Shopping My Stash,because...


I have so much make up in my drawers ,that I usually forget what I own or even better I stuck on one product and neglect the others. So a few days now I'm using products that I didn't for a long time..
Εχω τόσα προιόντα μακιγιαζ ,που συνήθως τα ξεχνάω ή ακόμα καλύτερα κολλάω σε ένα κια παραμελώ τα άλλα. Οπότε εδώ και λίγες μερές χρησιμοποιώ εκείνα που για καιρό δε χρησιμοποιούσα..

Sleek Pixie Pink blush
Mac Russian Red lipstick,Revlon In the Red,Revlon Sultry Sable
Korres Deep Red,Essie Sole Mate,China Glaze Drastic,China Glaze ring in the red
Mac Select
It's autumn ,so I can wear red again!!yeyy
Είναι φθινόπωρο ,οπότε μπορώ να ξαναβάλω κόκκινο!!ωω,ναιι

And another reason is that this is my brand new coffee corner :) It doesn't say much on it's own ,but the coffee I drink now is pure pleasure(coffee addict in case you missed that).
Και ακόμα ένας λόγος είναι η καινούρια μου γωνία του καφέ όπως λέω :) Δε λέει πολλά από μόνη της ,αλλά ο καφές που πίνω τώρα είναι σκέτη απόλαυση(είμαι λίγο εθισμένη στο καφέ,σε περίπτωση που σας διέφυγε,όχι τίποτα άλλο)
Do you shop your stash??

Comments

  1. can I shop YOUR stash please? :p

    ReplyDelete
  2. αααα τι όμορφα!!! καλά έκανες και τα ξετρύπωσες!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άρα,χαίρομαι που σου αρεσουν;)

      xxxx

      Delete
  3. χαχα....coffee addict και εγώ!Έχω κι εγώ καφετιέρα Krups!Βγάζει τέλειο- αρωματικό καφέ ...το εξάρτημα του αφρού δεν με ικανοποίησε δυστυχώς!Έχεις πολύ ωραία ποικιλία στο stash πάντως :)

    ReplyDelete
  4. Κάθε φορά που προσπαθώ να τακτοποιήσω τα προϊόντα μακιγιάζ μου, ανακαλύπτω και κάποιο προϊόν ξεχασμένο που πολύ μου άρεσε όταν το αγόρασα και έτσι κάπως κάνω κι εγώ recycle στα προϊόντα μου, γιατί έχω ανακαλύψει ότι αγοράζω προϊόντα ενώ έχω ήδη παρόμοια!Είμαστε τελικά απίστευτες εμείς οι γυναίκες (ελπίζω ο άντρας μου να μην διαβάσει αυτό το post γιατί όταν μου τα λέει κάνω την ανήξερη..;) )

    ReplyDelete
  5. Υπέροχα πραγματάκια!
    Πορωμένοι με τον καφέ ας ενωθούμε για μια καλύτερη Ελλάδα!!! χεχεχεχε
    φιλιά!!

    ReplyDelete
  6. Στην αρχή θαύμασα τα καλλυντικά.. ε μετά είδα την καφετιέρα και με αποτελείωσες!!:)

    ReplyDelete
  7. Μάλλον ήρθε η ώρα για recycle στα προϊόντα που έχω... :)

    ReplyDelete
  8. looove these picks especially the blush and the lippies...!!!<3

    ReplyDelete
  9. I am in love with your coffee machine!!!

    ReplyDelete
  10. Wonderful blog:)
    Mybe we follow each other?

    ReplyDelete
  11. Αχ αυτο το θεμα με τα προιοντα μακιγιαζ που ξεχνω το εχω κι εγω!

    ReplyDelete
  12. I know I need to shop my stash - I have so much stuff I forget what's in my collection!

    ReplyDelete
  13. I shop my stash often, I keep my things in different places so every now and then I find them again. An old blush, a beloved lipstick, things like that.

    ReplyDelete
  14. I've been shopping my stash a lotta rely as I'm unemployed and in a budget. Found some goodies that I'd forgotten about!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts