May 2015 Favourites


Μπήκε το καλοκαίρι! Η' τουλάχιστον έτσι θέλουμε να λέμε γιατί ακόμη μια ψύχρα την έχει, οι παραλίες δεν έχουν γεμίσει και η θάλασσα (γιατί την δοκίμασα το ΣΚ) είναι παγάκι, παγάκι σου λέω και όχι τίποτα άλλο τους ξένους τουρίστες λυπάμαι που ήρθαν διακοπές να κάνουν μπάνια και ηλιοθεραπεία... Τίποτα από τα δύο δεν θα κάνουν, άντε μια σύσφιξη αν καταφέρουν να μπουν στα νερά της Μεσογείου.

Βέβαια αυτό στο μακιγιάζ δεν μας πτοεί γιατί με όλα αυτά τα tutorial σε μπρονζέ αποχρώσεις, καλοκαιρινά κοραλί κραγιόν και fake tan μαυρισμένες επιδερμίδες μπήκαμε στο κλίμα θέλουμε δεν θέλουμε. Το καλοκαιρινό μακιγιάζ είναι το καλύτερο μου! Γιατί θα μου πεις, μα γιατί μπορώ να φορώ "χωρίς φόβο και πάθος" όσο μπρόνζερ θέλω, κοινώς τερακότα. Και όχι μόνο σε μορφή πούδρας αλλά και σε κρεμώδη μορφή. Που λες είχα την Lierac crème teintée compacte δύο τόνους πιο σκούρα από την επιδερμίδα μου και μια πιο ηλιοκαμένη όψη την ήθελα (τρομάρα μου). 
Τι έκανα; Απλά τα πράγματα την χρησιμοποιώ με ένα λεπτό πινέλο foundation μετά από το makeup για να κάνω κοψίματα και γωνίες -πιο επαγγελματικά βρε φιλενάδα- και να σου τονίσω ότι κάνει τη διαφορά, γιατί πρώτον δεν θα χρειαστείς πολύ τερακότα σε πούδρα και δεύτερον μια βάση για να ακολουθήσεις τα βήματα την έχεις. Αγαπημένη αυτό το μήνα ως τερακότα λοιπόν, τώρα αν καταφέρω φέτος και μαυρίσω και μου ταιριάξει ως foundation τους επόμενους μήνες, καθόλου δεν θα με χαλάσει, μιας και σε επίπεδο κάλυψης είναι φοβερή. 

"Στο `χα πει, στο `χα πει, πως όλα κάποτε τελειώνουν πως οι έρωτες πληγώνουν" (Ρόκκος, όχι εγώ) εγώ για την Tommy G Sohal Bronze special edition σου είχα πει και για το γεγονός ότι είχα πάθει μια εμμονή τον μήνα που μας πέρασε. Ιδού και τα πειστήρια του εγκλήματος, ταξίδεψε μαζί μου, μπήκε στην τσάντα μου χρησιμοποιήθηκε καθημερινά και για αυτό και κατάντησε έτσι... Απώλειες, τι να κάνουμε (ακόμη μου αρέσει παρεμπιπτόντως). 
Το άρωμα μου! Ναι για το άρωμα του μήνα λέω ή μη σου πω και της εβδομάδας γιατί τα γούστα μου αλλάζουν σαν τα πουκάμισα σε αυτά τα θέματα και εύχομαι να μη με παρεξηγείς. Αυτού του μήνα Μαΐου αγαπημένη ήταν η The Body Shop Fuji Green Tea Eau De Cologne γιατί διαθέτει ένα αριστοκρατικό, μοναδικά φρέσκο και γλυκό άρωμα που αν μη τι άλλο σε βάζει στο κλίμα του καλοκαιριού ήπια και μαλακά και μυρίζεις και θεΐκά. Αμ πως! 

Και μέσα σε όλα αυτά θυμήθηκα ότι κάπου έχω καταχωνιάσει τα καλοκαιρινά βερνίκια νυχιών. Αγαπημένο του μήνα ήταν το The Body Shop 640 Mint Cream (swatches θα δεις εδώ) το οποίο είναι καταπληκτικό! Φανταστικό Mint χρώμα με μόνο δύο στρώσεις χωρίς γραμμές και μετά από τόσα beauty yt βίντεο που είδα Αγγλίδες, Αμερικάνες, Ελληνίδες, Βραζιλιάνες να φοράνε στα άκρα το συγκεκριμένο χρώμα... ε τι περίμενες; 
Δεύτερο βερνίκι νυχιών του μήνα το Essie Hubby For Dessert που ανήκει στην φετινή Essie Bridal collection, και κυρίως όχι τόσο για το υπέροχο, διαφορετικό, διάφανο, παστέλ, ανοιχτό, λιλά (καλά πόσα κοσμητικά θα πω;) χρώμα του αλλά για το όνομα του. Ναι δεν μπορώ να το διαβάζω και να μη γελάω, μου φτιάχνει τη διάθεση, "ο αντρούλης για επιδόρπιο" (το νου σου!)... 
Για το τέλος σου έχω και το πιο νεοφερμένο αλλά εκείνο που αξίζει όχι μόνο μια δοκιμή αλλά και μια αγορά για το καλοκαιρινό highlighter σε κρεμώδη μορφή που μου θυμίζει καταπληκτικά το Mac Shell Cream Colour base και προσφέρει απίστευτη μοναδικά εκλεπτυσμένη λάμψη στα ζυγωματικά και κάτω από τα μάτια χωρίς να φαίνεσαι too much. Ε, κρίμα  δεν είναι μόνο τερακότα, χωρίς λίγη υγιή λάμψη που μας μικραίνει κιόλας...Περί The Body Shop Highlighting Dome 01 ο λόγος.

Αυτά ήταν και τα αγαπημένα Μαΐου, θα τα πούμε σύντομα, πολύ σύντομα (δεν θέλω να σε πανικοβάλλω) με review , giveaway κτλ...
Και μη ξεχάσεις να μοιραστείς τα δικά σου αγαπημένα!

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Πολύ ωραίες επιλογές! Το άρωμα το δοκίμασα και εγώ, ομολογώ πως είναι ιδιαίτερο και φίνο(!), ίσως όχι για όλα τα γούστα, αλλά δροσερό και εκλεπτυσμένο! Το τελευταίο προϊόν από The Body Shop, με ενθουσίασε! Είναι που το καλοκαίρι θέλουμε πιο μίνιμαλ μακιγιάζ, οπότε λίγα, αλλά καλά, και λίγη λάμψη σίγουρα είναι ζητούμενη! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΝΙΚΗ ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ φιλία και ευχαριστώ για το σχόλιο!! <3

      Delete
  2. Aυτός ο θόλος πολύ με προκαλεί.Πρέπει να επσκεφθώ τα The Body Shop σύντομα.Κρίμα που δεν έχουν online κατάστημα.Καλό μας καλοκαίρι.(και σύντομα εύχομαι)

    ReplyDelete
    Replies
    1. My Binoculars καλό καλοκαίρι! και σύντομα χαχαχα το online κατάστημα δε θα ταν ασχημο ;)

      Delete
  3. Φαίνοντα όλα υπέροχα αν και τα 2 από body shop σίγορα με κέρδισαν! Μετά από προηγούμενο post σου,αγόρασα το ρουζ-higligter από tommy g και το λατρεύω! Καλό μας καλοκαίρι :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panagiwta g. ααα πολύ χαίρομαι που σου αρέσει! <3 Καλό καλοκαίρι!!

      Delete
  4. Αυτό το body shop βγάζει κάτι φρέσκιες ωραίες μυρωδιές, χάνεσαι!
    Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου. Τα δικά μου δεν ήταν πολλά αυτόν τον μήνα. Έμεινα πιστή σε παλαιότερα :)
    Φιλάκια πολλά.

    ReplyDelete
  5. Gewrgia MindTheGasp εε ο παλιός ειναι αλλιώς 😋

    ReplyDelete
  6. πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου .. το λιλά βερνίκι είναι απίστευτο!! φιλάκια :)

    ReplyDelete
  7. Πρέπει να κάνω μια επίσκεψη στο stant της Tommy G ,αν και ήμουν πριν μερικές μέρες πάλι, είναι από τις αγαπημένες μου εταιρείες.
    Φιλιά και καλό μας καλοκαίρι!

    ReplyDelete
  8. αυτό το fuji πρέπει να πάω να το μυρίσω! ανυπομονώ!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts