August Favorites



The month of August may be passed a little fast but don't worry because it looks like September too the same hot it will be! Want to see which however were the favorites of this month?

Lierac Exclusive wrinkle filling day cream *
Which smells wonderful and is quite as rich as needed!I used it however before I go to sleep and the combination of B-Relaxor Complex technology which helps the expression lines to relax and the hyaluronic acid which fills deep wrinkles impressed me. My face looked visibly more beautiful and refreshed every morning.
REN Glycolactic skin renewal peel mask *
Don't be fooled just because it is one of the favorites that is actualy a favorite! I tried this mask several times during August and I can say that I liked the direct hydration, nourishment, shine and revitalization it offered... but although it may the next day my skin looked more refreshed it would be good for you to be prepared for 10 minutes of its application. The scent is "torturous" due to the fruit acids it contains and the only description that comes to me is the one of plasticized fruits. After 8 minutes the smell starts to wear off or rather the nose begins to acquire immune in an attempt to survive... Apivita and Apivita once again girls!
Lierac EXCLUSIVE Intense Restructuring serum*
Which contains 10% B-Relaxor Complex and hyaluronic acid. The particular lightly pearly serum is claiming to offer a strong influence restructuring for visibly younger-looking skin. I loved the lightwheight texture, that it's absorbed immediately and the beautiful refreshed skin it offered.
Monoi Tiki Tahiti Tiare*
 I talked about its wonderful aroma to you very recently, from the moment I got in my hands I didn't stop using it. A must have for a uniquely beautiful and odoriferous skin.
Macadamia No Tangle Brush*
In August due to the heat I am experiencing more hair loss and this brush reduced it to the minimum. For me this alone is a success!
Have you tried any of these?? Any favorites??

Μπορεί ο Αύγουστος να πέρασε λίγο γρήγορα αλλά μη μου στενοχωριέστε γιατί από ότι φαίνεται και ο Σεπτέμβριος το ίδιο ζεστός θα είναι! Θέλετε να δείτε ποια ωστόσο ήταν τα αγαπημένα αυτού του μήνα;

Lierac Exclusive wrinkle filling day cream*
Η οποία μυρίζει υπέροχα και είναι αρκετά πλούσια όσο χρειάζεται! Τη χρησιμοποιούσα ωστόσο πριν πέσω για ύπνο και ο συνδυασμός της Β-Relaxor Complex τεχνολογίας η οποία βοηθά να χαλαρώσουν οι γραμμές έκφρασης, καθώς και το υαλουρονικό οξύ το οποίο γεμίζει τις βαθιές ρυτίδες με ενθουσίασαν. Το πρόσωπο που έδειχνε εμφανώς πιο όμορφο και αναζωογονημενο κάθε πρωι.
REN Glycolactic skin renewal peel mask*
Μη σας ξεγελάει το ότι επειδή είναι στα αγαπημένα ότι είναι και αγαπημένη! Δοκίμασα τη συγκεκριμένη μάσκα αρκετές φορές κατά τη διάρκεια του Αυγούστου και μπορώ να πω ότι μου άρεσε η άμεση ενυδάτωση, θρέψη, λάμψη και αναζωογοννηση που πρόσφερε...ωστόσο αν και μπορεί την επόμενη μέρα η επιδερμίδα σας να φαίνεται πιο ξεκούραστη καλό θα ήταν να είσαστε προετοιμασμένες για τα 10 λεπτά εφαρμογής της. Το άρωμα της είναι "μαρτυρικό" λόγω των οξέων φρούτων που περιέχει και η μόνη περιγραφή που μου έρχεται είναι αυτή των πλαστικοποιημένων φρούτων. Μετά τα 8 λεπτά η μυρωδιά αρχίζει και εξασθενεί ή μάλλον η μύτη αρχίζει και αποκτάει ανοσία στη προσπάθεια της να επιβιώσει...Apivita και πάλι Apivita κορίτσια!
Lierac EXCLUSIVE Intense Restructuring serum*
Το οποίο περιέχει 10% B-Relaxor Complex και υαλουρονικό οξύ. Ο συγκεκριμένος ελαφρώς περλέ ορός υπόστηρίζει ότι προσφέρει μια έντονη επίδραση αναδιάρθρωσης για ορατά πιο νεανική όψη του δέρματος. Μου άρεσε πολύ η λεπτόρευστη υφή του, το ότι απορροφάται άμεσως και η όμορφη ξεκούραστη επιδερμίδα που προσφέρει.
Monoi Tiki Tahiti Tiare*
Σας μίλησα πολύ πρόσφατα για το υπέροχο άρωμα του, από τη στιγμη που το πήρα στα χέρια μου δε σταμάτησα να το χρησιμοποιώ. Must have για μοναδικά όμορφη και μυρωδάτη επιδερμίδα.
Macadamia No Tangle Brush*
Τον Αυγουστο λόγω ζέστης βιώνω περισσότερη τριχόπτωση στα μαλλιά μου και η συγκεκριμένη βούρτσα το μείωσε στο ελάχιστο. Για εμένα αυτό και μόνο είναι επιτυχιά!!
Έχετε δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω?? Αγαπημένα??

Comments

  1. εμενα μου αρεσε πολυ η μασκα της REN...δεν μου φανηκε εντονη η μυρωδια αλλα εγω εβαζα μικρη ποσοτητα,αφου την εχω σε δειγματακι...το λαδακι κλασσικη αξια...τα υπολοιπα δν τα εχω δοκιμασει...

    http://mybeautymap.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. Εγώ που άπλωνε γενναίες ποσότητες νόμιζω ότι δεν είμαι κ τόσο συνηθισμένη στα οξέα φρούτων ;)

    ReplyDelete
  3. Το λαδακι θελω να δοκιμασω εχω ακουσει πολλα καλα γι αυτο το λαδακι! :)

    ReplyDelete
  4. το λαδάκι κλασική αξία! Έχω κι εγώ θεματάκι με τα μαλλιά μου το καλοκαίρι και είμαι σε ψάξιμο για αντίστοιχη βούρτσα. xxx
    Ourbeautywonderland.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με τη ζέστη γίνεται χειρότερο σε καταλαβαίνω! ;)

      Delete
  5. Υπέροχα αγαπημένα! Η κρέμα φαίνεται πολύ ωραία, κι επίσης τέλεια συσκευασία!

    ReplyDelete
  6. Καλό Μηνα!!!!!!
    Πρέπει να δοκιμάσω οπωσδήποτε το monoi tiki oil!!

    ReplyDelete
  7. Καλό μήνα!
    Nice post!
    Θα δώσουμε το Like μας στη βούρτσα! Macadamia No Tangle Brush*!

    ReplyDelete
  8. Αυτά τα λαδάκια monoi τα θέλω!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts