Just Vanilla...



If you are reading this little blog for quite some time then you already have an idea about my relationship with the vanilla. If you're a new reader then I'll say it as simply as I can. You see me and vanilla are made ​​for each other. I can not resist in anything that has a vanilla scent and this includes sweets, cosmetics, candles or even fabric softeners. Have you tried the new fragrance Soupline Ultra vanilla and orchid? If not, I dare you. Gotten away from the subject ... 

Well yep yep I declare addicted to vanilla and this rather addiction all the rest have to undergo. You see I had tried previously and Lily Flame Candles and specifically Snowfall which is on my list for Christmas. The Just Vanilla That's all folks! (9.91 €) has been recently added to my collection and its cheerful sweet warm scent when you open the cap is magical. It is one of the few handmade candles that spread their fragrance in the room and will burn for approximately 35 hours without the outrageous price of Jo Malone. Because candles are great but hey that's a lot of money. This, then, is a beautiful natural sweet warm vanilla scent. Nothing more, nothing less. But for that matter, didn't ask for something different. 

You can find more fantastic aromas of Lily Flame candles including Blush! The first kiss of the night! which is best seller and my wish list, from Ebay uk (fast and excellent seller, nothing to complain) as well as from John Lewis.com.

Αν διαβάζεις αυτό το μικρό blog αρκετό καιρό τότε ήδη έχεις πάρει μια ιδέα για τη σχέση μου με τη βανίλια. Αν πάλι είσαι καινούρια αναγνώστρια τότε θα σου το πω όσο πιο απλά μπορώ. Βλέπεις εγώ και η βανίλια είμαστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλο. Δεν μπορώ να αντισταθώ σε ότι διαθέτει άρωμα βανίλιας και αυτό συμπεριλαμβάνει γλυκά, καλλυντικά, κεριά ή ακόμη και μαλακτικά ρούχων. Το νέο άρωμα Soupline Ultra με βανίλια και ορχιδέα το έχεις δοκιμάσει; Αν όχι, σε προκαλώ. Ξέφυγα από το θέμα... 

Ε, λοιπόν ναι ναι δηλώνω εθισμένη στη βανίλια και αυτό τον εθισμό μου μάλλον πρέπει να τον υποστούν όλοι οι υπόλοιποι. Που λες είχα δοκιμάσει και παλιότερα κεριά Lily Flame και συγκεκριμένα το Snowfall το οποίο είναι στη λίστα μου για τα Χριστούγεννα. Το Just Vanilla That's all folks! (9.91€) προστέθηκε πρόσφατα στη συλλογή μου και το χαρούμενο γλυκό ζεστό άρωμα του με το που ανοίγεις το καπάκι είναι μαγευτικό. Είναι από τα λίγα χειροποίητα κεριά που διαχέουν το άρωμα τους στο δωμάτιο ενώ θα καίει για περίπου 35 ώρες χωρίς την εξωφρενική τιμή των Jo Malone. Γιατί ωραία τα κεριά αλλά είναι πολλά τα λεφτά Άρη. Αυτό είναι λοιπόν, ένα μαγευτικό φυσικό γλυκό ζεστό άρωμα βανίλιας. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Αλλά εδώ που τα λέμε δεν ζήτησα κάτι διαφορετικό. 

Μπορείς να βρεις και άλλα φανταστικά αρώματα των Lily Flame candles συμπεριλαμβανομένου και του Blush! The first kiss of the night! που είναι best seller και στη wish list μου, στο Ebay uk (εξαιρετικός και γρήγορος πωλητής, δεν έχω κανένα παράπονο) αλλά και στο John Lewis.com.

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. Νιώθω σαν να το μυρίζω με την περιγραφή σου και επειδή η αγάπη μου για τη βανίλια όλο και δυναμώνει ομολογώ ότι με ξεσήκωσες!! Επίσης λάτρεψα τη συσκευασία που είναι και travel friendly, γιατί έχω μια εμμονή ανεξήγητη κάθε χρόνο στις διακοπές να παίρνω ένα κερί μαζί μου και αυτό το βλέπω ιδανικό από όλες τις πλευρές!!

    Φιλιά πολλά αγαπημένη μου, ελπίζω να περνάς όμορφα και να είσαι καλά!!! <3 :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ κοριτσάκι μου, κ εσυ ! Εύχομαι τα καλύτερα! :D

      Delete
  2. Μόλις είδα την λέξη βανίλια είπα ωπ εδώ είμαστε?! χιχιχι
    Δε χορταίνω το άρωμα αυτό!! :)

    ReplyDelete
  3. Δεν τα γνώριζα, αλλά πραγματικά είδα και την ιστοσελίδα και μου έτρεξαν τα σάλια..! Wishlist λοιπόν για ακόμη μια φορά ;)

    ReplyDelete
  4. με ταξίδεψες με την περιγραφή σου , αν και την βανίλια δύσκολα την επιλέγω αυτό θα το έπαιρνα με χίλια...
    επειδή όμως είχα ξαναπάρει ένα τέτοιο κερί σε τέτοια συσκευασία , λιώνει ομοιόμορφα? ή καίγεται στο κέντρο και μετά δεν μπορείς να το ανάψεις? γιατί την έχω πατήσει :P

    φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μια χαρα λιωνει, ελάχιστο κερί μένει στη συσκευασία. Αρκεί τη πρώτη φορα να το κάψεις τουλ 3 ώρες και μετα είναι εντάξει :)

      Delete
  5. Ένα "ουάου" για την αξιολάτρευτη συσκευασία και ένα χαμόγελο χαράς που μοιραζόμαστε την ίδια εμμονή για τη βανίλια!! Θα το πάρω με κλειστά μάτια και χωρίς δεύτερη σκέψη!! ;-) Σου στέλνω πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά xxx

    ReplyDelete
  6. εντάξει μόλις είδα την φωτογραφία άκουσα καμπανάκια!!! είμαι και εγώ αυτοκόλλητη με την βανίλια!!!!

    ReplyDelete
  7. ti oraia syskevasiaaa!!! Den eimai megali opados tis vanilias, alla syxna pefto pano tis se diafores aromatikes epiloges pou kano! xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε ναι , πως το καταφέρνουμε;;; Χάχαχα

      Delete
  8. Και εγώ είμαι τύπος της βανίλιας.. Σε καταλαβαίνω!
    Υ.Γ: Σου έχω πει πόοοοσο λατρεύω τις φωτογραφίες σου;;

    ReplyDelete
  9. καλα το μαλακτικο εχεις δικιο ειναι υπερ τελειο..προσφατα πηρα απο ενα περιοδικο δωρο της κρεμα σωματος της PERLIER με αρωμα βανιλια..εχει τοσο γλυκια μυρωδια βανιλιας και μετα απο ωρα πανω στα ρουχα που θυμιζει αυτη ακριβως τη μυρωδια του μαλακτικου...Το κερακι ειναι υπεροχο εγω αν το ειχα δεν θα ηθελα με τιποτα να το καψω

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι ναι, αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ χάχαχα

      Delete
  10. Αχ αυτή η βανίλια!
    Αχχχ αυτή η βανίλιααα!!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts