The Best Summer Budget Buy


Now that was a tricky task! I was searching to find the summer offer Korres Blush Set, Set of 3 creamy blushes in stick form, in the colors: Peach, Pink and Natural (9,80€). Online out of stock in pharmacies in the neighborhood the same. I was on the verge of frustration when I got the idea to make one last phone call in a big city pharmacy and ask if they have it. The girl on the other line told me -Yeah, I see a last one package. Me on the other line were doing joy moves with hands (high five etc) thinking oh yes yes yes! and all I managed to say was "Hold it for me please! In ten minutes I'll be there!" and in ten minutes I was there of course, such an offer to take three and a pay one you do not let it go so easily. 

I had already the Korres Blush Stick Peach  and you'll see me wearing it here and really if I were to choose between many creamy blushes that I tried Korres and Top Shop for me have the best finish and application. Undoubtedly those that I prefer more during summer where heavy makeup for that matter is not so tolerable. All of them have wonderful colors, Natural is a natural bronze brown, Peach a peachy-coral and finally Pink a beautiful, bright rosy-pink so that hopefully every occasion and every skin complexion can find one that suits. The consistency gentle, velvety and silky, the packaging a breeze to use and ideal for travel, their finish is pretty natural with potentials to develop into something more intense and when blended onto the skin are converted into powder without losing their subtle glow. So to speak a dream to use for morning walks in the city heat or even the afternoon for a more natural look! I like to apply a stripe on cheeks or two when I feel a bit extreme and blend it with fingers, no I do not use a brush (although I have a special brush for creamy blushes) and yet has a good durability around 4-5 hours if I don't touch my face (quite uncommon  by the way..). Yes yes I state a big fan of creamy blushes!

Αυτό κι αν ήταν δύσκολη υπόθεση! Έφαγα τον τόπο να βρω την καλοκαιρινή προσφορά Korres Blush Set, σετ με 3 κρεμμώδη ρουζ σε μορφή στικ, στα χρώματα: Peach, Pink και Natural (9,80€). Online παντού out of stock σε φαρμακεία της γειτονιάς το ίδιο. Ήμουν στα πρόθυρα της απογοήτευσης όταν μου ήρθε η ιδέα να κάνω ένα τελευταίο τηλεφώνημα σε ένα μεγάλο φαρμακείο της πόλης και να ρωτήσω αν το έχουν. Η κοπέλα από την άλλη γραμμή μου είπε -Ναι, βλέπω ένα τελευταίο πακέτο. Εγώ δε από την άλλη γραμμή έκανα κινήσεις χαράς με τα χέρια (κόλλα πέντε κτλ) σκεπτόμενη ω ναι ναι ναι!! και το μόνο που πρόλαβα να πω ήταν "Κρατήστε το μου σας παρακαλώ! Σε δέκα λεπτά είμαι εκεί!" και σε δέκα λεπτά ήμουν εκεί φυσικά (στη βράση κολλάει το σίδερο) τέτοια προσφορά να παίρνεις τρία και να πληρώνεις ένα δεν την αφήνεις εύκολα. 

Το Korres Blush Stick Peach το είχα ήδη και θα με δεις να το φοράω εδώ και πραγματικά αν ήταν να διαλέξω ανάμεσα σε πολλά κρεμμώδη ρουζ που έχω δοκιμάσει τα Korres και τα Top Shop για εμένα είναι τα καλύτερα στο φινίρισμα και τη χρήση. Αναμφισβήτητα είναι εκείνα που προτιμώ περισσότερο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού που το βαρύ μακιγιάζ εδώ που τα λέμε δεν είναι και τόσο ανεκτό. Όλα τους έχουν υπέροχα χρώματα, το Natural είναι ένα φυσικό μπρούτζινο καφέ, το Peach ένα ροδακινο-κοραλλί και τέλος το Pink ένα πανέμορφο, λαμπερό τριανταφυλλί έτσι ώστε ενδεχομένως σε κάθε περίσταση και σε κάθε χροιά επιδερμίδας να βρεθεί κάποιο να της ταιριάζει. Η συνοχή τους απαλή, βελούδινη και μεταξένια, η συσκευασία πανεύκολη στη χρήση αλλά και ιδανική για ταξίδια, το φινίρισμα τους αρκετά φυσικό με δυνατότητες να αναπτυχθεί σε κάτι πιο έντονο ενώ όταν εναρμονιστεί με την επιδερμίδα μετατρέπονται σε πούδρα χωρίς ωστόσο να χάνουν την διακριτική λάμψη τους. Σαν να λέμε ένα όνειρο να τα χρησιμοποιείς για τις πρωινές βόλτες στη πόλη που η ζέστη έχει χτυπήσει κόκκινο ή ακόμη και το απόγευμα για ένα πιο φυσικό look! Μου αρέσει να περνάω μια λωρίδα στα μάγουλα ή και δύο όταν αισθάνομαι πιο extreme και αφετέρου να το αναμειγνύω με τα δάχτυλα, όχι δεν χρησιμοποιώ πινέλο (αν και έχω ειδικό πινέλο για κρεμμώδη ρουζ, τρααάτζικ) και παρ'όλα αυτά έχει μια καλή αντοχή γύρω στις 4-5 ώρες αν δεν αρχίσω να πιάνω το πρόσωπο μου (σπάνιο φαινόμενο αλλά λέμε τώρα..). Ναι ναι δηλώνω μεγάλη οπαδός των ρουζ σε κρεμμώδη μορφή! Εσύ βρήκες αυτή τη προσφορά;;

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. όχι γιατί δεν την ήξερα, αλλά τρέχω τώρα!!!! τελεια είναι! χχχ

    ReplyDelete
  2. Γεια σου!να σε ρωτησω κατι ασχετο(με το ανωτερω post)..οταν πλενεις το miracle complexion sponge της real techniques σου τυχαινει να δημιουργουνται πανω του εγκοπες?Δηλαδη σαν να κοβεται το σφουγγαρακι..το πλενω κ εγω με σαπουνι οπως εχεις συστησει αλλα βλεπω οτι χαλαει σχετικα γρηγορα κ σκεφτομαι μηπως κανω κατι λαθος..Ευχαριστω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γενικώς μετα απο κάποιο καιρό κάνει κάποιες έγκοπες, πράγμα το οποίο με παρεξενεψε, αλλά απο οτι είδα κ αλλες bb το αναφέρουν που δεν το πλένουν με σαπούνι, οποτε μαλλον είναι θέμα του σφουγγαριου. Πρέπει να δοκομασω το beauty blender γιατι μου αρέσει το σφουγγαρακι αλλά το RT δεν κρατάει το σχήμα του καιρό :)

      Delete
    2. σε ευχαριστω πολυ για το reply..χαχα εχω παραγγειλει κ εγω το beauty blender..πως κ πως περιμενω να ερθει :)..κανε review αν μπορεις μολις το δοκιμασεις κ συγκριση please!!φιλια!

      Delete
  3. wow auta ta blushes poly telia fainontai!

    Lady-Pa

    ReplyDelete
  4. εχει πολυ καλες προσφορες ο κορρες. αλλη μια που εχει παριε το ματι μου ειναι αυτη με τα σετακια μανο. 3 στην τιμη του 1!

    ReplyDelete
  5. The packaging is nice and sleek. Cream blushes are a must for summer :)
    xo, Pau B.
    http://bookshelvesandvanities.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Πρόσφατα άρχισα να χρησιμοποιώ κρεμώδη ρουζ οπότε στο μέλλον θα τα έχω υπόψιν μου :)

    ReplyDelete
  7. εγώ απο την προσφορά πήρα τα βερνίκια...τέτοιες βλακείες κάνω ...τα ρουζ είναι πολύ καλύτερα δεν πειράζει την επόμενη φορά γιατί τωρα δεν υπάρχουν πουθενά :P

    ReplyDelete
  8. τα πήρα όλα κ έφυγα. χαχχαχα..
    αυτό έκανα με τις προσφορές του Κορρέ. Κ παρόλο που λέω: πω πω τί τα πήρες όλα?, δεν το μετάνιωσα γιατί τα χρησιμοποιώ συνεχώς. Ειδικά τα ρουζάκια είναι super!
    Το ροζ μόνο δε με τρέλανε γιατί δεν είναι ροζ. Όπως λες κ συ πιο πολύ τριανταφυλλί είναι, ενώ εγω το ήθελα ροζ ροζ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σωστή! Πρέπει να πάρω κ τα μανο, αυτά πιο εύκολα τα βρίσκεις! Kisses girl! :))

      Delete
  9. Με το που είδα το post με αυτά τα ρουζάκια και ότι τα πήρες όλα σε τέτοια τιμή...κυριολεκτικά βγήκα έξω και άρχισα να τα ψάχνω! Έχω κοιτάξει σε 3-4 φαρμακεία αλλά δεν τα έχουν :( Αλλά δεν το βάζω κάτω ακόμη..! :P Άντε με 'γειά σου, φιλιά!

    ReplyDelete
  10. Ευχαριστώ ευχαριστώ ! :D εύχομαι να τα βρεις!

    ReplyDelete
  11. καλοφόρετα !!! http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/2014/07/tag-top-to-toe.html
    σας έχω κάνει tag!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts