Nails of the day



One of my favorite nail polishes that it's in fashion and I find it extremely ideal for the winter season is the Korres Desire Red #58*. It's a mystery the case of the name (as it's nowhere near red) and the fact that while I find me several times grabbing it within my collection I haven't yet shown it you! A beautiful glossy dark and rock purple that sometimes I like to add a sauciness, meaning of course a glitter nail polish. And who says that just because holidays are over I can not have a dose and shine from time to time? With two layers and the new huge brush of Korres nail varnishes you have the desired effect, free of lines nails, excellent coverage, glossy and chic finish! 
Discover the whole collection at Korres.com.

Ένα από τα αγαπημένα μου βερνίκια νυχιών που είναι μέσα στη μόδα και το βρίσκω εξαιρετικά ιδανικό για την περίοδο του χειμώνα είναι το Korres Desire Red #58*. Μυστήριο καλύπτει την υπόθεση και στο όνομα (μιας και δεν θυμίζει σε τίποτα κόκκινο) αλλά και στο γεγονός πως ενώ με βρίσκω αρκετές φορές να το αρπάζω μέσα από τη συλλογή μου ακόμη δε σου το έχω δείξει! Ένα υπέροχο γυαλιστερό σκούρο και ροκ μοβ το οποίο κάποιες φορές μου αρέσει να του προσθέτω και μια τσαχπινιά, εννοώντας φυσικά ένα γκλίτερ βερνίκι νυχιών. Και ποιος λέει ότι επειδή πέρασαν οι γιορτές δεν μπορώ να έχω μια δόση λάμψης που και που; Με δύο στρώσεις και το τεράστιο καινούριο βουρτσάκι της Korres στα βερνίκια νυχιών έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα, χωρίς γραμμές, τέλεια κάλυψη, γυαλιστερό και κομψό φινίρισμα! 
Ανακάλυψε όλη τη συλλογή στο Korres.com.

*pr sample for more read my Disclaimer page.

Comments

  1. Πολυ ωραιο χρωμα και μου αρεσει και η τσαχπινια που προσθεσες! :)

    ReplyDelete
  2. Πολύ ωραίο χρώμα αυτό του Κορρε..
    Και η λεπτομέρεια με το γκλίτερ, απλά τέλειαα!!

    ReplyDelete
  3. Πολύ όμορφο και η μικρή τσαχπινιά έδωσε ακόμα πιο τέλειο αποτέλεσμα!

    ReplyDelete
  4. Πολύ όμορφο χρώμα και το γκλίτερ που έβαλες του πάει πολύ!!! Πήγα και είδα το χρώμα, αλλά δεν μου φάνηκε το ίδιο με αυτό που έχεις εσύ, μου φάνηκε λίγο πιο καφέ σε απόχρωση. Έχεις βάλει κάτι άλλο από πάνω?
    Επί ευκαιρίας, σου έχω ένα μικρό βραβείο στο blog μου, http://mylittleblog-tes.blogspot.gr/.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οχι δεν του έβαλα κάτι αλλο απο πάνω hun ;)

      Delete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts