New Make Up Storage


I have most of my make up products into drawers.But really?Is this helpful?Open the drawer,close the drawer,open-close,open close.Ahhhhh not really!! I need to do my make up quickly,and without sweating! So I got myself some cute baskets to do the job...
Εχω τα περισσότερα καλυντικά μου σε συρτάρια.Αλλα αλήθεια?Αυτό βοηθάει?Ανοιξε το συρτάρι,κλέισε το συρτάρι,άνοιξε-κλέισε,άνοιξε-κλέισε.Ααααα να μου λείπει!! Θέλω να μακιγιάρομαι γρήγορα και χωρίς να ιδρώνω! Ετσι πήγα και αγόρασα μερικά καλαθάκια για να κάνω τη δουλειά μου,βρε αδερφε...
Most of the products I use every day now are in clear site.Lipsticks,lipglosses,brushes,bronzers,blushes,etc.A heaven on eyes.At least my eyes...
These however will change from time to time depending my mood or what I want to use the most.Yes ,thats right.I still have kept make up products into the drawers...*sigh*
And I pretty sure that hubby would like to have a good explenation for all this make up.Unfortunately I don't have one,therefore Shhhhhhh...we'd better not tell him :P
Τα περισσότερα που χρησιμοποιώ είναι τωρα σε άμεση επαφή.Κραγιον,ρουζ,τερακοτα,λιπγκλος κτλ.Ενας παράδεισος για τα μάτια,για τα δικά μου τουλάχιστον...
Τα καλυντικά που βρίσκονται τώρα στα καλαθάκια θα αλλάζουν κατά καιρούς ανάλογα με τη διάθεση μου και τι θέλω να χρησιμοποιήσω περισσοτερο.Ναι,καλά καταλαβατε.Εχω ακόμα μέσα στα συρτάρια και άλλα καλυντικά...*αναστενάζω τώρα ,οχι για να ξέρετε*
Και είμαι σίγουρη οτι ο "καλός" μου θα ήθελε μια πολύ καλή εξήγηση για όλα αυτά τα καλυντικά.Δυστυχώς δεν έχω μια πρόχειρη,γι'αυτό  Σσσσσσ καλύτερα να μη του το πούμε :P
Υ.Γ.τα καλαθάκια τα πήρα από το Jumbo.

What do you think about this solution??Do you like this kind of make up storage?

Comments

  1. Polu wraia kalathakia!! Exeis kanei polu kali organwsi. Mou aresei polu to xamilo kalathaki sti mesi, thelw na vrw k egw ena tetoio gia na to valw panw sto vanity, gia face k eye proionta pou xrisimopoiw pio suxna, variemai kapoies fores na psaxnw mesa sti surtariera, einai k vathia.

    ReplyDelete
  2. Α έχεις υπέροχα πραγματάκια από οτι βλέπω!Εγώ να πω την αλήθεια ψιλοντρέπομαι που έχω τόσα πολλά, οπότε δεν τα έχω σε κοινή θέα!Έχω έξω μόνο ένα πολύ μικρό καλαθάκι με τα καθημερινά και μερικά πινέλα που έτσι κι αλλιώς δεν είναι πολλά!Από την μια παραμελώ ορισμένα καλλυντικά,αλλά απ'την άλλη καταφέρνω να τελειώνω αυτά που εχω στο καλαθάκι!

    ReplyDelete
  3. This is such a good idea! And you're totally right- opening and closing drawers everyday gets to be a nuisance.

    ReplyDelete
  4. I think it looks perfect, everything is visible so you can actually use things up and find what you need much easier. I hate that most of my makeup is in drawers because then it's really easy to forget what you actually own and products get old and end up going to waste. And I'm sure your hubby won't complain, it looks pretty! :) It's so nice to see you're blogging in Greek now, I just noticed it. Although I don't know what you're saying, it's so pretty to look at :))) Happy weekend girl!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you honey!!your comments always make me smile! <3

      xxxx

      Delete
  5. LOVE IT!!! love how you have it all so organized :)

    ReplyDelete
  6. μόνο εγώ απολαμβάνω το πωως έχω τα συρτάρια μου και μου αρέσει η διαδικασία? χαχα. Πολύ ωραία τα τακτοποιήσες πάντως

    ReplyDelete
  7. Πολύ όμορφα τα καλαθάκια! Εγώ είμαι διχασμένη, όταν τα έχω σε συρτάρια βαριέμαι να ανοιγοκλείνω και όταν τα έχω σε καλάθια σκονίζονται και σπάνε τα νεύρα μου. Νομίζω το να κρατάς αυτά που χρησιμοποιείς περισσότερο στα καλαθάκια και τα άλλα σε συρτάρια είναι το πιο βολικό τελικά

    ReplyDelete
  8. πολυ καλη οργανωση....i follow you

    ReplyDelete
  9. Love this storage idea. I don't like putting my makeup in drawers, because I can't see them. The baskets are great.
    Mom Fitness Journal | Girlie Blog Seattle

    ReplyDelete
  10. You have a nice collection there. Everything's seems so accessible. The baskets looks nice too.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  12. τι ωραια που τα εχεις οργανωμενα!!
    πραγματικος παραδεισος καλλυντικων!!
    παντα χρειαζομαι κ αλλο χωρο για τα καλλυντικα μου καθε κυριακη τα φτιαχνω ξανα κ ξανα...

    φιλιααα

    ReplyDelete
  13. I really like it. I recently changed mine up but I still haven't found the perfect way to organise my make-up.

    ReplyDelete
  14. τέλεια ιδέα..και εγω κάπως έτσι τα έχω..για να βλέπω και να χρησιμοποιώ οτι μου αρέσει κάθε πρωί χωρίς να ψάχνω με τις ώρες!!
    φιλάκια και καλή εβδομάδα:)

    ReplyDelete
  15. Υπέροχο το blog σου!! Πρέπει να βολεύει πολύ αυτό που έκανες με τα καλαθάκια!! Σ'ευχαριστώ για την προσθήκη στο Facebook!! Αν θες τσέκαρε και τι δικό μου blog!! Φιλάκια!! :) http://thebeautyfairyblog.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  16. Ti oraia ta kalathakia!!! Einai akriva??

    ReplyDelete
  17. Τι οργανωμένη!!! Χαίρεσαι να τα βλέπεις πραγματι! =)
    φιλιά πολλά!!!!

    ReplyDelete
  18. απο που τα πηρες τα καλαθακια??? και εγω εξω τα εχω οποτε σκονιζονται που σκονιζονται ας τα εχω πιο ωραια!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts