Favourite Fall Nail Polishes


Long time now I wanted to do this post!About my favourite nail polishes for autumn-fall so far.These are mostly dark colours that I like,although I like nude much I prefer dark to compine with the rest...
Εδώ και πολύ καιρο ήθελα να κάνω αυτή την ανάρτηση.Για τα αγαπημένα μου μανό για το φθινόπωρο-χειμώνα.Πιο πολύ μου αρέσουν τα σκούρα χρώματα,ναι μου αρεσει και το γαλλικό ή τα ανοιχτόχρωμα,αλλά συνήθως προτιμώ τα σκούρα,έτσι για να τα συνδυάσω...

Essie
School of Hard Rocks,Bobbing for baubles,Little brown dress
China Glaze
Long Kiss,Ring in the red,Drastic
Orly
Rococo a go go,Hot Chocolate
Others
OPI you don't know Jacques,Essence Hard to resist,Korres Deep red,Avon Wicked
What do you think of these nail polishes for winter?If you have any new for reccomendation be my guest :)

Comments

  1. de 3erw gia poio na prwtopw!! einai polu omorfa xrwmata!!

    ReplyDelete
  2. Ολα ειναι πανεμορφα!! Βρηκες το ευαισθητο σημειο μου!! :-DDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. λες εεεε και το δικο μου!!Lol

      xxxx

      Delete
  3. πω πω τι υπεροχα χρωματα ειναι αυτα.κολλησα με το orly Rococo!!wow!!

    ReplyDelete
  4. νομιζω ότι θ αφήνω επανειλημμένως το ίδιο σχόλιο από δω κ πέρα: can I shop YOUR stash? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeeek χαχαχα βεβαιως!παντα με κανεις κ γελαω!Kisses

      xxxx

      Delete
  5. Πολύ ωραία συλλογή!! Λάτρεψα το School of Hard Rocks :)

    ReplyDelete
  6. ωραία χρώματα!
    και εγω προτιμώ τέτοιους ζεστούς συνδιασμούς για το χειμώνα!
    συμφωνώ με τη Claire*
    τέλειο χρώμα!

    ReplyDelete
  7. Παρα πολυ ομορφα χρωματα!! Ξεχωρισα τα Essie που ειναι παντα αγαπημενα..ειδικα το School of Hard Rocks! Ποσο γλυκο ειναι το μικρουλι!!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  8. GORGEOUS picks especially school of hard rocks and rococo a go go! :)

    vickyhoang.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Αν είχες και swatches μάλλον θα είχα ήδη αγκαλιάσει και θα φιλούσα την οθόνη του υπολογιστή μου!! Υπεροχα χρώματα!!!

    ReplyDelete
  10. Πολύ όμορφη η συλλογή σου! ωραία χρώματα! Και εμένα τα σκούρα μου αρέσουν! Αν θέλεις κάνε και μια βόλτα από το δικό μου blog! www.beautywitholga.blogspot.gr -BeautyStars

    ReplyDelete
  11. School of Hard Rocks Πραγματικά rocks! ;)
    Τα χρώματα αυτά μου αρέσουν πολύ κι εμένα αν και τιμώ και το μπεζ επίσης! =)

    ReplyDelete
  12. Όλα είναι υπέροχα δεν ξέρω πιο να πρωτο διαλέξω.nailsartgr.blogspot.gr/

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts