My Summer Skincare Routine


With the coming of summer where my skin becomes slightly oily my daily scincare routine changes. Lately I use these products that work perfectly at least with my skin, moisturize without causing me blackheads or  clogged pores and uneven skin.

Garnier Hydra Match Combination to Oily Skin*
While until a few days ago I was well settled with peach moisturizer that is for tired-dull skin, I began to feel my skin a little greasy and I started using the peanut one that you can see the review by clicking here.
Dermalogica Daily Microfoliant*
No more strong exfoliants, at least for the summer season! I recently found out, after all as long as you live you learn, the more that I scrub my face, the more sensitive and more prone to breaking it becomes. The Deramlogica Daily Microfoliant is a very gentle scrub with tiny grains that works wonders.
Korres After Sun Face & Body Yoghurt*
Just love it after sun and beach! It leaves no trace of greasiness on my skin while moisturises and cools great! If you want to read more you can with one click here.
Garnier Pure Active Fruit Energy Refreshing Cleansing Foam*
Perfect and extremely gentle cleansing foam with a wonderful aroma that I like. I feel my face super clean completely satisfied with ...
Jane Iredale Just Kissed Lip and Cheek Stain in Forever Pink
I purchased it along with the June GlowBox and I started using it on lips. It doesn't offer some special color, maybe it give a little more intense pink of my natural and lovely shine. The key, however, and one that has excited me is that it is salvation lip balm and I haven't got chapped lips now, making them look much better than other times. While the microscopic package I think it won't last more than two months and I see me buying a full size for the cold winter.
Dermalogica oil free matte SPF30*
I love this face sunscreen! Not greasy formula and is absorbed immediately while protects wonderfully. I use it before I leave the house ... for the beach however I have with me my Korres Yoghurt SPF30 for sensitive skin.
Mario Badescu Hyaluronic Eye Cream*
I had forgotten that I had in my drawer, but in a recent excavation I found it and started using it since the texture seemed quite rich for my tired eyes and it has aloe base. Moisturizes wonderfully though itsn't quickly absorbed... Another plus that you do not need much quantity while is also working amazing as a basis for the concealer. I've seen small differences in the texture of my skin under the eyes, but I'm very pleased since the cream by itself if you don't get enough sleep can't do wonders!

Με τον ερχομό του καλοκαιριού αλλάζει και η καθημερινή μου περιποιήση προσώπου, εφόσον η επιδερμίδα γίνεται ελαφρώς πιο λιπαρή. Τελευταία λοιπόν χρησιμοποιώ εκείνα τα προιόντα που λειτουργούν τουλάχιστον άψογα με ενυδατώνουν, χωρίς να μου προκαλέσουν μάυρα στίγματα ή φραγμένους πόρους και ανομοιόμορφη επιδερμίδα.

Garnier Hydra Match Combination to Oily Skin*
Και ενώ μέχρι πριν λίγες μέρες είχα βολευτεί με τη σομόν ενυδατική κρέμα που είναι για κουρασμένες επιδερμίδες, άρχισα να αισθάνομαι την επιδερμίδα μου λίγο πιο λιπαρή και άρχισα να χρησιμοποιώ τη φυστικί που μπορείτε να δείτε το review με ένα κλικ εδώ.
Dermalogica Daily Microfoliant*
Τέρμα τα δυνατά απολεπιστικά, τουλάχιστον για τη περίοδο του καλοκαιριού! Ανακάλυψα πρόσφατα, άλλωστε όσο ζεις μαθαίνεις, πως όσο περισσότερο τρίβω την επιδερμίδα του προσώπου, τόσο πιο ευαίσθητη και πιο επιρρεπής να σπάει γίνεται. To Deramlogica Daily Microfoliant είναι ένα πολύ απαλό απολεπιστικό με μικροσκοπικούς κόκκους που κάνει θαύματα.
Korres After Sun Face&Body Yoghurt*
Απλά το λατρεύω για μετά τον ήλιο και τη παραλία! Δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας στην επιδερμίδα μου ενώ ενυδατώνει και δροσίζει θαυμάσια! Αν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα μπορείτε με ένα κλικ εδώ.
Garnier Pure Active Fruit Energy Refreshing Cleansing Foam*
Τέλειος και εξαιρετικά απαλός καθαριστικός αφρός με υπέροχο άρωμα που μου αρέσει. Το ότι αισθάνομαι το πρόσωπο μου σούπερ καθαρό με ικανοποιεί απόλυτα...
Jane Iredale Just Kissed Lips and Cheek Stain in Forever Pink
Το αγόρασα με το GlowBox Ιουνίου και άρχισα να το χρησιμοποιώ στα χείλη. Δε προσφέρει κάποιο ιδιαίτερο χρώμα, ίσως δίνει λίγο πιο έντονο ροζ από το φυσικό μου και υπέροχη λάμψη. Το βασικό ωστόσο και εκείνο που με έχει ενθουσιάσει είναι ότι είναι σωτήριο βάλσαμο χειλιών και δεν έχω σκασμένα χείλη πλέον, κάνοντας τα φαίνονται σε πολύ καλύτερη κατάσταση από άλλες φορές. Αν και η μικροσκοπική συσκευασία νομίζω ότι δε θα αντέξει πάνω από 2 μήνες και με βλέπω να το αγοράζω σε full size για τα κρύα του χειμώνα.
Dermalogica oil free matte SPF30*
Τη λατρεύω τη συγκεκριμένη αντιηλιακή προσώπου! Δεν έχει λιπαρή σύνθεση, απορροφάται άμεσα και προστατεύει θαυμάσια. Τη χρησιμοποιώ πριν φύγω από το σπίτι... για τη παραλία ωστόσο έχω μαζί μου τη Korres Yoghurt SPF30 για ευαίσθητες επιδερμίδες.
Mario Badescu Hyaluronic Eye Cream*
Είχα ξεχάσει ότι την έιχα στο συρτάρι μου, ωστόσο σε μια πρόσφατη ανασκαφή τη βρήκα και ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ μιας και η υφή της μου φάνηκε αρκετά πλούσια για τα κουρασμένα μου μάτια και έχει ως βάση της την αλόη. Ενυδατώνει θαυμάσια, αν και δεν απορροφάται γρήγορα... Ακόμη ένα συν ότι δε χρειάζεσαι πολύ ποσότητα ενώ λειτουργεί καταπληκτικά και ως βάση για το concealer. Εχω δει μικρές διαφορές στην υφή της επιδερμίδας μου κάτω από τα μάτια, αλλά ειμαι πολύ ευχαριστημένη μιας και η κρέμα από μόνη της αν δε κοιμάσαι αρκετά, δε μπορεί να κάνει θαύματα!

Comments

  1. αγαπημένο γιαούρτι του Κορρέ <3 πόσο ανακούφιση για το δέρμα. xoxo :)

    ReplyDelete
  2. Πέρα από την garnier hydra match που την έχω, τώρα θέλω να τα πάρω όλα!!

    ReplyDelete
  3. Very nice and simple. I love these kind of posts :)

    ReplyDelete
  4. to lip stain apo Glowbox de to eixa dwsei simasia , mexri pou mou eipe i mitera mou na to dokimasw giati itan periergi na dei ti itan auto to mikro pragmataki.Kataenthousiastika. Dinei ena toso fresko apotelesma sta magoula k mia lampsi pou me ekane na tin agapisw... Agapw na diavazw ta post sou!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στα μαγουλα δεν έχω τολμήσει να το δοκιμάσω! Με έβαλες σε σκέψεις!! Bisou!!

      Delete
  5. to lip tint pou itan sto glowbox exei ginei agapimeno!
    to foraw ka8e meraaaa!!Sigoura 8a vrisketai sta agapimena iouniou!! :D :D

    ReplyDelete
  6. Την κρέμα της Garnier τη χρησιμοποιώ κι εγώ και μ'αρέσει πολύ! Το Jane Iredale δε με τρέλανε αλλά όντως κάνει δουλειά σαν lip balm! Μ'αρέσει πολύ γι'αυτό το λόγο. Πολύ ωραίο post όπως πάντα!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts