Some more empties



Finishing beauty products is easier said than done -for me at least- but right now it is high in my agenda as you can see and I finished more than enough. I absolutely loved the The Body Shop Almond Shower Gel with its refreshing, clean yet sweet almond scent. A little goes a long way to product a sufficient foam and enjoy a fantastic bath. However it's a matter of conjecture how this "made with Passion" bottle that at a rate 30% is made of recycled plastics, contains in the first row of ingredients SLES which is an an inexpensive and very effective foaming agent, I don't catch it.

The same applies for the Herbal Essences Uplifting Volume shampoo which features a magnificent orange aroma and it's ideal for fine/normal hair (SLES here too). Hair is squeaky clean from the first shampooing but the Up lifting volume thang never occurred. Will I repurchase it? Thanks, but no thanks.
I continue ceaselessly talking about hair and Vichy AMINACTIF shampoo has a powdery fresh scent. It's ideal for thin and breakable hair and I really enjoyed it taking into account that it offered voluminous shiny hair. However the effect doesnt last long to my oily hair and I won't repurchase it. Last but not least on the hair debate is the Phytovolume Volumizing Shampoo that fancy that! it smells nicely and lathers amazingly although it's the most runny of the three mentioned. It's ideal for fine and limp hair and it did a pretty good job offering shine and volume. I liked it and I'm open to the possibility of repurchasing it.

As I've finally finished with the hair products I can move on to my hands down favorite deodorant that I keep repurchasing it for many years. The fresh powdery aroma along with the runny consistency and the long lasting 24 hours finish that the Neutro Roberts Delicate offers is what I every day need. Yep, despite the fact that it contains aluminum (however it doesn't contain alcohol, woot!) in its ingredients it's the only one I have long lasting results and works so well with my epidermis natural scent. Will I repurchase it? Absofuckinglutely!(repurchased yesterday btw, 1+1 as a gift)

For the Soap and Glory Hand Food Cream I've talked to you again here, this one is a lovely scented hand cream which offers a light moisture on hands. However after finishing my first tube on this and moving ultra rapidly to my second tube I can comfortably say that this one is perfect before bedtime, sice it absorbed in a flash and if you have combination epidermis like me you won't wake up with a cute pimple staring you at the mirror saying hey!goodmorning! 

Of course I've alreday purchase the REN Glycolactic Radiance Renewal mask which you can read my review here. I just love this mask! Let's recap however, I don't like the smell but I love the results! The perfect mask for that instant radiant skin you seek whilst get rid that dull face, and that's that. 
Having said that, it came as no surprise that I also finished the REN Hydra-Calm Global Protection Day Cream. A wonderful moisturiser ideal for sensitive skin that is formulated to optimally hydrate, calm, sooth, protect and deliver a healthy looking skin. However it's thick formula and consistency worked perfectly as a night cream -for me at least- it's not a day cream, plus I loved the light herbally scent. Do I have to mention that this is right up my street whatsoever and I'm definitely going to purchase it so as to join my growing REN bathroom shelf family? 

Thank you blog diary! I just realised that the Avene Cleanance Emulsion lotion 40ml lasted me more than 6 months (evidence here)! And costed almost nothing if you consider the benefits it offered to my skin. I used it almost every morning as it's lightweight formula absorbed like a breeze, plus worked amazing with ANY foundation on top. Kept me clear of horrible cystic pimples that I get 2 days before my monthly period. Yeah I know not pretty, but this worked most of the times! Yep, yep I have already repurchase it! 

Keep in mind that I forget! I've finished these mascara and haven't mention or most likely I had forgotten them in the back of my drawer. But it's clear that I loved both Cargo and Bobbi Brown mascara. You can read about them here. As for the L'Oreal Voluminous Waterproof version all I'm saying is that it left me with a bitter taste. It loads a lot of product but it doesn't dry quickly. No I won't repurchase it, I prefer the original formula. On another note the Avon Colortrend blue mascara is the worst blue mascara eva!! No payoff color, no product, no nothing. I didn't finish this one, because let's face it there's nothing to finish in. I wouldn't recommend it to none including very young girls (as a reader pointed at me that it's designed for this reason, Really???). Regrettably that's not all it's cracked up to be.

Τελειώνοντας προϊόντα ομορφιάς είναι πιο εύκολο στα λόγια παρά στην πράξη-για μένα τουλάχιστον-αλλά είναι πλέον υψηλά στην ημερήσια διάταξή, και όπως μπορείς να δεις τελείωσα περισσότερα από αρκετά. Μου άρεσε πάρα πολύ το The Body Shop Almond Shower Gel με το αναζωογονητικό, καθαρό και γλυκό άρωμα αμυγδάλου του. Ελάχιστη ποσότητα κάνει αρκετή δουλειά και δημιουργεί επαρκή αφρό και να απολαύσεις ένα φανταστικό μπάνιο. Ωστόσο, αυτό είναι ένα ζήτημα πώς αυτό το "made with Passion" μπουκάλι που σε ποσοστό 30% είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα πλαστικά, περιέχει στην πρώτη σειρά των συστατικών του SLES που αποτελεί έναν φθηνό και πολύ αποτελεσματικό παράγοντα αφρισμού, δεν το πιάνω. 

Το ίδιο ισχύει και για το Herbal Essences Uplifting Volume Shampoo το οποίο διαθέτει ένα υπέροχο άρωμα πορτοκαλιού και είναι ιδανικό για λεπτά/κανονικά μαλλιά (και SLES φυσικά). Τα μαλλιά είναι πεντακάθαρα από το πρώτο λούσιμο, αλλά το Up Lifting θεματάκι δεν συνέβη ποτέ. Θα το ξαναγοράσω; Ευχαριστώ, δεν θα πάρω. 
Θα εξακολουθήσω ασταμάτητα να μιλάω για τα μαλλιά και το Vichy AMINACTIF σαμπουάν έχει ένα φρέσκο ​​άρωμα πούδρας. Είναι ιδανικό για λεπτά και εύθραυστα μαλλιά και μου άρεσε πολύ, λαμβάνοντας υπόψη ότι προσέφερε λαμπερά μαλλιά με όγκο. Ωστόσο, το αποτέλεσμα δεν διαρκεί πολύ για τα λιπαρά μαλλιά μου και δεν θα το ξαναγοράσω.
Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό στη συζήτηση για τα μαλλιά είναι το Phytovolume Volumizing Σαμπουάν που για φαντάσου! μυρίζει όμορφα και αφρίζει εκπληκτικά, αν και είναι το πιο υδαρή από τα τρία προαναφερθέντα. Είναι ιδανικό για λεπτά και άτονα μαλλιά και έκανε πολύ καλή δουλειά προσφέροντας λάμψη και όγκο. Μου άρεσε και είμαι ανοιχτή στο ενδεχόμενο επαναγοράς.

Εφόσον τελικά ολοκλήρωσα με τα προϊόντα για τα μαλλιά μπορούμε να προχωρήσουμε στο αδιαμφισβήτητα αγαπημένο αποσμητικό που συνεχίζω να αγοράζω για πολλά χρόνια. Το φρέσκο ​​άρωμα πούδρας του μαζί με την υδαρή συνοχή του και το μακράς διαρκείας 24 ωρών τελείωμα του που το Neutro Roberts Delicate προσφέρει είναι αυτό που έχω ανάγκη κάθημερινά. Ναι, παρά το γεγονός ότι περιέχει αλουμίνιο (ωστόσο, δεν περιέχει αλκοόλ, τέλεια!) στα συστατικά του, είναι το μόνο που έχει μακράς διαρκείας αποτελέσματα και λειτουργεί τόσο καλά με το φυσικό άρωμα επιδερμίδα μου.Θα ξαναγοράσω; Μα θέλει και ερώτημα! (Το αγόρασα χθες παρεμπιπτόντως, 1 +1 δώρο) 

Για τη Soap and Glory Hand Food σου έχω μιλήσει και πάλι εδώ, είναι μια υπέροχα αρωματισμένη κρέμα χεριών που προσφέρει ελάχιστη ενυδάτωση στα χέρια. Ωστόσο, μετά το τέλος πρώτου σωληναρίου και το ότι εξαιρετικά γρήγορα ξεκίνησα να χρησιμοποιώ ήδη το δεύτερο σωληνάριο μπορώ άνετα να πω ότι είναι τέλεια για πριν τον ύπνο, εφόσον απορροφάται σε μια στιγμή και αν έχεις μεικτή επιδερμίδα, όπως εγώ, δεν θα ξυπνήσεις με ένα χαριτωμένο σπυράκι που σε κοιτάει στον καθρέπτη λέγοντας σου hey! καλημέρα! 

Φυσικά έχω ήδη αγοράσει το REN Glycolactic Radiance Radiance μάσκα που μπορείς να διαβάσεις την γνώμη μου εδώ. Τη λατρεύω αυτή τη μάσκα! Ας ανακεφαλαιώσουμε όμως, δεν μου αρέσει η μυρωδιά, αλλά λατρεύω τα αποτελέσματα! Η τέλεια μάσκα για την στιγμή που αναζητάς λαμπερό δέρμα, ενώ θες να ξεφορτωθείς αυτό το θαμπό πρόσωπο, αυτά είχα να πω. 
Αφού ανέφερα τα παραπάνω δε θα πω ότι δεν περίμενα το γεγονός ότι τελείωσα και την κρέμα REN Hydra-Calm Global Protection Day Cream. Μια υπέροχη ενυδατική κρέμα ιδανική για το ευαίσθητο δέρμα που είναι σχεδιασμένη για να ενυδατώσει, να ηρεμήσει, να καταπραΰνει, να προστατεύσει και να παραδώσει μια υγιή επιδερμίδα με τον βέλτιστο τρόπο. Ωστόσο, η παχιά φόρμουλα και συνοχή της λειτούργησαν τέλεια σαν κρέμα νυκτός-για μένα τουλάχιστον-δεν είναι μια κρέμα ημέρας συν ότι λάτρεψα το ελαφρύ άρωμα βοτάνων. Μήπως χρειάζεται να αναφέρω ότι μου ταιριάζει γάντι απολύτως και είναι σίγουρο οτι πρόκειται να την αγοράσω, έτσι ώστε να ενταχθεί στην ολοένα αυξανόμενη οικογένεια REN στο ράφι του μπάνιου μου; 

Ευχαριστώ blog diary! Μόλις συνειδητοποίησα ότι η λοσιόν 40ml Avene Cleanance Emulsion μου κράτησε περισσότερο από 6 μήνες (αποδεικτικά στοιχεία εδώ)! Και δεν κοστίζει σχεδόν τίποτα, αν σκεφτεί κανείς τα οφέλη που προσφέρει στο δέρμα μου. Τη χρησιμοποιούσα σχεδόν κάθε πρωί, καθώς η ελαφριά φόρμουλα της απορροφάται σαν αεράκι, συν ότι συνεργάζεται εκπληκτικά με οποιοδήποτε foundation από πάνω. Με κράτησε μακριά από φρικτά κυστικά σπυράκια που έχω 2 ημέρες πριν την μηνιαία περίοδο μου. Ναι, το ξέρω δε το λες και μια ομορφιά, αλλά τις περισσότερες φορές λειτουργούσε! Ναι, ναι την έχω ήδη αγοράσει ξανά! 

Λάβετε υπόψη ότι ξεχνώ! Έχω τελειώσει αυτές τις μάσκαρα και δεν τις έχω αναφέρει και κατά πάσα πιθανότητα τις είχα ξεχάσει στο πίσω μέρος του συρταριού μου. Αλλά είναι σαφές ότι μου άρεσαν πολύ οι Cargo και Bobbi Brown μάσκαρα. Μπορείτε να διαβάσετε για αυτές εδώ. Όσον αφορά την L'Oreal Voluminous Waterproof έκδοση το μόνο που έχω να πω είναι ότι μου άφησε μια πικρή γεύση. Φορτώνει πολύ προϊόν αλλά δεν στεγνώνει γρήγορα. Όχι, δεν θα αγοράσω ξανά, προτιμώ την original φόρμουλα. Σε μια επόμενη σημείωση η Avon Colortrend μπλε μάσκαρα είναι η χειρότερη μπλε μάσκαρα που έχω δοκιμάσει! Καθόλου χρώμα, καθόλου προϊόν, καθόλου τίποτα. Δεν την έχω τελειώσει, γιατί ας το παραδεχτούμε δεν υπάρχει τίποτα για να τελειώσεις μέσα, δεν θα τη συνιστούσα σε κανέναν, συμπεριλαμβανομένων πολύ νεαρά κορίτσια (ως μια αναγνώστρια μου επεσήμανε ότι είναι σχεδιασμένη για το λόγο αυτό, Really???) . Δυστυχώς δεν είναι όπως θα όφειλε να είναι.

Comments

  1. Ενδιαφέρουσα η γνώμη σου για τα σαμπουάν καθώς έχω λιπαρά και άτονα μαλλιά (δεν έχω βρει ακόμα το τέλειο σαμπουάν !) .
    Ωστόσο έχω να σου προτείνω να αγοράζεις αποσμητικό σε μορφή σπρέι καθώς δεν φράζει τους πόρους στη μασχάλη αλλά και στο στήθος . Είναι συμβουλή γιατρού (δεν το βγάζω από το μυαλό μου!) και οκ ξέρω τον αντίποδα για το περιβάλλον κλπ αλλά η αλήθεια είναι πως είναι εξίσου σοβαρή και σημαντική για εμάς τις γυναίκες η προστασία του στήθους μας :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σωστη η παρατήρηση σου ;) δυστυχώς εχω δοκιμάσει σπρέι κ δεν με βολεύουν καθολου. Όσες κοπέλες τα προτιμούν κ λειτουργούν στο δέρμα τους να τα προτιμούν βεβαίως.

      Delete
  2. Περιττό να πω ότι η Cleanance είναι και δική μου αγαπημένη.. Αυτήν την περίοδο την έχω αφήσει στην άκρη αλλά θα ξαναεπιστρέψει κάποια στιγμή στην καθημερινότητα μου :)
    Έχω δοκιμάσει και το σαμπουάν το οποίο μυρίζει τέλεια αλλά δεν ταιριάζει στις ανάγκες μου δυστυχώς..
    Πολλά φιλιά Ειρήνη μου

    ReplyDelete
  3. nice post :))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  4. Πλαρα πολύ ωραίο το post σου!!!!!!!Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το The Body Shop Almond Shower Gel

    ReplyDelete
  5. Great empties! I always feel soo happy to finish products! I too love herbal essence shampoo and that almond shower gel sounds really really good. I really want to get some soap and glory products soon!

    ReplyDelete
  6. Η μασκα τηε Ren ειναι φοβερη..την εχω σε δειγμα και τη βαζω με το σταγονομετρο να μη μου τελειωσει γιατι δε το κοβω να την παιρνω συντομα...Το αφρολουτρο επισης το εχω αλλα δεν το εχω χρησιμοποιησει..Ανοιγω το μπουκαλι κατα διαστηματα και το μυριζω..Μυριζει τελεια

    ReplyDelete
  7. Moυ τελειώνει και εμένα η hand food :(
    To αποσμητικό Neutro Roberts Μου αρέσει και εμένα πολύ! :)

    ReplyDelete
  8. Πολύ ωραίο review! Το shower gel αμύγδαλο από Body shop υπέροχο! Τη μάσκαρα από avon δεν την έχουμε χρησιμοποιήσει, αλλά έχουμε δοκιμάσει άλλα προϊόντα της σειράς Colortrend και δεν είχαμε τις καλύτερες εντυπώσεις! Έχουμε την εντύπωση ότι επειδή είναι η νεανική (και οικονομικότερη) σειρά είναι λίγο πιο "πρόχειρη" από τα υπόλοιπα προϊόντα της Avon!

    ReplyDelete
  9. Ανυπομονώ να δοκιμάσω και εγώ τα προϊόντα από Ren που έχω εδώ και καιρό!
    Πολύ ωραία και κατατοπιστικά review!

    xxx

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts