Dirty Looks



Recently I cut my hair, very short. I hadn't dare such a big change before and I have to admit that all around me, but even you have filled me with compliments about how much it suits me. However I never ceased to love natural long hair plus very long mermaid rich hair that I never had. Besides my thin my hair couldn't afford more than 12-14" length. In this small problem came to give the solution the Dirty Looks HK Full Head Hair Extensions (£99.99) which I received in the color Spiced Auburn and 20-22".

The Dirty Looks Full Head Extensions is from Remy Human Hair namely the better quality of human hair from the donor  is carefully sorted so as to have the same length, to obtain the most natural look and comfortably combine with your own hair. The only these require is a little care since these done't have a natural oil that  growing hair has, always use conditioner aftr shampooing, never comb it wet and do not overdo with heat styling tools. The specific left me with the best impressions since they are very soft, with neatly clips, fantastically rich, glossy without hair falling and with an added bonus the booklet with instructions and numbers -so as to help you- on your extensions for application. Apparently, however, these didn't only impressed me, with a look at DirtyLooks.com you'll read all the enthusiastic reviews! And as they say "Big Hair, Don't care", I'm infatuated with my rich long mermaid look. 
Have you tried hair extensions, and if not would you like?

Πρόσφατα έκοψα τα μαλλιά μου, και μάλιστα πολύ κοντά. Δεν είχα ξανατολμήσει τόσο μεγάλη αλλαγή και οφείλω να ομολογήσω ότι όλοι οι γύρω μου αλλά ακόμη και εσείς με γεμίσατε κοπλιμέντα για το πόσο μου ταιριάζει (Κάτι σαν τη Θεοπούλα στο Παρίσι, -Τι έκανες Θεοπούλα στο Παρίσι; -Θραύση... αστειεύομαι). Ωστόσο ποτέ δεν έπαψα να λατρεύω το μακρύ μαλλί και ιδιαίτερα το μακρύ πλούσιο γοργονέ μαλλί που ποτέ μου δεν είχα. Άλλωστε οι λεπτές μου τρίχες δεν άντεχαν ποτέ πάνω από 12-14" μήκος. Σε αυτό το μικρό πρόβλημα ήρθαν να δώσουν τη λύση τα Dirty Looks HK Full Head Hair Extensions (£99.99) τα οποία παρέλαβα στο χρώμα Spiced Auburn και στις 20-22". 

Τα Dirty Looks Full Head Extensions είναι από Remy Human Hair ήτοι γίνεται προσεγμένη διαλογή της καλύτερης ποιότητας της ανθρώπινης τρίχας από τον δότη έτσι ώστε να έχουν το ίδιο μήκος, να επιτυγχάνεται η πιο φυσική εμφάνιση και να συνδυάζονται άνετα με τα δικά σου μαλλιά. Το μόνο που απαιτούν από εσένα είναι μια μικρή φροντίδα μιας και δεν έχουν τα φυσικά έλαια που έχει το μαλλί που μακραίνει, πάντα να χρησιμοποιείς conditioner όταν τα λούζεις, ποτέ να μη τα χτενίζεις βρεγμένα και να μην το παρακάνεις με τα heat styling tools. Τα συγκεκριμένα μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις εφόσον είναι εξαιρετικά απαλά, με προσεγμένα κλιπσάκια, φανταστικά πλούσια, λαμπερά και μακριά χωρίς να φεύγουν τρίχες και με πρόσθετο μπόνους το βιβλιαράκι με οδηγίες και νούμερα -που θα σε βοηθήσουν- εφαρμογής σε κάθε τρέσα. Από ότι φαίνεται όμως δεν εντυπωσίασαν μόνο εμένα, με μια ματιά στο DirtyLooks.com θα διαβάσεις όλα τα διθυραμβικά reviews! Και όπως λένε "Big Hair, Don't care", είμαι ξετρελαμένη με το πλούσιο μακρύ γοργονέ μου look. 
Εσύ έχεις δοκιμάσει hair extensions, και αν όχι θα ήθελες;

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. Με γεια σου, να τα χαρείς!! Ωραίο να αλλάζεις στυλ ανάλογα με τη διάθεση. Αν είχα κοντά μαλλιά θα τα δοκίμαζα κι εγώ. Φιλάκια μικρή γοργόνα ;)

    ReplyDelete
  2. πολύ ωραία φαίνονται! Πόσο κοντά έπεσες στο φυσικό σου χρώμα?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αρκετά, αλλά σκεφτομαι επειδή μου αρέσει τόσο πολύ το συγκεκριμένο να το κάνω ίδιο ;)

      Delete
  3. Φαίνονται υπέροχα!!! έχω μία τρέσα αλλά την φοράω σπάνια και πιο πολύ για όγκο γιατί έχω πολύ μακριά μαλλιά αλλά λίγα και λεπτή τρίχα, :-(
    Μου άρεσε πολύ το χρώμα τους!!!! φιλάκιαααα

    ReplyDelete
  4. Μεγειάααααααα!!
    Μου φαίνονται αρκετά πιο κόκκινα από το μαλλί σου..κάνω λάθος??

    ReplyDelete
  5. φαινονται πολυ καλης ποιοτητας..εγω δεν μπορω καθολου να βαλω τρεσες στο κεφαλι μου..ισως επειδη εχω λιγα μαλλια και λεπτα, τις νιωθω πολυ βαριες..

    ReplyDelete
  6. Με γεια σου! Ομολογούμε πως τις ζηλέψαμε λιγάκι! Wish list!

    ReplyDelete
  7. Αχ σου πήγε τόσο πολύ το κοντό μαλλάκι..και στο λέω εγώ που πεθαίνω για μακρύ μαλλί χιχιχ :)
    Πολύ ωραία όμως και αυτά!!

    ReplyDelete
  8. Whoaaa! Ωραίο και καθόλου αφύσικο. Λιονταρίνα σωστή (και δεν ξέρω και τι ζώδιο είσαι)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχαχαχα Αιγόκερως ;) φιλία Μαρια μου!!!

      Delete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts