New Firmoo Sunglasses


I have a new pair of sunglasses*!And I was thinking about writting this post mainly because in one hand I love them but on the other hand they were given to me for review purposes.
First of all I'm a contact lenses wearer for a long time,I have very sensitive eyes and can't stand going out in day light without good sunglasses.So I was a little bit skeptic about these. My main question was "regarding to the price are those lences going to be decent?" So after trying them for a long time in day light,and after many friends told me compliments I decided to tell you about them.

Εχω ένα καινουριο ζευγάρι γυαλιά*!Και να σας πω την αλήθεια το σκεφτόμουν πολύ για να γραψω αυτή την ανάρτηση.Από τη μια γιατί πραγματικά μου αρέσουν ,και από την άλλη γιατί μου τα έδωσαν με σκοπό το review.
Πρώτα πρώτα φοράω φακούς επαφής απο τοτε που θυμάμαι τον εαυτό μου,έχω πολύ ευαίσθητα μάτια και δε μπορώ να βγω έξω χωρίς γυαλιά ηλίου.Οπότε ήμουν λίγο σκεπτική.Αυτό που με ενδιέφερε πιο πολύ ήταν "σύμφωνα με τη τιμή (του site) οι φακοί θα είναι αξιοπρεπείς?" Έτσι αφού τα δοκίμασα για πολύ καιρό και πολλες φίλες μου έκαναν κοπλιμέντα,αποφάσισα να σας πω για αυτα.
Dior Forever makeup/Revlon lipstick Sultry Sable/Sunglasses Firmoo.com

Now I'm going to start by telling you that these were sent from Firmoo.com And they asked me of course to put their link to my blog and tell you that if you are first time buyer you only pay for shipping and not the glasses.Unfortunately you won't find a huge range to choose...or propably you won't find something thats interesting.
So if you press or don't press the link, it doesn't honestly matter to me...
As for me the truth is that I enjoy these so much mostly because their lences are equal to my "Ray Ban" and are going to be a good back up pair especialy in summer-beach time.
Θα ξεκινήσω λέγοντας σας πως μου τα έστειλε η Firmoo.com και φυσικά μου ζήτησαν να βάλω το λινκ τους στο blog μου και να γράψω πως όταν αγοράζεις απο αυτό το site πρώτη φορά πληρώνεις μόνο τα μεταφορικά και όχι τα γυαλιά.Δυστυχώς όμως δεν έχει και μια τεράστια γκάμα για να διαλέξετε οπότε πιθανότατα να μη βρείτε αυτο που σας ενδιαφέρει.
Ετσι μιλώντας πάντα ειλικρινά το πατησετε,δε το πατήσετε το λινκ,δε με πολυαπασχολεί..
Όσο για εμένα η αλήθεια είναι οτι μου αρεσουν κυρίως γιατί οι φακοί τους είναι ισαξιοι με των Ray-Ban μου και σίγουρα θα είναι ένα καλό back up για την παραλία,το καλοκαίρι.
What do you think about these sunglasses model I chose?
*pr samples
 READ About Blushing Loves page

Comments

  1. einai polu omorfa kai se kolakeuoun me geia sou!!!filakia!!!! :)
    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. το θέμα είναι ότι αν και σου τα στειλαν,πέτυχαν διάνα,γιατί σου πάνε πάρα πολύ!!Με γεια σου!

    ReplyDelete
  3. ΜΕΓΙΕΣ ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΠΟΛΥ.!

    ReplyDelete
  4. wow these glasses looks fab on you!!!!

    ReplyDelete
  5. σου πάνε πολύ..μεγειά!!

    ReplyDelete
  6. Με τους φτηνότερους σκελετούς -δεδομένου ότι τους παιρνουμε από κάποιο εξειδικευμένο κατάστημα - το πρόβλημα δεν είναι σύνηθως η ποιότητα του φακού,μιας και είναι υποχρεωτικό να πληρούν κάποια κριτήρια, αλλά η ποιότητα του κόκκαλου! Είναι δηλαδή πιο εύκολο να τα χαλάσουμε-στραβώσουμε! Σου πάνε πάρα πολύ! Η δε φωτογραφία είναι σουπερ,σαν διαφημιστική καρτολινα!Κούκλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Παίζει το ρόλο του και αυτο,αλλα λόγω του ότι έχω συνηθίσει τέτοιου είδους απώλειες σε τέτοια είδη ,το μόνο που θέλω είναι να βλέπω και να μη δακρύζουν τα ματιά μου!
      Ευχαριστω για τα καλα σου σχόλια!!
      Kisses

      xxxx

      Delete
  7. Σου πάνε πάρα πολύ! Μου είχαν στείλει μαιλ, και το έσβησα από λάθος η χαζή, αλλά και πάλι, είναι το σχήμα προσώπου μου έτσι που δεν ξέρω αν έκανα σωστή επιλογή. Το δικό σου είναι άψογο.. πολύ chic! :)

    ReplyDelete
  8. I absolutely appreciate your honesty hun - I also received a pair from them and I'm not even sure if they suit me... Also, I thought their sunglasses choice was so limited that I asked them to send me the link to the women's sunglasses because I couldn't believe I limited the choices were!

    ReplyDelete
  9. Καταπληκτικό σχέδιο!Τις προάλλες παρήγγειλα και εγώ αλλά δυστυχώς δεν είχε πολλά σχέδια στα γυαλιά ηλίου,οπότε πήρα μυωπίας! Ελπίζω να φέρουν!
    Με γεια σου! Καλοφόρετα!

    ReplyDelete
  10. einai teleio to sxedio!!!sou pane poli!
    molis brika to blog sou kai mou aresei para polu!:)
    perna kai esy an theleis apo to diko moy!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ReplyDelete
  11. και απο μενα βραβειακια με αγαπη
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2012/11/awards-again.html

    ReplyDelete
  12. Great pair - looks stunning on you!!!
    I always have such a hard time picking glasses online, but these are truly a great design!!!! Καλοφορετα doll mou!!! ;)

    xxx

    ReplyDelete
  13. Είναι πολύ ωραία.. Με γεια σου!! :)

    ReplyDelete
  14. These are amazing!! I didn't see them on the site when I was looking...!!Very stylish!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts