Organic Surge | New in Skincare



Αν και είμαι αρκετά διστακτική πλέον στο να συμπεριλάβω νέα προΐοντα στην ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου, εφόσον "ο παλιός είναι αλλιώς" και δουλεύει, οφείλω να ομολογήσω ότι μια δοκιμή με Organic Surge με έκανε να σκεφτώ ότι και "ο νέος είναι ωραίος". Βρήκα και τα τρία άκρως απολαυστικά με πρώτο και καλύτερο το Organic Surge Αφρίζον καθαριστικό προσώπου Daily Care που είναι ένας 100% φυσικός αφρός εμπλουτισμένος με οργανικό αιθέριο έλαιο από ροζ γερανιού και το άρωμα του σε ταξιδεύει σε ολάνθιστα λιβάδια. Κάτι σαν τη μικρή Χάιντι. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, καθαρίζει αποτελεσματικά, απομακρύνει ρύπους και βρωμιά, αφήνει την επιδερμίδα λεία, απαλή και λαμπερή και όλα αυτά με μια μόνο πίεση της αντλίας. Μην περιμένεις να πνιγείς στον αφρό, άλλωστε είναι οργανικό και δεν περιέχει parabens, sodium lauryl sulphate, τεχνητά αρώματα και χρώματα και γενετικά μεταλλαγμένα συστατικά. Το βρήκα επίσης ένα τσακ πιο ανάλαφρο στη σύνθεση και πράξη από το Apivita Cleansing Κρεμώδη αφρό καθαρισμού με Ελιά και Λεβάντα, σε περίπτωση που το έχεις δοκιμάσει, έχε το σαν εικόνα στο μυαλό σου. 

Αμέσως επόμενο είναι το Organic Surge Face Polish το οποίο είναι εμπλουτισμένο με αιθέρια έλαια δενδρολίβανου και λεμονιού, χαμομήλι ginkgo biloba και έλαιο αμυγδάλου ενώ οι κόκκοι του είναι από κουκούτσι ελιάς έτσι ώστε να απομακρύνει τα νεκρά κύτταρά και να ανανεώσει την επιδερμίδα χωρίς ωστόσο να "ρουφήξει" όλα τα φυσικά έλαια της και συγχρόνως να την ενυδατώσει. Είναι πραγματικά υπέροχο να βρίσκω την ελιά σε όλο και περισσότερα προΐοντα, άλλωστε δουλεύει και δουλεύει αποτελεσματικά. Μη φανταστείς κόκκους που γδέρνουν, εδώ πάλι θα βρεις μια πιο Light εκδοχή απολέπισης έτσι ώστε να μπορείς να το χρησιμοποιείς και δύο φορές την εβδομάδα. 

Το "καρέ" συμπληρώνει η Organic Surge Blissful Daily Moisturiser μια φυσική ενυδατική κρέμα ημέρας η οποία είναι εμπλουτισμένη με αιθέρια έλαια λεμονιού, πορτοκαλιού, δενδρολίβανο, πράσινο τσάι και χαμομήλι έτσι ώστε να ενυδατώσει και να ανανεώσει την επιδερμίδα με το πιο φυσικό τρόπο. Εκείνο όμως που μου έκανε ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση είναι το μηδενικό -ή τουλάχιστον τόσο ανεπαίσθητο για τα γούστα μου που δεν μπορώ να το "πιάσω"- άρωμα της. Με καταγωγή από τη Σκωτία και την διακήρυξη ότι τα προΐοντα Organic Surge δεν δοκιμάζονται σε ζώα και δεν περιέχουν κανένα βλαβερό χημικό, έχω την εντύπωση ότι θα αναπτυχθεί μια καινούρια πολλά υποσχόμενη σχέση μεταξύ μας. 
Μπορείς να βρεις και τα τρία αναφερθέντα Organic Surge (σετ) εδώ .

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Φαίνονται πολύ καλά προϊόντα, μ'αρέσει που έχουν φυσικά συστατικά και τόσα πανέμορφα έλαια!! Απ'ολα θα ήθελα να δοκιμάσω τον αφρό καθαρισμού περισσότερο..

    ReplyDelete
  2. Εχω δοκιμάσει και εγω καποια organic surge και τα αγαπώ...δοκιμασε καποια στιγμη το hot cloth cleanser, εχω και review σχετικό@ Εξαφανίζει ακομα και το πιο βαρυ μακιγιαζ σου λέω!!!
    φιλιά πολλα doll!
    have fun and smile

    ReplyDelete
  3. Πανέμορφο post Ειρήνη, τα προιόντα φαινονται τέλεια
    Φιλάκια :)

    ReplyDelete
  4. Ωραιο post!....τα προιόντα φαίνονται πράγματι πολύ ωραία και το ότι δεν έχουν δοκιμαστεί σε ζώα ακόμη καλύτερο...

    Καλημερα!!!:-)

    ReplyDelete
  5. υπέροχα φαίνονται..Σου έχω πει ποσο μου αρέσουν οι φωτογραφιες σου?Νομιζω σε έχω πρηξει αλλα με ξετρελαίνουν καθε φορα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Βασιλική μου! Είσαι μια γλύκα! <3

      Delete
  6. we love natural products !
    Samara Sisters
    xx
    http://samarasisters.com/

    ReplyDelete
  7. Great review! This brand is really interesting and impressive. I like the idea that its ingredients are organic and so gentle to the skin. I think this worth trying out.

    ReplyDelete
  8. Amazing! You write so interesting posts and make very beautiful photos! Like your blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete
  9. Tι λαχταριστά προϊόντα είναι αυτά; Και τι όμορφες φωτογραφίες! Το face polish μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση από όλα.
    xoxo

    ReplyDelete
  10. Εχω δοκιμασει τον καθαριστικο κ το εχω ενταξει στη ρουτινα μ. Απλα το αγαπω 💗💟

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts