Estee Lauder First Impressions



After this cold weather that left my skin somewhat dull and needing an extra moisture, I wanted to invest in a good moisturiser. And neededing a good summer makeup on darker shade was the right time for me to make not one but two purchases. So my time to try some Estee Lauder products reached which by the way have recently entered my cosmetics basket.


 Μετά από το κρύο που άφησε το δέρμα μου κάπως θάμπο και να χρειάζεται μια εξτρα ενυδάτωση, ήθελα να επενδύσω σε μια καλή ενυδατική. Και εφόσον το καλοκαίρι χρειάζομαι ένα καλό μέικαπ σε πιο σκούρα απόχρωση ήταν η κατάλληλη στιγμή να πραγματοποιήσω όχι μία αλλά δυο αγορές. Έφτασε λοιπόν ο καιρός να δοκιμάσω και κάποια προιόντα της Estee Lauder τα οποία πρόσφατα εισέβαλαν στο καλάθι των καλυντικών μου.
Estee Lauder Double Wear Stay in Place Makeup SPF10 40.00€.
I purchased the Double Wear at 04 Pebble mainly because it is long lasting and has SPF 10, that's not very great but I like it when my makeup has SPF. Is, as shown in the pictures darker than my skin but that was the essence of the purchase. It has a light scent and the coverage is medium to full, actually extremely long lasting with a semi matte flawless finish. But certainly you need a moisturiser before applying and is essential to blend it rather quickly because I noticed that it tends to dry out quite fast. It's disadvantage is that is a bit expensive for 30ml, but I have high hopes on this, that at summer with the heat around it will stead me out!

Αγόρασα το Double Wear στο 04 Pebble κυρίως γιατί είναι μακράς διάρκειας και έχει αντιηλιακό δείκτη προστασίας SPF 10 , όχι ότι είναι εξαιρετικά μεγάλος αλλά μου αρέσει όταν το μέικαπ έχει δείκτη προστασίας. Είναι όπως δείχνει και στις φωτογραφίες πιο σκούρο από το δέρμα μου αλλά αυτή ήταν και η ουσία της αγοράς. Έχει ένα ελαφρύ άρωμα και η κάλυψη του είναι μεσαία προς γεμάτη,πραγματικά εξαιρετικά μεγάλης διάρκειας με ημιμάτ άψογο τελείωμα. Ωστόσο σίγουρα χρειάζεσαι ενυδατική πριν το εφαρμόσεις και απαραιτήτως να το αναμείξεις σχετικά άμεσα, γιατί παρατήρησα ότι έχει την τάση να στεγνώνει αρκετά γρήγορα. Μειονέκτημα του ότι για 30ml είναι λίγο ακριβό, αλλά έχω μεγάλες προσδοκίες ότι το καλοκαίρι με τη πολύ ζέστη θα με βγάλει ασπροπρόσωπη!
Estee Lauder DayWear Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Cream SPF15 48.50€.
I purchased the normal/combination skin formula and firstly I like package with the gold cap, which I should say it adds a little bit of luxury. Provides deep hydration without the greasy and heavy feeling. It has a refreshing cucumber scent and you immediately feel your skin more radiant and moisturised. At the moment I'm a very happy, but I will wait to see the results of flexible, fresher and healthier skin. Besides, I also have high expectations for this one! Alas with this price!!

Αγόρασα τη σύνθεση για κανονικό/μικτό δέρμα και μου αρέσει πρώτα πρώτα η συσκευασία με το χρυσό καπάκι, η οποία όπως και να το κάνεις λίγη πολυτέλεια την προσθέτει. Προσφέρει βαθιά ενυδάτωση χωρίς να την αισθάνεσαι λιπαρη και βαριά. Εχει δροσιστικό άρωμα αγγουριού και αισθάνεσαι την επιδερμίδα σου άμεσα πιο λαμπερή και ενυδατωμένη. Προς το παρόν είμαι πολύ ευχαριστημένη, ωστόσο θα περιμένω να δω και τα αποτελέσματα του ελαστικότερου, πιο φρέσκου πιο υγιές δέρματος. Άλλωστε και για τη συγκεκριμένη έχω υψηλές προσδοκίες! Αλίμονο με αυτή τη τιμή!!

Have you try any of these? Any tips for a better application?

Comments

  1. to double wear to forousa palia kai hmoun arketa euxaristhmenh!

    ReplyDelete
  2. δεν εχω δοκιμασει το συγκεκριμένο ,αλλα και αυτο που ειχα στέγνωνε πολυ γρηγορα. Προσωπικα επειδη εχω λιπαρο δερμα η ενυδατικη μου δεν ειναι τοσο παχυρευστη. αυτο που εκανα ηταν να αναμυγνυω λιγη ποσοτητα μαζι με το Foundation. filia

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω για το τιπ!θα το δοκιμασω σιγουρα!!

      xxx

      Delete
  3. I really want to try out the foundation :)

    http://tugbaseckin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Κατ' αρχήν καλοφόρετα. Πέρισυ ίδια εποχή έκανα ακριβώς το ίδιο με σένα αγόρασα το Double Wear στην ίδια ακριβώς απόχρωση με σκοπό να την βάλω το καλοκαίρι. Δυστυχώς δεν μου έκανε ούτε το καλοκαίρι ούτε το φθινόπωρο ούτε ποτέ!!!! Οπως και αν το φορέσω στις περιοχές γύρω απο τη μύτη το στόμα και στο πηγούνι γκριζάρει κάνει μια περίεργη σκιά, δεν το έχω πάθει με άλλο make up.Αν έχεις κάποια λύση η συμβουλή ευπρόσδεκτη, γιατί ακόμα κλαίω τα λεφτάκια μου μιας και αυτό κάθεται ξεχασμένο και αχρησιμοποίητο. Ευχαριστώ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα το κοιταξω αυτο που μου λες και θα σε ενημερωσω!
      φιλια!!
      xxx

      Delete
  5. Λατρεύω Double Wear!Το έχω και το έχω καταευχαριστηθεί!Πιστεύω θα το λατρέψειs και εσύ!
    Μεγιά σουυυυ!!! :)

    ReplyDelete
  6. Αγαπώ πολύ Estee Lauder! Αγαπώ την σειρά Double Wear! Και τα δυο προϊόντα τα είχα δοκιμάσει σε δείγματα. Η κρέμα μου άρεσε πάρα πολύ, το make-up δυστυχώς δεν μου έκατσε τόσο καλά! Μεγειά και να τα ευχαριστηθείς!

    ReplyDelete
  7. i've tried both of these, i wuite like the foudndation even though i'm keen on light coverage ones and the moisturiser...it's kist perfect! it was the best my skin had ever looked when i was using it! the price made me stop purhcasing it over and over again though :) xxx

    ReplyDelete
  8. I am dying to try Double wear...I've seen a few YouTube tutorials lately that are raving about it!!! It's pricey so I haven't rushed out to buy it but this review makes me want it...
    Hope you're doing well doll! Filakia!! xoxoxo

    ReplyDelete
  9. μηπως ξερεις την αμεσως ποιο σκουρα αποχρωση απ αυτην που πηρες?ευχαριστω!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts