Maybelline Dream Fresh BB Cream Review-Swatches


Now I know it's been wild out there with the BB creams,but I have a new dream one to share. In case you don't know BB creams are mostly products with many benefits.Nevertheless today I'll talk about the new Maybelline Dream Fresh BB cream.
I haven't try the Asian BB ones(wish list),so I'm writting out of my drugstore BB creams experience.
Εντάξει το ξέρω οτι επικράτει μια τρέλλα εκεί έξω με τις BB κρέμες,αλλά έχω μια ονειρεμένη να μοιραστώ μαζι σας. Σε περίπτωση που δε το ξέρετε οι BB κρέμες είναι κυρίως προιόντα με πολλα οφέλη.Παρ'όλα αυτά σήμερα θα σας μιλήσω για τη καινούρια Maybelline Dream Fresh BB κρέμα.
Δεν έχω δοκιμάσει τις Ασιατικές(είναι στη wish λίστα όμως)έτσι σας γράφω μέσα από την εμπειρία μου σε αυτές που κυκλόφορούν κυρίως ευρέως.

I use BB creams for about a year now,and find them so convenient when you are on a hurry and for morning time.I don't like to look artificial in the morning.I like to wear all in one with one move and look dewy.
Maybelline Dream Fresh BB cream proclaims that it is a 8 in 1 cream:
1.Creates a natural glow
2.Compliments skin tone
3.SPF 30 UV protection
4.Hydrates all day
5.Blurs imperfections
6.Oil-free,non greasy
7.Looks visibly smooth
8.Feels fresh
Χρησιμοποιώ ΒΒ κρέμες εδώ και ένα χρόνο περίπου και τις βρίσκω πολύ βολικές όταν βιάζεσαι και για το πρωί ειδικά.Δε μου αρέσει να δείχνω το πρωί παραβαμμένη.Και θέλω με μια κίνηση να δείχνω δροσερή και φρέσκια.
Η Maybelline Dream Fresh BB κρέμα δηλωνει οτι έιναι μια κρέμα 8 σε 1:
1.Δημιουργεί μια φυσική λαμψη
2.Δείχνει το τόνο του δέρματος καλύτερο
3.Εχει αντιηλιακό δείκτη SPF30
4.Ενυδατώνει όλη την ημέρα
5.λειαινει την επιδερμιδα
6.Ιδανικη για λιπαρες επιδερμιδες
7.Νιώθεις το δέρμα σου απαλό
8.Σου δίνει φρεσκάδα
But into the real thing: This is not a gel formula as Maybelline claims,is more watery and you pay 9euros for 30 ml.A little though goes a long way.
Don't expect a medium to full coverage,you are going to get a very light one..If want more coverage you can't get away from concealer.
What I like the most is that it has SPF30 and that it has no or a light one (can't detect) fragranceyou My skin feels smooth and it actualy blurs imperfections.It gives a natural glow and I feel my skin moisturized for some hours.And since it's non greasy is perfect for my compination skin.
So in this case I say yes for Maybelline BB...and yes I belong to the croud that loves the package!
Καταρχήν δεν μοιάζει με ζελέ,θα έλεγα ότι είναι σχετικά νερουλή και πληρωνεις 9ευρο για 30ml.Δε χρειάζεσαι ποσότητα όμως ,με λίγο κάνεις τη δουλεία σου.
Μη περιμένεις μετρια προς γεμάτη κάλυψη,το μόνο που θα σου δώσει είναι μια πολυ ελαφριά καλυψη.Αν θέλεις περισσότερη κάλυψη δε πρόκειται να ξεφυγεις απο το κονσιλερ.
Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι οτι εχει αντιηλιακό δείκτη SPF30 και οτι δεν έχει ή εχει πολύ ελαφρύ (δε μπορώ να διακρίνω )αρωμα.Η επιδερμίδα μου είναι απαλή όταν τη χρησιμοποιώ και πραγματικά τη λιαινει.Δίνει μια φυσική λαμψη και ενυδατωση για καποιες ώρες.Βασικό οτι δεν είναι λιπαρη όπότε είναι ότι πρέπει για τη μικτή μου επιδερμίδα.
Σε αυτη τη περίπτωση λέω ναι για τη Maybelline BB...και ναι ανήκω στο πλήθος που τους αρέσει η συσκευασία!
Do you use BB creams?Which one is your Favourite?

Comments

  1. Η BB Cream τηs Maybelline είναι μακράν η πιο αγαπημένη μου!Μωρέ ούτε Garnier,ούτε Body Shop,ούτε L'Oreal.Mόνο Maybelline.Έχω γεμίσει και έχω δοκιμάσει ένα σωρό,ακόμα και κάποιεs εδώ απο Γαλλία.
    Βέβαια να σου πώ την αλήθεια και καμμία απο Ασία θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω γιατί ακούω τα καλύτερα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. και εγω θελω να τις δοκιμασω απο την Ασια!Αντε συντομα πιστευω,ετσι για να δω και τη διαφορα!

      xxxx

      Delete
  2. Ειναι πολυ ωραια κρεμα!!! Την εχω δοκιμασει απο καποιο δειγματακι που ειχε σε περιοδικο κ μπορω να πω πως μου αρεσε πολυ περισσοτερο απο της Garniee!Δεν ειναι βαρια στο προσωπο ειναι τελεια!!!

    ReplyDelete
  3. Δεν έχω δοκιμάσει τη συγκεκριμένη, καθώς η maybelline κάνει animal testing. Της garnier μου φάνηκε αδιάφορη (είχα κάποια τεστερς). Έχω δοκιμάσει γαλλικές και αγγλικές, αλλά καμία τους δεν συγκρίνεται με τις κορεάτικες bb creams. Οι δυτικές είναι απλά tinted moisturisers και δεν προσφέρουν κάτι περισσότερο από ελάχιστη κάλυψη.

    xx Αναστασία

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πραγματικα το οτι χρησιμοποιεις Nyx που κανει animal testing και δε χρησιμοποιεις Maybelline ειναι καπως διφορουμενο...Και νομιζω οτι απο την αρχη του ποστ ειπα πως μιλαω για τη "δυτικη" εμπειρια μου στις BB!
      Thanks!!

      Delete
    2. Η NYX δεν κάνει animal testing, μήπως εννοείς η ΝYC?
      Μα ναι, εγώ απλά σου προτείνω ανεπιφύλακτα να δοκιμάσεις τις κορεάτικες :)

      Delete
  4. nice review! even though I love my garnier bb cream, sometimes it gets my face look too oily, maybe maybelline will be more matte :)

    www.peppermint-lips.com

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. πολυ καλο post, και εγω την εχω δοκιμασει αλλα παραμενω πιστη στην garnier, για καποιο λογο μου στρωνει καλυτερα, παρολα αυτα θελω και εγω να δοκιμασω τις ασιατικες!!
    φιλια
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr

    ReplyDelete
  7. thn exw dokimasei den trela8hka oso me ths body shop kai ths garnier!!!!!
    isws den htan kalh gia ton diko mou tupo epidermidas!!!!
    :)
    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  8. πολύ ωραίο το post σου κορίτσι! η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει ακόμη τέτοια κρέμα, αλλά μετά από το τόσο κατατοπιστικό post θα δοκιμάσω σίγουρα! φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω για τα καλα σου λογια κοριτσι!!

      xxxx

      Delete
  9. Πολύ ωραίο post!!! Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ την BB από τα Body Shop αλλά μόλις τελειώσει σειρά έχει αυτή.
    xxx

    ReplyDelete
  10. Λοιποοοοον, στην αρχή η συγκεκριμένη δεν μου άρεσε, ήταν σαν να μην έβαζα τίποτα πάνω ομως συνεχίζοντας να την χρησιμοποιώ ειναι πολυ πολυ καλή και ιδανική για πρωί που απλά θες μια λάμψη. Η αλήθεια ειναι οτι δεν έχει καθόλου κάλυψη. Έχεις να προτείνεις καποια ασιατική;

    ReplyDelete
  11. Από τότε που άρχισα τις bb creams το δέρμα μου είναι στα καλύτερα του (αλλά όχι καλό φυσικα!),οπότε τις προτιμώ σε σχέση με τα μεικ απ!Τώρα ανακατεύω τις 2 της Garnier αλλά επειδή μου τελειώνουνε σίγουρα θα την δοκιμάσω!Με τέτοια τιμή άλλωστε...!

    ReplyDelete
  12. αυτη της maybelline μου εστρωσε πολυ ωραια οταν τη δοκιμασα απο δειγματακια.περιμενω να βρω και καποιο δειγματακι απο της loreal και μετα να παω να αγορασω ομως!πολυ ωραιο ποστ φιλια!

    ReplyDelete
  13. I used to use bb creams a lot but stopped for awhile although I have many many favorites! :P I've not tried the Maybelline one before but it looks like it would be a nice foundation!

    ReplyDelete
  14. yep! συμφωνω απολυτα με το ποστ σου. και εγω απο δειγματακια την δοκιμασα και λεω να την αγορασω αργοτερα.

    btw, χαριζω :D την ουτε μισοτελειωμενη bb της garnier που εχω. ουτε που την ξανααγοραζω, την χρησιμοποιω που κ που γιατι λυπαμαι να την πεταξω ετσι.

    ReplyDelete
  15. Πολυ ενημερωτικο post! Την εχω δοκιμασει μονο σε δειγματακια μεχρι στιγμης... Μολις μου τελειωσει αυτη που φορω μπορει και να την αγορασω... Φιλακιααα!

    ReplyDelete
  16. Ειμαι στο τσακ να την αγορασω! :p Αλλα εχω καποιες που θελω να τελειωσω πρωτα.
    Εγω παντως που εχω δοκιμασει κ ασιατικες,οκ,ειναι καλυτερες γιατι ειναι κ οι αυθεντικες αλλα δεν συμφωνω με οσες λενε οτι οι δυτικες ειναι απλα κρεμες με χρωμα.
    Μια απλη κρεμα με χρωμα δεν μου γεμιζει τους πορους ουτε μου κανει το δερμα λαμπερο οπως οι δυτικες bb creams,νομιζω πως πρεπει να ξεφυγουμε λιγο απο τις προκαταληψεις.
    Πολλα φιλια!

    ReplyDelete
  17. Our markets are really poor on BB creams (I'm from Bulgaria), so I guess you'll be surprised when you try a Korean one - they have nothing in common with ours. But.. I find that Korean BBs are quite heavy for me, so Garnier for oily skin remains my favourite :) The Maybelline one is a bit too sheer for me.

    ReplyDelete
  18. Πρέπει να είναι πολύ καλή μόλις μου τελειώσει αυτή που έχω σίγουρα θα την αγοράσω .Αν θες http://nailsartgr.blogspot.gr

    ReplyDelete
  19. Skin79 Super+ BB Cream Pink Label,για μενα αυτη ειναι η καλυτερη,ολες οι αλλες μου ειναι αδιαφορες εως μου σπαν τα νευρα ακομη και οι διαφημισεις τους,συν οτι σε εμενα μου φαινονται σαν ενυδατικη με χρωμα.Τη συγκεκριμενη την αγοραζω μεσω Ε-Βay και φανταζομαι πως στο Μake up Alley θα εχει review να διαβασετε και να παρετε μια αποψη-αν και εγω δεν αλλαζω το make up με τπτ.

    ReplyDelete
  20. Αν και το spf 30 με "τραβαει" (και μπραβο τους κιολας για τον υψηλοτερο δεικτη), η χαμηλη καλυψη με προβληματιζει...
    Καλα, ας τελειωνουμε μια μια αυτες που εχουμε για να σκεφτομαστε καινουρια! Lol!

    xx

    ReplyDelete
  21. καλησπερα
    χρησιμοποιω και εγω την bb cream της maybelline. ok καλη ειναι αλλα δε νομιζω οτι ειναι τοσο καλυπτικη οσο της garnier η πρωτη. και την garnier την δοκιμασα απο δειγμα. οπως γραφτηκε και σε αλλο σχολιο ειναι πιο πολυ ενυδατικη σε χρωμα και σε μια καλη ημερα χωρις ευαισθησιες στο δερμα ειναι πολυ καλη λυση γιατι δεν βαραινει.
    απο κορεατικες εχω την skin 79 την ροζ και σιγουρα ειναι πιο καλυπτικη αλλα την βρισκω βαριά. για καλοκαιρι που ηθελα κατι ελαφρυ με βολεψε της maybelline.

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts