February Favorites



February was a good and easy month in terms of skincare and makeup for me. I tried lots of new things that did the job without leaving me a bitter taste but I also shop my stash so as to remember good old days most loved. 

L'Oreal True Match Super-Blendable Perfecting Foundation: Is a lightweight, soft to apply foundation that blends easily whilst offering a light to medium coverage and neutralizes skin flaws. The fact that the hue C3 Rose Beige has no yellow undetrones is somehing I lap up, but at the same time its not so long lasting performance didn't wowed me so as to consider repurchasing it when it's finished. Can you guess that this one is high in the agenda to join the realm of empties? 

REN Glycolactic Radiance Renewal mask: is packed with fruit acids and astonishing ingredients whilst free of nasties and abundant so as to improve skin texture and provide a healthy dose of radiance. Nowadays I find it a real weekly treat for my tired and dull skin that needs an uplift. 

The Body Shop Vitamin E Overnight Serum In Oil: Is an innovating combination of a serum-oil packed with Vitamin E so as to boost radiance and provide the ultimate nutrition for skin. What I enjoy most about it, is the instant hydration and the fresh powdery almost "Nivea" scent. I like to combine three drops of it with my night moisturiser and enjoy at morning a smooth, plump and nourished skin. 

Sephora Cream Lip Stain: The last couple weeks I had a spring-y frame of mind and I was eagerly seeking for a bold fuchsia lipstick that is neither too wintery nor too summery. The Forever Fuchsia is a gorgeous lips stain that converts from liquid to matt providing a long lasting performance to die for. 

MUA Undress Your Skin Shimmer Highlighter: Is one the most finely-milled affordable highlighters that you can easily blend on your cheekbones to add a luminous and subtle glow without appearing overly shimmery. It houses a lovely pinkish champagn-y shade that suits perfectly my wintery pale complexion, converting it a marvelous change of scenery during February. 

Korres Lip Butter Pomegranate: Was rediscovered in the depths of my makeup drawer and this wonderful in a pot sweet fruity scented lip balm offered my lips a lovely daytime hydration. I still love Nuxe Reve De Miel for an overnight lip treatment but during the day the Korres glides like a dream on my lips giving a soft tint of colour, shine and nourishment that I absolutely seek.

Ο Φεβρουάριος ήταν ένα καλός και εύκολος μήνα από την άποψη περιποίησης και μακιγιάζ για μένα. Δοκίμασα πολλά νέα πράγματα που έκαναν τη δουλειά τους χωρίς να μου αφήσουν μια πικρή γεύση, αλλά επίσης ψώνισα από το stash μου που λένε και οι φίλες οι Αγγλίδες, έτσι ώστε να θυμηθώ τα πιο αγαπημένα και εκείνες τις παλιές καλές μέρες. 

L'Oreal True Match Super-Blendable Perfecting Foundation: Είναι ένα ελαφρύ, απαλό στην εφαρμογή foundation που απλώνεται εύκολα ενώ προσφέρει μια ελαφριά έως μέτρια κάλυψη και εξουδετερώνει τις ατέλειες του δέρματος. Το γεγονός ότι η απόχρωση C3 Rose Beige δεν έχει κίτρινους υποτόνους είναι κάτι που απολαμβάνω, αλλά την ίδια στιγμή η όχι και τόσο μεγάλης διάρκειας απόδοση του δεν με εντυπωσίασε, έτσι ώστε να εξετάσω το ενδεχόμενο επαναγοράς όταν τελειώσει. Μπορείς να μαντέψεις ότι είναι στις άμεσες προτεραιότητες έτσι ώστε να ενταχθεί στο βασίλειο της empties; 

REN Glycolactic Radiance Renewal mask: είναι γεμάτη με οξέα φρούτων και εκπληκτικά συστατικά, ενώ είναι χωρίς άσχημα χημικά, έτσι ώστε να βελτιώσει την υφή του δέρματος και να προσφέρει μια υγιή δόση λάμψης. Αυτές τις μέρες την βρίσκω μια πραγματική εβδομαδιαία απόλαυση για την κουρασμένη και θαμπή επιδερμίδα μου που χρειάζεται μια βελτίωση. 

The Body Shop Vitamin E Overnight Serum In Oil: Είναι ένας καινοτόμος συνδυασμός ενός ορού-ελαίου που είναι γεμάτος με βιταμίνη Ε, έτσι ώστε να ενισχύσει τη λάμψη και να παρέχει την απόλυτη τροφή για το δέρμα. Αυτό που μου αρέσει περισσότερο σε αυτό, είναι η άμεση ενυδάτωση και το φρέσκο σχεδόν "Nivea" άρωμα πούδρας. Μου αρέσει να συνδυάζω τρεις σταγόνες με την ενυδατική κρέμα νύχτας μου και να απολαμβάνω λεία, σφρυγιλή και ολοζώντανη  επιδερμίδα το πρωί. 

Sephora Cream Lip Stain: Τις τελευταίες δύο εβδομάδες είχα μια ανοιξιάτικη διάθεση και ανυπόμονα αναζητούσα ένα τολμηρό φούξια κραγιόν που δεν είναι ούτε πολύ χειμωνιάτικο ούτε πολύ καλοκαιρινό. Το Forever Fuchsia είναι ένα πανέμορφο lip stain που μετατρέπεται από υγρό σε ματ παρέχοντας μεγάλης διάρκειας απόδοση που κόβει την ανάσα. 

MUA Undress Your Skin Shimmer Highlighter: Είναι ένα από τα πιο λεπτοαλεσμένα προσιτά highlighter που μπορείς εύκολα να το ταιριάξεις στα ζυγωματικά σου και να προσθέσεις μια φωτεινή και λεπτή λάμψη, χωρίς να εμφανίζεσαι υπερβολικά γυαλιστερή. Φιλοξενεί μια υπέροχη ροζ σαμπανιζέ απόχρωση  που ταιριάζει απόλυτα στη χειμερινή χλωμή επιδερμίδα μου, μετατρέποντάς το σε μια υπέροχη αλλαγή σκηνικού κατά τη διάρκεια του Φεβρουαρίου. 

Korres Lip Butter Pomegranate: Επανεντοπίστηκε στα βάθη του συρταριού του μακιγιάζ μου και αυτό το υπέροχο σε δοχείο γλυκό φρουτώδες αρωματισμένο lip balm προσφέρει στα χείλη μου μια υπέροχη ενυδάτωση κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αγαπώ ακόμη το Nuxe Reve De Miel για μια ολονύκτια θεραπεία για τα χείλη μου, αλλά κατά τη διάρκεια της ημέρας το Korres γλιστράει ονειρεμένα στα χείλη μου δίνοντας μια απαλή απόχρωση, λάμψη και θρέψη που έχω απόλυτη ανάγκη.

Comments

  1. Ολα τα προϊοντα ειναι ενα και ενα...θελω να δοκιμασω πολυ το serum,αλλα φοβαμαι λιγο λογω της πολυ λιπαρης μου επιδερμιδας...το Lip stain το αγαπω..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εχω κανονική/μεικτή οπότε για βραδινή έξτρα ενυδάτωση ειναι οκ! ;)

      Delete
  2. Έπαθα ακριβώς το ίδιο πράγμα με το lip balm του korres! Το βρήκα κάπου στα αζήτητα σε μια γωνιά...Το καημένο.χοχοχο... Επίσης θέλω πάρα πολύ να δοκιμάσω το True match.. Αν το σύγκρινες με κάποια απόχρωση Mac ποια θα ήταν;;; Εγώ είμαι στο nw20 περίπου! Φιλάκια και καλημέρα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το ίδιο κ εγω σε Mac , ρίξε μια ματιά ωστόσο στις αποχρώσεις , απλώνεται ωραία παντως ;)

      Delete
  3. Great products - I love the MUA highlighter and the REN Radiance renewal is an excellent product range for soft and radiant skin :o) Xx

    Makeup by Candlelight

    ReplyDelete
  4. Τι ωραιες περιγραφες!
    Αυτο το lipstain ειναι οντως τελειο!!!
    Καποια στιγμη θα γινει δικο μ το highlighhter της mua!!χεχε

    ReplyDelete
  5. Από Κορρέ έχω κι εγώ δοκιμάσει διάφορα lip balms, αλλά δυστυχώς τα βρήκα ανεπαρκή..Λυπάμαι που το λέω, γιατί ακόμη όταν τα βλέπω μπαίνω στον πειρασμό να τα αγοράσω. Από χρώμα στα χείλη όμως μου αρέσουν, οπότε τα αντιμετωπίζω ως πολύ ελαφριά κραγιόν και είμαι οκ..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Για αυτο κ εγω το προτιμώ την ημερα, μου αρέσει οχι οτι το βρίσκω ανεπαρκή, αλλα για σούπερ θεραπεία προτιμώ το nuxe ;)

      Delete
    2. Μμμμ.., θα το έχω υπόψιν λοιπόν!! ;) Έχεις δοκιμάσει Ole Henriksen; Έχω ενθουσιαστεί, αν έχεις όρεξη δες το review στο blog μου. Φιλιά

      Delete
    3. Οχι δεν το εχω δοκιμάσει, θα το κοιταξω κούκλα στο blog σου! Φιλια!! <3

      Delete
  6. Πολύ ωραία παρουσίαση! Το serum θέλουμε και εμείς να το δοκιμάσουμε! Tα lip stain και το highlighter της MUΑ είναι τέλεια! Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου!!!!Μου αρέσουν και εμένα πολύ τα lip stain από Sephora και έχεις επιλέξει πολύ ωραία απόχρωση!!

    ReplyDelete
  8. Λατρευω το lipbalm του Korres!!!

    Novembre Beaute

    ReplyDelete
  9. Έχοντας πρόσφατα δοκιμάσει την μάσκα της REN μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένη, αλλά θέλω να την δοκιμάσω περισσότερο για να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Θέλω πολύ επίσης να δοκιμάσω το serum αλλά και το lip balm του Korre στην συγκεκριμένη απόχρωση. Όμορφα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολυ!!! Δοκίμασε τη περισσότερο κ πες μου την άποψη σου! ;)

      Delete
  10. I've been wanting to try the Body Shop Vitamin E Oil for the longest time, same with the Ren product!

    These are some really great picks :)

    x
    Phoebe | Eat. Live. Love. Repeat.

    ReplyDelete
  11. όπως όλα σου τα αγαπημένα και αυτά ήταν πολύ ωραία!!!έχω κάποια στη wishlist!!

    ReplyDelete
  12. Πόσο υπέροχα όλα!! Ειδικά το lip stain!! <3

    ReplyDelete
  13. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου! Το lip balm του Κορρέ πρέπει να το δοκιμάσω...έχω το άλλο σε μορφή στικ και μου αρέσει...όταν μου τελειώσει θα πάρω αυτό!

    ReplyDelete
  14. Such lovely things! I'd really need to wear a lip cream soon! Also that foundation is one of my favorites too!

    ReplyDelete
  15. Great post! I love sephora products so I will check the lip cream for sure!!

    Kisses
    Marina
    I invite you to stop by my blog =)
    www.sharpenstyle.com

    ReplyDelete
  16. You've a wonderful blog!
    Kiss
    Paolo

    ReplyDelete
  17. απ'ολα ζηλεύω MUA!!
    άντε και λίγο Κορρες και λίγο lip stain...
    αυτό με το βασίλειο των empties με στοιχειώνει και μένα!!!
    :) πολλά φιλιά

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts