December Sneak Peek!


I think I'm going to do a post from time to time and call it Sneak Peek,as I love those kind of posts!Not only the make up part,eehh?But and some other fun stuff!
Νομίζω ότι θα κάνω σε τακτά χρονικά διαστήματα μια ανάρτηση που θα τη λέω Sneak Peek ,αφού μου αρέσουν και αυτα!Όχι μόνο για καλυντικά εε?Αλλά και διαφορετικά ευχαριστα πραγματάκια!

I attended here an event of The Body Shop",which took place at a lovely hotel!
Παρακολούθησα μια εκδήλωση του The Body Shop που διεξήχθει σε ένα πανέμορφο ξενοδοχείο!
Τhe most delicious Turkish delight I have ever tasted,but I took my information where the store is to get some later..hehe
Το πιο νόστιμο λουκούμι που έχω δοκιμάσει,αλλά δε κάθησα με σταυρωμένα τα χέρια και πήρα τις πληροφορίες μου για το που είναι το μαγαζί,να αγοράσω μερικά για μετά...χεχε
All the ladies got a goodies bag,and left happy!
Όλες οι κοπέλες πήραν τα δωράκια τους και έφυγαν χαρούμενες!
The most exciting part was that the girls did my make up!
Το πιο συναρπαστικό ήταν ότι τα κορίτσια με μακιγιάρανε!
I cant stop baking!Oh,yes I'm desperate housewife...sometimes!
Δε μπόρω να σταματήσω να ψήνω!Και ωω, ναι είμαι μια νοικοκυρά σε απόγνωση...μερικές φορές!
See?The Gingerbread man box is perfect for my orange cookies!
Βλέπετε?Το κουτί Gingerbread man είναι τέλειο για τα κουλουράκια πορτοκαλιού μου!
We decorated our Christmas tree!Kids love it!
Στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας!Τα παιδιά το λατρεύουν!
Red and gold are screaming Christmas!
Το κόκκινο και το χρυσό φωνάζουν Χριστούγεννα!
The big smile I had on my face ,when I received a Christmas heart shapped ornament with chalk paint to write my wish from Garnier Greece(thumbs up)!I'm touched!
Το μεγάλο χαμόγελο που είχα στο πρόσωπο μου όταν έλαβα ένα Χριστουγεννιάτικο στολίδι σε σχήμα καρδιάς,με μπογια μαυροπίνακα για να γράψω τη δική μου ευχη από τη Garnier Greece!Είμαι πραγματικά συγκινημένη!

Can't wait for another Sneak Peek!

Comments

  1. I've been resisting The Body Shop's Xmas goodies so far but I love what you've done with the gingerbread man tin - surely that's an excuse for me to buy it!

    ReplyDelete
  2. Πολύ ωραίες φωτογραφίες :)

    ReplyDelete
  3. Looks like you had an amazing time!!

    ReplyDelete
  4. μυ αρεσει πολυ το δεντρο σου!!!
    και του χρονου με υγεια!!!

    ReplyDelete
  5. Πολυ ωραιο ποστ και το event πρεπει να ηταν τελειο!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts