Garnier Skin Naturals | Pure Active Fruit Energy Refreshing Cleansing Foam


Garnier Pure Active Fruit Energy Refreshing Cleansing Foam 5.99€*.

I love Foam Cleansers! It is also much more practical with one pump pressure to have the required amount of foam and effectively cleansing  my face from makeup. Don't you agree?

The new rejuvenating cleanser of Garnier Pure Active Fruit Energy in addition to its incredibly economic price at 150ml, has also a pleasant fruity scent that awakens the senses. Enriched with extracts of grapefruit, pomegranate and a derivative of  vitamin E firms and effectively cleanses the skin while is acting effectively to imperfections of oily/combination skin and helps to eliminate them. From the first moment it came to my front door didn't especially think about and started using it morning and evening, with reverence. My face feels wonderfully clean and refreshed but not at all dry after cleansing, while spots and pores are obviously in a far better condition. No sight of a pimple and this even for me is a big challenge sometimes. I strongly recommend it if you have combination/oily or even sensitive with a tendency to imperfections skin and you are looking for a gentle yet effective foam cleanser that will save you a lot of effort,money and time...

Λατρέυω τους αφρούς καθαρισμού! Είναι άλλωστε πολύ πιο πρακτικό με μια πίεση της αντλίας να έχω την απαιτούμενη ποσότητα αφρού και έναν αποτελεσματικό καθαρισμό για το πρόσωπο μου από το μακιγιάζ. Δε συμφωνείτε;

Ο νέος Αναζωογονητικός αφρός καθαρισμού της Garnier Pure Active Fruit Energy εκτός από την απίστευτα οικονομική του τιμή στα 150ml, διαθέτει επίσης ευχάριστο και έντονο φρουτώδες άρωμα που ξυπνάει τις αισθήσεις. Εμπλουτισμένος με εκχύλισμα γκρεΐπφρουτ, ρόδι και παράγωγο βιταμίνης Ε συσφίγγει και καθαρίζει αποτελεσματικά την επιδερμίδα ενώ παράλληλα δρα αποτελεσματικά στις ατέλειες των λιπαρών/μεικτών επιδερμίδων και βοηθάει να εξαλειφθούν. Από τη πρώτη στιγμή που ήρθε στη πόρτα μου δε το σκέφτηκα ιδιαίτερα και άρχισα να τον χρησιμοποιώ πρωί-βράδυ με ευλάβεια. Αισθάνομαι το πρόσωπο μου υπέροχα καθαρό, αναζωογονημένο κα καθόλου ξηρό μετά τον καθαρισμό, ενώ στίγματα και πόροι είναι εμφανώς σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Δεν βλέπω ούτε ένα σπυράκι και αυτό ακόμη και για εμένα είναι άθλος μερικές φορές. Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα εαν έχετε μεικτή/λιπαρή ή ακόμη και ευαίσθητη με τάση για ατέλειες επιδερμίδα και ψάχνετε για έναν απαλό αλλά αποτελεσματικό αφρό καθαρισμού που θα σας γλυτώσει από πολύ κόπο,χρόνο και χρήμα...

Comments

  1. Καλημέραααα! Το συγκεκριμένο προίόν το έχω βάλει στο μάτι εδώ και καιρό αλλά δεν είχα διαβάσει κανένα έτσι καλό review για να είμαι σίγουρη! Έχω μικτή-λιπαρή επιδερμίδα και κατά καιρούς βγάζω 2-3 σπυράκια... θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε, γιατί με έπεισες με τα 'γραφόμενά' σου! Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το ίδιο κ εγω, αυτά τα 2-3 σπυρσκια είναι που με νευριαζουν ιδιαιτέρως!
      Δοκίμασε το πες μου doll!

      Delete
  2. Θα το δοκιμάσω σίγουρα και θα πω τις εντυπώσεις μου! Ευχαριστώ κούκλα!

    ReplyDelete
  3. Ειναι παρα πολυ καλο προιον!
    Μου αρεσει και εμενα παρα πολυ και οντως κανει δουλεια στο δερμα :)

    ReplyDelete
  4. Oooh, this sounds really good, I bet it smells amazing as well! :) x

    ReplyDelete
  5. Great blog :)

    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts