Black and White:Make Up Storage Revamp and Dymo Mini Label maker!


If you follow me at twitter or at my facebook page you already have an idea!I'm a "free and creative spirit"..I don't like throwing things,I prefer to revamp them or change them.This is what I've been doing lately!I revamped some old drawers, that I keep my make up products.
Αν με ακολουθείτε στο twitter ή στη σελίδα μου στο facebook,τότε ήδη έχετε μια ιδέα!Είμαι "ανήσυχο και δημιουργικό πνεύμα"..δε μου αρέσει να πετάω παλιά πράγματα,προτιμώ να τα ανανεώνω ή να τα αλλάζω.Αυτό λοιπόν έκανα τώρα τελευταία!Ανανέωσα κάποια παλιά συρτάρια που έχω μέσα τα καλυντικά μου.
I'm pretty happy with the result right now,but I don't know for how much time I'll keep it this way...
And I'm going a little bit crazy with my new DYMO mini label maker,that I purchased from a bookstore.I'm putting labels everywhere.I wanted to get this since I watched a Maria Menounos video-The EveryGirl's Guide to Life Organizes her jeans.You can watch the video if you like here.And the time has come!I love this thing!!Saves me time and energy!
Είμαι ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα προς το παρόν αν και δε ξέρω για πόσο θα το κρατήθει έτσι...
Και έχω ξετρελαθεί με το καινούριο μου DYMO mini ετικετογράφο,που αγόρασα από το βιβλιοπωλείο.Βάζω ταμπελίτσες παντού.Ήθελα να το πάρω από τότε που είδα ενα βίντεο της Μαρίας Μενούνος-The EveryGirl's Guide to Life Organizes her jeans.Μπορείτε να το παρακολουθείσετε αν θέλετε εδώ.Και ο καιρός έφτασε!Το λατρεύω!!Με γλιτώνει από πολλή ενέργεια και χρόνο!
I also used for boxes ,books and kids stuff I'm always searching for and takes me so much time for something so simple!This is not a make-up post,but if you don't have a label maker,go and get yourself one as a gift!I highly reccomend it for a better organized time!!My next project?Labels on Spices bottles!
Επίσης το χρησιμοποίησα και σε κουτιά ,σε βιβλία,σε πράγματα των παιδιών που πάντα ψάχνω και μου παίρνει τόσο χρόνο για κάτι τόσο απλό!Ναι, δεν είναι ακριβώς μια αναρτηση για καλυντικά,αλλά αν δεν έχετε ετικετογράφο πηγαινέτε να πάρετε ένα στον εαυτό σας δώρο!Το συστήνω ανεπιφύλακτα για ένα πιο καλό και οργανωμένο χρόνο!!Το επόμενο βήμα?Ετικέτες στα μπαχαρικα!!
And I'm closing with the winner of my last Korres Giveaway!Out of 212 entries the winner is DayDreamer!!I'll e-mail you as soon as possible!Congrats lucky!!
Και κλέινω με τη νικήτρια του διαγωνισμού Korres!Από 212 συμμετοχές η νικητρια είναι η Daydreamer!Θα σου στείλω e-mail πολύ σύντομα!Συγχαρητήρια τυχερούλα!!

Do you like organizing??

Comments

  1. Καλά....είδα το βιντεο της Μενούνος....είναι πολύ μπροστά η κοπέλα!Μου αρέσουν παρα πολύ οι ετικέτες σου!!Είναι ρετρό και χαριτωμένες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε μα δεν είναι?ευχαριστωωω πολυ!!!χαρηκα που σου άρεσαν!

      xxxx

      Delete
  2. You are a total free and creative spirit, and that's why I love your blog!

    ReplyDelete
  3. Πολύ πολύ καλή ιδέα, θυμαμαι που είχα παλιά έναν ίδιο ετικετογράφο και δεν ήξερα οτι υπάρχει και πάλι!! Πολύ καλή δουλειά. Συγχαρητήρια καλή μου
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr

    ReplyDelete
  4. Καταπληκτική ιδέα!! Μου άρεσε ο τρόπος που τα οργάνωσες και φυσικά οι ετικετίτσες!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts