Comparing Dry Oils | NUXE Multi-usage Dry Oil why??


With moisture and wonderful aromas being the alpha and omega for a beautiful and wonderfully healthy skin, dry oils  made their appearance providing nourishment and shine in some cases combined with flowery, delicious and playful summer fragrances.

The Body Shop Honey Gold Shimmering Dry Oil *
I love the beautiful summer floral aroma that reminds me of exotic beaches. The golden glow is perfect for all day, since it isn't intense and spreads like a breeze on the skin. Properly moisturising, but if you need more moisture better before use this, to apply a body butter. More information on the ingredients you can read with one click here.
The Body Shop Brazil Nut Beautifying Oil*
Once again you will see it very soon and in my June favorites. Its aroma might reminds just candy, while the moisturizing it offers is ideal. It's a bit more thick than Honey Gold Shimmering Dry Oil, but spreads itself beautifully. The aroma doesn't last many hours, like most products that have basically natural ingredients. You can read about the ingredients in one click here.
Garnier Ultimate Beauty Oil*
This multipurpose dry my oil has also given the best impressions. It's the same thick consistency with The Body Shop Brazil Nut Beautifying Oil, spreads beautifully while moisturises enough. With a  wonderful summery aroma and nozzle in a spray which I find very convenient for everyday use.

Με την ενυδάτωση και το υπέροχο άρωμα να είναι το άλφα και το ωμέγα για μια όμορφη και θαυμάσια υγιής επιδερμίδα, έκαναν την εμφάνιση τους τα ξηρά λάδια που προσφέρουν θρέψη και λάμψη σε ορισμένες περιπτώσεις σε συνδυασμό με λουλουδάτα, νόστιμα και παιχνιδιάρικα καλοκαιρινά αρώματα.

The Body Shop Honey Gold Shimmering Dry Oil*
Λατρεύω το υπέροχο καλοκαιρινό λουλουδάτο άρωμα του που μου θυμίζει εξωτικές παραλίες. Η χρυσή του λάμψη είναι ιδανική για όλη τη μέρα, μιας και δεν είναι έντονη και απλώνεται σαν αεράκι πάνω στην επιδερμίδα. Ενυδατώνει επαρκώς , ωστόσο εαν έχετε ανάγκη από περισσότερη ενυδάτωση καλύτερα πριν να απλώνεται ένα body butter. Περισσότερες πληροφορίες για τα συστατικά του μπορείτε να διαβάσετε με ένα κλικ εδώ.
The Body Shop Brazil Nut Beautifying Oil*
Για ακόμη μια φορά θα το δείτε πολύ σύντομα και στα αγαπημένα μου του Ιουνίου. Το άρωμα του μόνο ζαχαρωτό μπορεί να θυμίζει ενώ η ενυδάτωση που προσφέρει είναι ιδανική. Είναι λίγο πιο πηχτό από το Honey Gold Shimmering Dry Oil, ωστόσο απλώνεται το ίδιο υπέροχαΤο άρωμα του δεν κρατάει πολλές ώρες, όπως άλλωστε και στα περισσότερα προιόντα που έχουν κατα βάση φυσικά συστατικά. Μπορείτε να διαβάσετε για τα συστατικά του με ένα κλικ εδώ.
Garnier Ultimate Beauty Oil*
Το συγκεκριμένο ξηρό πολυχρηστικό λάδι μου άφησε επίσης τις καλύτερες εντυπώσεις. Είναι το ίδιο πηχτό με το The Body Shop Brazil Nut Beautifying Oil, απλώνεται υπέροχα ενώ ενυδατώνει επαρκώς. Με θαυμάσιο καλοκαιρινό άρωμα και στόμιο σε μορφή spray το βρίσκω πολύ βολικό στη καθημερινή χρήση.
NUXE Multi Usage Dry Oil
And lastly I left my recent acquisition of the June Glowbox which is the Nuxe multi-usage dry oil, which you can use on body, face and hair as well as being enriched with  flowers extracts, fruit and nuts oils. It has a lighter composition than the rest, but doesn't spread as easily. Its aroma definitely belongs in the most artificial categories with vibrant tones of flowers and incense. You may think I'm fooling you, but actually on my skin it smells very strongly of incense and funeral flowers. As macabre as it sounds... Paradoxically however there are people who love this scent, but personally it is not to my taste.
And while I was ready to give it up in the drawer plaintive.. I tried it on hair (on face I haven't dared to try dry oil) and was thrilled by the fantastic shine it offered on my blond ends more than any other dry oil, which actually had duration making me ignore for a while the perfume issue...
Overall I expected much more from this one, having heard from foreign bloggers  the best about... however, I don't believe that an artificial fragrance(in its ingredients you can see that it contains perfume at the first rows  as well as alcohol at the end) in combination with the light or no moisturize and the difficulty to use(at the specific bottle,the new ones have a spray form), worth so much hype!

NUXE Multi Usage Dry Oil
Και τελευταίο άφησα το πρόσφατο απόκτημα μου από το κουτί του Ιουνίου του Glowbox που είναι το Nuxe πολυχρηστικό ξηρό λάδι, το οποίο μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στο σώμα, στο πρόσωπο και στα μαλλιά ενώ παράλληλα είναι εμπλουτισμένο με εκχυλίσματα λουλουδιών,έλαια φρούτων και καρπών. Διαθέτει πιο ανάλαφρη σύνθεση από τα υπόλοιπα, ωστόσο δεν απλώνεται το ίδιο εύκολα. Το άρωμα του ανήκει σίγουρα στη πιο τεχνιτή κατηγορία μέ έντονες αποχρώσεις λουλουδιών και λιβανιού. Μπορεί να νομίζετε ότι σας κοροΐδευω, αλλά στην πραγματικότητα στην επιδερμίδα μου μυρίζει πολύ έντονα λιβάνι και λουλούδια κηδείας. Όσο μακάβριο κι αν ακούγεται... Παραδόξως βέβαια υπάρχουν άνθρωποι που λατρεύουν τη συγκεκριμένη μυρωδιά, ωστόσο προσωπικά δεν είναι του γούστου μου.
Και ενώ ήμουν έτοιμη να το παρατήσω στο συρτάρι παραπονεμένο..το δοκίμασα στα μαλλιά (στο πρόσωπο δεν έχω τολμήσει να δοκιμάσω ξηρά λάδια) και ενθουσιάστηκα από τη φανταστική λάμψη που πρόσφερε στις ξανθές μου άκρες περισσότερο από κάθε άλλο ξηρό λάδι, η οποία μάλιστα είχε και διάρκεια κάνοντας με να παραβλέψω για λίγο το θέμα του αρώματος...
Συνολικά  περίμενα πολύ περισσότερα από το συγκεκριμένο, έχοντας ακούσει από bloggers του εξωτερικού τα καλύτερα... Ωστόσο δε πιστεύω ότι ένα τεχνητό άρωμα (στα συστατικά του μπορείτε να δείτε ότι περιέχει άρωμα στις πρώτες σειρές όπως και άλκοολ στις τελευταίες) σε συνδυασμό με την ελαφριά εως καθόλου ενυδάτωση και την δυσκολία στη χρήση(στο συγκεκριμένο μπουκάλι,στα κανούρια έχει μορφη spray), αξίζει τόση δημοσιότητα!!

NUXE Multi-Usage Dry Oil Ingredients:
COCO-CAPRYLATE,DICAPRYLYL ETHER, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL,SWEET ALMOND OIL,HAZEL SEED OIL,CAMELLIA OLEIFERA SEED OIL,PARFUM/FRAGRANCE,TOCOPHEROL,BORAGO OFFICINALIS SEED OIL,OLIVE FRUIT OIL,SUNFLOWER SEED OIL,ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT,HYPERICUM PERFORATUM FLOWER EXTRACT,TOMATO FRUIT EXTRACT,BENZYL SALICYLATE,LINALOOL,LIMONENE,CITRONELLOL,GERANIOL

Comments

  1. Το Brazil Nut είναι τέλειο,όπως επίσης και της Garnier.Ετυχε να τα δοκιμάσω και μου άρεσαν παρα πολύ.Το Honey bronze δεν έχει τύχει να το δοκιμάσω.Οσον αφορά το Nuxe θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου,σύντομα θα κάνω και post δεν μου άρεσε καθόλου και κυρίως η μυρώδια.Εχω ένα θέμα με τις μυρωδιές,το ίδιο θέμα είχα και με την μαλακτική της Harn και ναι δεν αξίζει τόση δημοσιότητα!Με κάλυψες πλήρως αγαπημένη.Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
  2. I totally agree - Nuxe Dry Oil is really overrated :) But The Body Shop Honey Bronze is just gorgeous <3

    ReplyDelete
  3. μονο το Honey Bronze δεν εχω δοκιμασει απο ολα οσα εδειξες Ειρηνη μου. το Nuxe οπως λες μαλλον ειναι love or hate γιατι εμενα μ'αρεσει προσωπικα, αλλα καταλαβαινω αυτο που λες για τη μυρωδια- ειναι πολυ ιδιατερη/ανατολιτικη και ακομα και εμενα με ενοχλει ορισμενες φορες γιατι ειναι αρκετα εντονη. φιλια. xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ετσι πιστεύω κ εγω είναι θέμα γουστου κ πως συμβαδίζει με τη χημεία της επιδερμιδας! ;)

      Delete
  4. Δεν εχω δοκιμασει ποτε ξηρο λαδακι και θα ηθελα πολυ, μαλλον θα επελεγα αυτο της garnier που ειναι και πιο οικονομικο.

    ReplyDelete
  5. Αχ... το nuxe σου θυμίζει κηδεία; lol!! Δεν το έχω μυρίσει ποτέ και τώρα έχω περίεργεια! Από όλα αυτά έχω μόνο του body shop, το οποίο το βάζω σε στεγνό δέρμα και μ αρέσει πολύ! Χρησιμοποιώ όμως και κανονικά λαδάκια σε βρεγμένο δέρμα μετά το ντούς και είναι ο πιο έυκολος και γρήγορος τρόπος για ενυδάτωση! Βαριέμαι πάρα πολύ τις κρέμες... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχα μη γέλας καθόλου!! Μυρισε το κ πες μου!

      Delete
  6. Το λαδάκι της Nuxe το χρησιμοποιώ χρόνια τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Φέτος πήρα το Nuxe Huile Prodigieuse OR και η λάμψη του διαρκεί πολλές πολλές ώρες...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτό με τη λάμψη ακούγεται ενδιαφέρον!!;)

      Delete
  7. Το Beauty Oil της Garnier το έχω ευχαριστηθεί πολύ! Δεν έχω μυρίσει το Nuxe αλλά πλέον έχω μεγάλη περιέργεια! Στη wishlist μου είναι σίγουρα το brazil nut, το οποίο μυρίζει φανταστικά!

    ReplyDelete
  8. Έχω δοκιμάσει μόνο της Garnier και μου αρέσει απίστευτα.. :)
    Όσο για αυτό της Nuxe ήθελα να το δοκιμάσω αλλά θα ξανασκεφτώ αν είναι..

    Φιλάκια
    Claire
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  9. To Nuxe το αγαπώ,αν και καταλαβαίνω τι εννοείς με τη μυρωδιά(όπως σου ξαναέγραψα,προσωπικά τη λατρεύω,στο φίλο μου θύμιζε επιτάφιο!),αλλά εγώ το χρησιμοποιώ μόνο στο πρόσωπο,όπως και το αντίστοιχο λαδάκι από Lierac,αντί για κρέμα νυχτός.Καταπληκτική δουλειά!

    ReplyDelete
  10. χμ, όλα τα λαδακια εχουν περιεργα συστατικα εκτος κ αν ειναι 100% οργανικα. το macadamia σου άρεσε περισσότερο; γεματο σιλικονες ειναι! παντως δε προλαβα να δοκιμασω ακομα τιποτα, ειμαι σε μια απερίγραπτη νιρβανα λογω ζεστης κ τα χω κ τα θαυμαζω ολα στο ραφι! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πρώτον το Macadamia δεν ειναι πολυχρηστικο ειναι μόνο για τα μαλλια για αυτό κ δεν υπάρχει στο ποστ και δεύτερον η σιλικονη απο μονη της ειναι αοσμη κ υπάρχει σχεδόν σε όλα τα προϊόντα για μαλλια, πρόσωπο ακόμη και στα make up. Οσον αφορά τα συστατικά μεγάλο ρόλο παίζει η σειρά στη πρώτη σειρά ειναι σε μεγαλύτερη αναλογία σε σχέση με τη τελευταία. Κ όσον αφορά τη μυρωδιά σαφώς το Macadamia ήταν καλύτερο τουλάχιστον στον δικό μου τύπο επιδερμιδας. Bisou!!

      Delete
    2. πρωτες πρωτες ειναι οι σιλικονες στο healing oil!! δε το χα ψαξει καλα πριν το αγοράσω... εχω 2 μερες που το παρελαβα κ το ποστ σου επεσε πανω στην ωρα! περιμενω κ το argan να ρθει σε λιγες μερες που ειναι 100% καθαρό, αλλα δε ξερω ποτε θα προλαβω να τα δοκιμασω ολα αυτα! χθες εβαλα στο σωμα το λαδι της NUXE και ΟΚ, δεν κοπηκα κιολας. Να δω τι θα κανει για το μαλλι!απο μυρωδια πιο πολυ μου αρεσει το macadamia παντως, της NUXE ειναι καπως βαρυ και η μυδωδια της καρυδας ποτε δε με τρελαινε, αν και ειναι απιθανο το λαδι καρυδας (100% κι αυτό). το λαδακι της garnier μυριζει πολυ ομορφα επισης! xx

      Delete
    3. Ματα χωρίς παρεξήγηση αλλά λες ότι να ναι!!!
      Πρώτον δεν νομίζω να είσαι χημικός για αυτό είναι καλό να μην το παίζουμε ξερόλες,δεύτερον σαν το Macadamia δεν έχει...
      Εάν το Macadamia είναι γεμάτο σιλικόνες όπως λες,φαντάσου τα άλλα τι έχουν μέσα...

      Macadamia και πάλι Macadamia!!!!

      Delete
  11. koritsia xerete poso kostizei to The Body Shop Honey Gold Shimmering Dry Oil?

    ReplyDelete
  12. Σε εμένα πάλι το Nuxe μυρίζει φρεσκάδα αλλά κραταει ελαχιστα...Δεν βολεύει καθολου χωρις αντλια σπρευ και ενω ειχα ενθουσιαστει αρχικά μετα τις πρωτες μέρες λες και το συνηθισε το δερμα μου και δεν με ενυδατωνει ιδιαιτερα.(??)Ευχαριστώ για την ενημερωση.Θα δοκιμασω τα λαδακια Body Shop στα σιγουρα.Μοσχοβολάνε ολα τους τα προιοντα...

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts