Sneak Peek February #1


I think that I take nonstop photos of anything I like, and from the time I got the Iphone my situation got worse! Hahaha just kidding .. if you want to find me on Instagram my name is Blushingloves ...

Νομίζω ότι βγαζω ασταμάτητα φωτογραφίες από ότιδήποτε μου αρέσει, και από τότε που απόκτησα και Iphone η κατάσταση μου χειροτέρεψε!! Αστειεύομαι ..χαχαχα αν θελετε να με βρείτε στο Instagram το ονομα μου ειναι Blushingloves...
Fruits, nails alrt and gifts to leave shortly!

Φρουτα, nails alrt και δωρακια για να φυγουν σε λιγο!!
A sunny day!!

Μια ηλιόλουστη μέρα!!
Guess what! Tzatziki sauce! ;)

Μαντέψτε! Τζατζίκι! ;)
Wearing MeMeMe Ruby Rich lipstick and my known coffee addiction!!

Φορώντας το MeMeMe Ruby Rich κραγιόν και ο γνωστος εθισμός μου για τον καφέ!

Still loving my Real Techniques brushes and I find that lately I'm searching more and more for my Bobbi Brown Dual Ended Eyeliner brush*,really small and pointed!

Ακόμη λατρεύω τα πινέλα μου Real Techniques και θεωρώ ότι τον τελευταίο καιρό ψάχνω όλο και περισσότερο για το πινέλο Bobbi Brown Dual Ended Eyeliner*, πραγματικά πολύ μικρό και μυτερό!
The most horrible concealer I ever tried!! All I can say is stay away from this one! It's too thick , too hard to blend not long-lasting!

Το πιο φρικτό κονσίλερ που έχω δοκιμάσει! Το μόνο που μπορώ να πω είναι να μείνετε μακριά από αυτό! Είναι πάρα πολύ πυκνό, πολύ δύσκολο να αναμειχθεί, καθόλου μεγάλης διάρκειας!

What have you been doing lately??

Comments

  1. ωωωω με αποτελειωσε η φωτο με την συλλογη των body butters/body lotions :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ωχ!!χαχαχα και ηδη αισθανομαι ασχημα που εχω τοσα!!

      xxx

      Delete
  2. Ενταξει δλδ θα με αποτρελανεις!!! LIKE και ξερο ψωμι!!! Κανε και αλλα τετοια sneak peeks!!! Φιλακιααα!!

    ReplyDelete
  3. και εγω αγάπησα τη συλλογή με τα body butters!χαχα:)

    ReplyDelete
  4. :D χαχαχα χαίρομαι πολύ που σας αρέσουν κορίτσια!

    xxxx

    ReplyDelete
  5. Aw this post made me sooooo hungry!

    ReplyDelete
  6. I love your photos :) So pretty! xxx

    ReplyDelete
  7. lovely post hun! pff it's 11 o'clock in the morning, and you still make me hungry with your pics ;) xxx

    ReplyDelete
  8. Πολύ ωραίες φωτογραφίες.. Και ότι γλυκοκοίταζα το συγκεκριμένο concealer!! Ευτυχώς πρόλαβα και διάβασα το ποστ σου ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts