      Delete
  4. αγαπώ το λαδάκι των body shop!τη μυρωδιά !

    ReplyDelete
  5. Πόσο απολαυστικά τα αγαπημένα σου! Δεν έχω δοκιμάσει κανένα, αλλά είμαι σίγουρη ότι είναι όντως υπέροχα. Φιλιά πολλά πολλά! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φιλία κούκλα!! Αν δοκιμασεις πες μου εντυπώσεις :))

      Delete
  6. Really nice post. Keep it up!!
    You are having really Lovely Blog. Keep visiting my blog. I will too. Dear
    Dear, I am following your lovely blog. Hope you will follow back. xxx
    My blog new post up, click it & comment

    ReplyDelete
  7. τον ορο μπορει να τον παρψ...Μολις ειπες οτι απορροφαται ευκολα αναψαν λαμπακια..Τα περισσοτερα κολλανε οντως..Και δουλεια να μην κανει, θα προσφερει ενυδατωση τουλαχιστον οποτε δεν χανω κατι...Εχει και καλη τιμη..Το λαδακι της Lierac το εχω καιρο στο ματι αλλα ακομα δεν αξιωθηκα να το παρω...Μαλλον ηρθε η ωρα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι σου λεω , δεν κολλάει στα ρούχα ούτε στα χέρια όπως μερικά για την κυτταρίτιδα που πρέπει να τα πλένεις καμία δεκαριά φορές μετα ;)

      Delete
  8. Αααα έχω το Satsuma oil από Body Shop, κάθε καλοκαίρι το βγάζω στην επιφάνεια... η μυρωδιά τους είναι αναλλοίωτη για ώρες! Εγώ πήρα το τζελ σμίλευσης της Nivea, έβαλα ένα στοίχημα να δω αν θα κάνει τίποτα για τις ράγαδες μου χιχι καλή εβδομάδα Ειρήνη μου!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δύσκολες οι ατιμες οι ραγαδες! Δε φεύγουν δυστυχώς, αλλά για δες κ πες! Να το πάρουμε όλες! Χαχα :D

      Delete
  9. Έχω και εγώ το beautifying oil του Body Shop με βούτυρο κακάο και τα αγαπάω πολύ!!! Είναι πολύ ενυδατικό όντως! Ο ορός της Kiehl's είναι στη wishlist μου εδώ και πάρα πολύ καιρό!

    ReplyDelete
  10. Τον ορό της Kiehl's θέλω τόσο πολύ να το δοκιμάσω, δεν νομίζω ότι έχω ακούσει κάποια να λέει κάτι αρνητικό γι΄αυτό το προϊόν..

    ReplyDelete
  11. I wanna know more about the Kiehl's Midnight Recovery Concentrate. It seems like a great product to try out.

    ReplyDelete
  12. Πολύ ωραία όλα! Περιμένω να μας πεις αν έκανε τελικά δουλειά το αντικυτταριδικό της Nivea μιας και φαίνεται πολλά υποσχόμενο και σε πολύ καλή τιμή!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts