Erre Due Summer Ready to Express


Ετοιμάσου για ένα καλοκαίρι όλο εκπλήξεις! Με τα νέα χρώματα της Erre Due, ανανεωμένη και παιχνιδιάρικη διάθεση και φωτεινές λαμπερές αποχρώσεις γίνεσαι απρόβλεπτη και αισθησιακή, περιπετειώδης και γοητευτική. Όχι παίζουμε! 
Και πρώτα πρώτα τα δύο καινούρια καλοκαιρινά ρουζ που μάλιστα το ένα το Erre Due My Blush 203 όχι μόνο διαθέτει ένα φανταστικό κοραλί ματ ρουζ αλλά και τερακότα σε καφέ ζεστή απόχρωση για να δώσεις σχήμα και έντονες γωνίες, ηλιοκαμένη όψη στα ζυγωματικά. Υπέροχο φωτεινό και βολικό. Δε νομίζεις;
Από την άλλη το Erre Due Wet & Dry Sparkler for Cheeks 415 είναι το αγαπημένο μου, γιατί μπορεί να φορεθεί και βρεγμένο και να προσφέρει έξτρα λάμψη στα μάγουλα αλλά και στεγνό με μεγάλη ευκολία και να προσφέρει ένα baby ροζ λαμπερό χρώμα. Ταιριάζει άνετα και σε πιο σκουρόχρωμες επιδερμίδες και αν και φαντάζει baked (που σημαίνει δύσκολο στη χρήση) να σε πληροφορήσω ότι το χρώμα που βγάζει με ένα μόνο πέρασμα του πινέλου είναι υπέρ αρκετό και για τα δύο μάγουλα. Μα πόσο φανταστικό; Αν το ροζ είναι το χρώμα σου, ήρθε η ώρα να το τολμήσεις.
 
Αλλά ας προχωρήσουμε στο αγαπημένο μου θέμα. Τι άλλο, κραγιόν! Και αυτή τη φορά η Erre Due οφείλω να ομολογήσω ότι με ενθουσίασε ιδιαίτερα. Όχι μόνο στην ποικιλία των χρωμάτων αλλά και στην ποικιλία των υφών, των συνθέσεων, του τελειώματος. Το Erre Due Soft Crayon Lip & Cheek 209 ας πούμε είναι το πιο όμορφο κοραλο-κόκκινο που έχω δει. Το τελείωμα του είναι ματ και μπορεί να φορεθεί και στα μάγουλα, οπότε βολικό για τις δύσκολες ώρες και για την τσάντα σου, για ένα touch up εν κινήσει. Από την άλλη το Erre Due Creamy Lipstock 577 είναι ένα φανταστικό φούξια (διακρίνω και μερικούς μπλε υποχρωματισμούς) με κρεμώδη τελείωμα και είναι από εκείνα τα κραγιόν που αισθάνεσαι τόσο ενυδατικά, χωρίς ωστόσο να γλιστράει. Και τέλος αυτό το μοναδικό μωβ κραγιόν με το όνομα Erre Due Velvet Mousse Lip color 144. Εφαρμόζει σαν lip gloss μιας και είναι υγρό, αλλά μετατρέπεται σε ματ εντός ολίγων δευτερολέπτων, δεν γλιστράει και δε νιώθεις τα χείλη σου στεγνά. Υπέροχα χρώματα, αγαπημένο δεν έχω βρει ακόμη, μου αρέσουν και τα τρία.
 
Μέσα σε όλα αυτά ήρθαν να προστεθούν και τα Erre Due Color Artist Eyeshadow 106 σε μορφή κρεμώδη μολυβιού, το Erre Due Luxury Waterproof eye 35 το μεταλιζέ καφέ-μπρούτζινο, το Erre Due Silky Pencil Eye 105 σε ένα μαγευτικό μεταλλικό τυρκουάζ καθώς και τα βερνίκια νυχιών Erre Due Beat 666 ένα Mint candy κι Erre Due Exclusive 260 Life Vest το απόλυτο καλοκαιρινό κοραλί. Ε, δεν θα μπορούσα να μη σου δείξω τα χρώματα... 
Τι σου άρεσε περισσότερο από την νέα καλοκαιρινή Erre Due συλλογή;;

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Πω!! πω!!! Τι υπέροχα χρώματα είναι αυτά <3 Είσαι πανέμορφη στις φωτογραφίες.. φιλιά πολλά <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nash San. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι! <3

      Delete
  2. Έχω το Luxury Waterproof eye 35 και είναι υπέροχο για να δίνει φως στα μάτια μου και σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω το Soft Crayon Lip & Cheek 209 (και εγω lipstick addict φυσικα...) το οποίο φαίνεται καταπληκτικο!

    ReplyDelete
  3. Ήδη από το Instagram είχα βάλει στο μάτι το ρουζ/bronzer και θέλω σύντομα να πάω να το δοκιμάσω και από κοντά!! (Βέβαια από την άλλη σκέφτομαι και το αντίστοιχο του Κορρε)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα το εχω σε review πολυ σύντομα, όποτε περίμενε λιγάκι ;)

      Delete
  4. Ποπο αυτα τα μεταλλικά μολύβια είναι υπέροχα!!!!

    ReplyDelete
  5. Πόσο έχω " ζηλέψει " αυτή τη σειρά από την Erre Due! Νομίζω όμως έχω ξεχωρίσει και θέλω να δοκιμάσω τα 2 ρουζ και το μολύβι για τα μάτια Color Artist Eyeshadow 106!

    ReplyDelete
  6. Τα μους κραγιόν τα έχω δοκιμάσει και είναι φανταστικά! τώρα θέλω να δοκιμάσω και τα Color Artist μολύβια.

    ReplyDelete
  7. Πραγματικά έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στην Erre Duεν! Δεν υπάρχει κάτι που να λέω μμμμμ. Όλα είναι πειρασμός. Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα μολύβια ματιών κ αυτό το μπρονζέ πολύ το αγάπησα!
    *Τελικά αυτό το μωβ πάει σε ολες ;)

    ReplyDelete
  8. Καλα τρελαθηκα με τα ρουζ ειναι υπεροχα!!!!Θελω οπωςδηποτε να παρω το 415!!!Ειναι ακριβο ομως ε;;;Ξερεις τιμουλα;;Φιλακια!!!
    Αθανασία!!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts