Top 12 For 2012


Now this is a post I wanted to before 2012 ends!Here you are going to read about products I enjoyed so much during 2012 ,that need a mention!Don't you think? I tried so much ,but here are the ones that have a special place on my vanity table!
Ηθελα να γράψω αυτή την ανάρτηση πριν τελειώσει το 2012!Εδώ θα διαβάσετε για τα προιόντα που απόλαυσα τόσο πολύ στη διάρκεια του 2012 ,και χρήζουν αναφοράς!Δε νομίζετε? Δοκίμασα πάρα πολλά,αλλά αυτά είναι,εκείνα που έχουν μια ιδιαίτερη θέση στο τραπέζι της τουαλέτας μου!

Starting with my newest acquisitions,which I use almost every day!The Real Techniques Buffing brush and Contour brush are just amazing!If you have a small face these are perfect for details!
Ξεκινώ με τα τελευταία μου αποκτήματα,που είναι τα πινέλα Real Techniques Buffing και Contour!Είναι απλά καταπληκτικά!Αν έχετε μικρό πρόσωπο είναι τέλεια για λεπτομέρειες!
China Glaze Ring in The red cause I love the glitter particles in nail polishes ,and it looks gorgeous on top of a red nail polish!Mac Russian Red lipstick..now can I say that this is my instant grab when I want red lips?Yes it is!I love the colour it gives!And Cargo Classic Lipgloss has the best texture of all the lipglosses I have tried!
Το μανό China Glaze Ring in The red γιατί μου αρέσει το γκλίτερ και το πόσο όμορφο φαίνεται πάνω από ένα κόκκινο μανο!Το Mac Russian Red κραγιόν..μπο΄ρω να σας πω οτι έιναι το πρώτο που έρχεται στο μυαλό μου όταν θέλω κόκκινα χείλη?Ναι ,έιναι!Είμαι ξετρελαμένη με το χρώμα του!Και το Cargo Classic Lipgloss νόμιζω οτι δεν έχω δοκιμάσει λιπγκλος με καλύτερη σύσταση!
Dior Forever make up,one thing I'll tell you forget cakey!!And Chanel base lumiere,still me favourite base!
Dior Forever make up ένα πράγμα θα σας πω,ξεχάστε την ανομοιομορφία!Και η Chanel base lumiere,είναι ακόμα η αγαπημένη μου!!
Sleek Parguaya palette was my first choice this summer!And you can see how much I used!Amazing palettes from Sleek,good pigmentations eyeshadows and very handy!
Η Sleek Parguaya παλέτα σκιών,ήταν η πρωτη μου επιλογή φέτος το καλοκαίρι!Και μπορείτε να δείτε πόσο χρησιμοποίησα!Καταπληκτικές παλέτες απο τη Sleek ,πολύ καλές σκιές και βολικές!
Mac Soft and Gentle Highlighter,swatches here and GOSH multicolour blush!This blush gives a glowy pink healthy cheek..I know weird but true!Check it here
Το Mac Soft and Gentle Highlighter,δείτε το εδώ και το ρουζ GOSH multicolour!Aυτό το ρούζ σου δίνει ένα λαμπερό ροζ μαγουλάκι..Περίεργο κι όμως αληθινό!Δέστε το εδώ
The Body Shop Chocmania body lotion created me a delicacy for Bitter chocolate and Kerastase Elixir K Ultime still keeps my hair healthy!
Η The Body Shop Chocmania λοσιόν σώματος μου δημιούργησε μια αδυνάμια για τη πικρή σοκολάτα και το Kerastase Elixir K Ultime συνεχίζει να κρατάει τα μαλλιά μου υγιη!
And I'm curious of yours Top 12,all of you can write it and send me the links to read.I also tag....Will you?
Hope you enjoyed this post as much as I did!

Comments

  1. πολυ πολυ ωραια τα αγαπημενα σου προιοντα!

    ReplyDelete
  2. Πολύ καλές επιλογές! Το MAC κραγιόν σου εχεί το καλύτερο κόκκινο που έχω δει τελευταια!

    ReplyDelete
  3. Τελειοοοο!!! Σε λατρευω!!! ♥♥
    Δεν ξερεις ποσο μου εφτιαξες τη διαθεση :-))
    Ειχα στο μυαλο μου να κανω το tag γυρω στις 10+ Δεκεμβρη αλλα χαιρομαι πολυ που με προλαβες!! Σ'ευχαριστω που με σκεφτηκες και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ θα το κανω και εγω!!!

    Μ'αρεσαν πολυ τα αγαπημενα σου! Κερδισα σε δαγωνισμο τα Real Techniques και τα περιμενω πως και πως! Το highlighter και το ρουζακι σου γλυκα! Τα Cargo δεν τα βρισκουμε Ελλαδα, ετσι?

    Πολλα πολλα φιλια!!! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. τελεια!!θα περιμενω να το διαβασω!!

      xxxx

      Delete
  4. Yπέροχα! Θα το κάνω σίγουρα μόλις ξεμπερδέψω με τη μετακόμιση!Πολύ ωραία 12αδα :-)

    ReplyDelete
  5. Τι υπέροχη ανάρτηση και τι ωραίο tag!!! Τρελαίνομαι για τέτοια αλλά φοβάμαι οτι θα μου βγει τεράστια η ανάρτηση!!! Ξεκινάω από τώρα να σκέφτομαι τι θα περιλαμβάνει...Φιλάκια! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. τελεια!Θα περιμενω να το διαβασωω!!

      xxxx

      Delete
  6. αυτο το mac soft and gentle με φωναζει εδω και καιρο,μαλλον πρεπει να το παρω επιτελους!πολυ ωραια ολα μαλλον και στη δικη μου 12αδα μπαινει το russian red.φιλια.

    ReplyDelete
  7. Oλα πολυ ομορφα αλλα αυτο το highlighter της mac θα το συμπεριλάβω και εγω σιγουρα!! Ειχα και εγω στο μυαλο μου να γράψω κατι σχετικο , δεν πειράζει να το κάνω χωρις tag ετσι δεν ειναι?
    kisses honey
    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ReplyDelete
  8. HURRAY for tagging me (I love your blog!). I will do a favourite post soon and link my top 12 too ♥

    ReplyDelete
  9. YOU HAVE BEEN TAGED GIRL
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2012/12/oopsi-have-been-taged.html

    ReplyDelete
  10. Τελεια ολα!!
    Σ'ευχαριστω πολυ για το tag!! <3
    xxx

    ReplyDelete
  11. Πολύ όμορφη ανάρτηση. Ευχαριστώ για το tag! Χρόνια πολλά! =)

    ReplyDelete
  12. Πολύ chic επιλογές Ειρήνη μου!!!
    Και thanks για το tag, αν και δυστυχως θα σε απογοητευσω, τα πιο "αγαπημενα" μου ειτε δεν τα εχω μαζι μου atm, ειτε εχουν τελειωσει (και προφανως προχωρησα σε κατι αλλο)!
    xxx

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts