Sephora Metallic Nail Polish Killer Trendsetter


Sephora Metallic Nail Polish Killer Trendsetter 4.99€.
Available from Sephora.

As excited and ecstatic might a child be with its first ice cream, the same I was when I watched that the June GlowBox would contain a nail polish from Sephora! My enthusiasm, however ended somewhat ingloriously as the color Killer Trendsetter which I received in my box you wouldn't characterize it as a marvelous summery color.

Although I am not a fan of these colors in nail polishes (now how I ended with so many approximately the same shades is a mystery, what? You don't believe me?) I particularly liked this nail polish from Sephora. The application and the composition of this reminds me of my favorite OPI and China Glaze with the only difference being that the Sephora brush is huge. Personally it suit me much more big brushes, but this is purely a matter of taste. The beautiful grey-brown metallic shine and how quickly it dries thrilled me, while the fact that with two layers you have full coverage without showing the lines on the nails is another bonous. In the photo I have combined it with my favorite OPI You Don't Know Jacques and my recent acquisition from Nubar which is a nail art polish with an excessively thin brush in the color Basic White that I need for highly playful summer designs on nails. This cost me 4.62 € and has fantastic composition and excellent color performance, but I'm sure you can find more inexpensive nail art polishes if you want to experiment.

Όσο ενθουσιασμένο και εκστασιασμένο θα μπορούσε να είναι ένα παιδί με το πρώτο του παγωτό, άλλο τόσο ήμουν και εγώ όταν είδα ότι το GlowBox Ιουνιού θα περιέιχε ένα βερνίκι νυχιών από τα Sephora! Ο ενθουσιασμός μου ωστόσο κατέληξε κάπως άδοξα μιας και το χρώμα Killer Trendsetter που έτυχε στο δικό μου κουτί δε θα το χαρακτήριζες και ένα θαυμάσιο καλοκαιρινό χρώμα.

Αν και δεν είμαι φαν των συγκεκριμένων αποχρώσεων στα βερνίκια νυχιών ( τώρα πως κατέληξα να έχω τόσες περίπου ίδιες αποχρώσεις αποτελεί μυστήριο, τί; δε με πιστεύετε;) το συγκεκριμένο βερνίκι νυχιών από τα Sephora μου άρεσε ιδιαίτερα. Η εφαρμογή του και η σύσταση του, μου θυμίζει τα αγαπημένα μου OPI και China Glaze με μόνη διαφορά πως το πινέλο του Sephora είναι τεράστιο. Προσωπικά με βολεύουν πολύ περισσότερο τα μεγάλα πινέλα, αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα γούστου. Η όμορφη γκρι-καφέ μεταλική του λάμψη και το πόσο γρήγορα στεγνώνει με ενθουσίασε, ενώ το ότι με δύο στρώσεις έχεις πλήρη κάλυψη χωρίς να φαίνονται οι γραμμές στα νύχια είναι ένα ακόμη μπόνουs. Στη φωτογραφία το έχω συνδυάσει με το αγαπημένο μου OPI You Don't Know Jacques και το πρόσφατο απόκτημα μου από τη Nubar το οποίο είναι ένα nail art βερνίκι νυχιών με υπερβολικά λεπτό πινελάκι στο χρώμα Basic White που το θεωρώ απαραίτητο για άκρως παιχνιδιάρικα καλοκαιρινά σχέδια στα νύχια. Το συγκεκριμένο μου στοίχισε 4.62€ και έχει φανταστική σύνθεση και θαυμάσια απόδοση χρώματος, αλλά είμαι σίγουρη ότι μπορείτε να βρείτε και πιο οικονομικά nail art βερνίκια εαν θέλετε να πειραματιστείτε.


Comments

  1. To glowbox to pira kai egw.Eixa dei kati mple kitrine roz kai eixa enthousiastei! otan anoiksa to kouti kai eida to xrwma.. ma kala Iouniou den itan?
    episis parakalousa na mi mou tuxei to fat firmer mias kai de pisteuw sta proionta kata tis kuttaritidas kai enw mou aresei trela i Thats better euxomoun na tuxw tin maska proswpou pou latreuw.opws katalavaineis, klasiki savvatogennimeni atuxisa... :P . LOL Filia Eirini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οπως καταλαβαίνεις μια από τα ίδια! Χαχαχα :)

      Delete
  2. Οκ, δεν το λες καλοκαιρινό, αλλά η απόχρωση είναι πολύ όμορφη! Γενικά τα βερνικια των sephora έχουν προσεγμένες αποχρώσεις, ιδίως οι πιο μεταλλικές! Τουλάχιστον το αξιοποιήσες με το nail art σου!

    ReplyDelete
  3. Το καφέ είναι αγαπημένο χρώμα! Και μου αρέσει και για καλοκαίρι πολύ!

    Stay in touch,
    ~chicates~

    ReplyDelete
  4. Λοιπόν φίλη μου αρέσει!!! Όχι για καλοκαίρι, αλλά για φθινόπωρο θα είναι super!!! ;o))XXX

    ReplyDelete
  5. Αυτές οι taupe αποχρώσεις είναι από τις αγαπημένες μου και το συγκεκριμένο δείχνει πολύ όμορφο! Συμφωνώ πως τα φαρδυά πενιλάκια είναι πιο βολικά! Φιλάκια xxx

    ReplyDelete
  6. Και μενα μου αρεσουν πιο πολυ τα μεγαλυτερα πινελακια με τα μικρα εκνευριζομαι, ειναι τελεια παντως ετσι οπως τα συνδυασες!

    ReplyDelete
  7. Κι εμένα μ'αρέσει το πινέλο των μανό του Sephora! Ρε εγώ πιστεύω πως και το καλοκαίρι φοριέται πάντως αυτό, το λες και μπρονζέ, αν μαυρίσεις κιόλας θα δείχνει τέλειο!

    ReplyDelete
  8. Είναι πάρα πολύ όμορφο!! Υπέροχος ο συνδυασμός που έκανες!! :)

    ReplyDelete
  9. Λατρεύω τα taupe βερνίκια νυχιών και έχω πάρα πολλά αν και η αλήθεια είναι ότι δεν τα τιμώ το καλοκαίρι. Υπέροχος ο συνδιασμός που έκανες :)
    xx

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts