Sneak Peek December #2


Not only do Ι have more cosmetics than I need along with 10 women together let me say, I also have more shoes than a "centipede". But who can resist to a beautiful pair of shoes? Their color is amazing and gives a different touch in the heart of winter!

Δεν είναι μόνο το ότι έχω περισσότερα καλυντικά από ότι χρειάζομαι εγώ και άλλες 10 γυναίκες να πω μαζί, έχω και περισσότερα παπούτσια από μια "σαρανταποδαρούσα". Ωστόσο ποιά μπορεί να αντισταθεί σε ένα τόσο όμορφο ζευγάρι γόβες? Το χρώμα τους είναι καταπληκτικό και δίνει μια άλλη νότα μέσα στη καρδιά του χειμώνα!

Amazing and very conveniently also the boxes! I can not stand clutter, like looking right and left for my things. So I got some new boxes for my nail polishes. With flowers this time!

Καταπληκτικά και πολύ βολικά επίσης και τα κουτιά! Δεν αντέχω την ακαταστασία, όπως και το να ψάχνω δεξιά και αριστερά τα πράγματα μου. Πήρα λοιπόν καινούρια κουτάκια για τα μανό μου! Με λουλούδια αυτή τη φορά!
The best purchase of 2012! In the town where I live there are bike paths and really to do some errands or ride my bike is pure enjoyment!

Η καλύτερη αγορά του 2012! Στη πόλη που μένω υπάρχουν ποδηλατόδρομοι και πραγματικά το να κάνω κάποιες εξωτερικές δουλειές ή βόλτα με το ποδήλατο μου είναι καθαρή απόλαυση!
The Christmas tree in the square! Lights and sparkle!

Το χριστουγεννιάτικο δέντρο της πλατείας! Φωτάκια κια λάμψη!
And last homemade scrub that I made with my hands. I made it for body and face and is currently letting me a velvet skin. Just because I do not know how my skin is going to react in the future with this I haven't shared it with you. If you want though, I can give you a recipe that is so easy!

Και τελευταίο το σπιτικό πήλινγκ που έφτιαξα με τα χεράκια μου. Το έφτιαξα και για το σώμα και για το πρόσωπο και προς το παρόν μου αφήνει βελούδινο δερματάκι. Απλά επειδή δε ξέρω πως θα αντιδράσει στο μέλλον το δέρμα μου για αυτό δεν το έχω μοιραστεί μαζι σας. Αν θέλετε ωστόσο, μπορώ να σας δώσω τη συνταγή η οποία είναι τόσο εύκολη!!
What about your news??

Comments

  1. wow ta papoutsia einai telia!

    idios to xroma einai poly oreo


    Lady-Pa

    xoxo

    ReplyDelete
  2. ολα φαινονται πανεμορφα! αυτα τα κουτακια ομως(επειδη εχω και θεμα), απλα δεν υπαρχουν ;) xx

    ReplyDelete
  3. ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΟ SCRUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Kala, ta papoutsia teleia!!! 8a ta agoraza ki ego. A lady can never have enough shoes ;)
    Eisai tuxeri pou mporeis na kukloforeis eukola stin poli me to podilato. Edo oi odigoi blepoun tous podilates san empodio i san kinito stoxo. Tragiki katastasi!
    To peeling fainetai polu endiaferon. Elpizo na moirasteis tin suntagi kapoia stigmi.
    Kala Xristougenna ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νομίζεις δε το ξέρω! Ούτε εδω σταματάνε αν βγεις για λίγο στο δρόμο ευτυχώς όμως λίγοι....

      xxxxx

      Delete
  5. Aχ, να χε κ η Αθηνα τετοιο δεντρο... (κουβεντες ενος miserable Athenian, lol)!!!
    Δε βαριεσαι κουκλα, καλη χρονια να εχουμε, ας ειναι το 2013 να μας εκπληξει θετικα!!!
    xxx

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts