Midnight Blacks





You will not see me everyday with a ton of makeup and eye shadows, neither of course going around early in the morning with smoky eye posing like a panda, but you will definitely see me to be a little groomed (as much as I can) and presentable with probably a bb cream, some blush, a lip gloss and a mascara. Essential accessory if you want to accentuate your eye slightly without exaggeration and without necessarily wearing eyeshadows. 

And while I have several already in use when I saw the new L'Oreal False Lash Flutter Midnight Blacks mascara* I tried it instantly! Still a mascara with a sophisticated and bizarre wand and a special elongated deluxe packaging.The wand includes two sides on, the one side has silicone bristles which are longer so as to hold more product while the other is shorter and more convenient for the lower lashes. From the first coat it provides length and separates the lashes and the second coat is showing very long and attractive, with a sufficient volume.The formula this time is the best I've tried on L'Oreal since it dries in a flash and keeps the curve that the eyelash curler has given all day long. And if you ask me I did the test with a cotton bud and there was no trace of mascara right after. 

I would like a little more volume but I have realized that this kind of wands are ideal to offer length. Nevertheless I find it ideal for daily use and when on the rush and I like the midnight blacks black color.

Καθημερινά δε θα με δεις με ένα τόνο μακιγιάζ και σκιές ματιών, ούτε φυσικά κυκλοφορώ πρωί πρωί με smoky eye παριστάνοντας το panda, αλλά σίγουρα θα με δεις να είμαι λίγο περιποιημένη (όσο μπορώ) και ευπαρουσίαστη ίσως με μια bb cream , ελάχιστο ρουζ, ένα lip gloss και μάσκαρα. Απαραίτητο αξεσουάρ αν θες να τονίσεις λίγο το μάτι σου χωρίς υπερβολές και χωρίς απαραίτητα να φοράς σκιές ματιών. 

Και ενώ ήδη έχω αρκετές σε χρήση όταν είδα τη καινούρια L'Oreal False Lash Flutter Midnight Blacks mascara* τη δοκίμασα αμέσως! Ακόμη μια μάσκαρα με περίτεχνο και περίεργο βουρτσάκι αλλά και ιδιαίτερη μακρόστενη πολυτελής συσκευασία. Το βουρτσάκι περιλαμβάνει από τη μια πλευρά σιλικονούχες τρίχες οι οποίες είναι πιο μακριές έτσι ώστε να κρατούν περισσότερο προΐον ενώ από την άλλη είναι πιο κοντές και πιο βολικές για τις κάτω βλεφαρίδες. Από τη πρώτη στρώση προσφέρει μήκος και διαχωρίζει τις βλεφαρίδες ενώ με τη δεύτερη στρώση δείχνουν ιδιαίτερα μακριές και ελκυστικές, με ικανοποιητικό όγκο. Η φόρμουλα αυτή τη φορά είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει τις L'Oreal μιας και στεγνώνει αστραπιαία και κρατάει τη καμπύλη που σου έχει δώσει το ψαλιδάκι των βλεφαρίδων καθ'όλη τη διάρκεια της μέρας. Και αν με ρωτάς έκανα το τεστ με τη μπατονέτα και δε βγήκε ίχνος μάσκαρας αμέσως μετά. 

Θα ήθελα λίγο περισσότερο όγκο αλλά έχω συνειδητοποιήσει πως τέτοιου είδος βουρτσάκια είναι ιδανικά στο να προσφέρουν μήκος. Παρά ταύτα τη βρίσκω ιδανική για καθημερινή χρήση και όταν σχετικά βιάζεσαι και μου αρέσει το midnight blacks μαύρο χρώμα.

*pr sample, for more read my Disclaimer page.

Comments

  1. i absolutely love this mascara, it lengthens, volumises and flares, couldn't ask for anything more :o) Xx

    Makeup by Candlelight

    ReplyDelete
  2. Υπέροχη! Νομίζω οτι κάπως έτσι -απλα- βαφομαι κι εγώ καθημερινά. Πού χρονος για κάτι άλλο; φιλια!

    ReplyDelete
  3. Aχχχ ακριβώς!!!Εγώ έχω αρκετά μακριές βλεφαρίδες και αυτό που πάντα επιζητώ είναι ο όγκος!!
    Οι περισσότερες δίνουν μάκρος και γίνονται οι βλεφα΄ρίδες μου τεράστιες...αλλά λεπτές!
    Ευτυχώς έχω βρει 2-3 που μου αρέσουν!

    ReplyDelete
  4. μου αρέσει παααάρα πολύ ο τρόπος που γράφεις! θέλω πολύ να την δοκιμάσω αυτή τη mascara, αλλά έχω 3 ανοιχτές :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το ίδιο παθαίνω και γω! Αλλά αυτή σίγουρα θα την πάρω γρήγορα, γιατί τώρα έχω μείνει μόνο με μία από τη Seventeen που δυστυχώς ήταν πεταμένα λεφτά...
      Thanks for sharing!

      Delete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts