Sephora Cream Lip Stain


Sephora Cream Lip Stain in 03 Strawberry Kissed, 06 Forever Fuchsia.
Available on lime from Sephora.com.

Not having tried Sephora Cream lip stain, my joy was unspeakable when Elena's finds gave me as a gift two of the most popular colors, 03 Strawberry Kissed and 06 Forever Fuchsia.

In a long and narrow cylindrical packaging with a black cap and distinctly pretty silver letters the name of Sephora plus their wonderfully safe closing impressed me as well as the package itself that doesn't portends to nothing at inexpensive dupes but luxurious creamy lipsticks that you can you have in your handbag and show them at any time. Boasting a magnificent creamy texture, these have an easy application, an admirable quality and aren't "drooling" as the Rimmel Apocalips which require more attention during application while also their glossy finish converts into matte making the application of a lipbalm in advance obligatory.
They also have a sweet caramel aroma, a great color performance and incredible durability. And while 06 Forever Fuchsia has a romantic and intense fuchsia-purple hue, my favorite proved to be the 03 Strawberry Kissed with the intense and seductive hue of sweet red strawberry. However I'm sure that if you follow my blog for some time you already know my weakness in red (so it was not particularly surprising, right?).

Which one Sephora Cream Lip Stain have you tried???

Μη έχοντας δοκιμάσει τα Sephora Cream lip stain, η χαρά μου ήταν απερίγραπτη όταν η Elena's finds μου έκανε δώρο δύο από τα πιο διάσημα χρώματα, το 03 Strawberry Kissed και το 06 Forever Fuchsia.

Σε μακρόστενη κυλινδρική συσκευασία με μάυρο καπάκι και με ευδιάκριτα όμορφα ασημένια γράμματα η επωνυμία των Sephora καθώς και το θαυμάσια ασφαλές κλείσιμο τους, μου έκανε μεγάλη εντύπωση όπως επίσης και η ίδια η συσκευασία που δε προμηνύει σε τίποτα φθηνά dupes αλλά πολυτελές κρεμώδη κραγιόν που μπορείς να έχεις στη τσάντα σου και να επιδεικνύεις ανά πάσα στιγμή. Με μιά υπέροχα κρεμώδη υφή, τα συγκεκριμένα έχουν εύκολη εφαρμογή, αξιοθαύμαστη ποιότητα και δε "στάζουν" 'οπως τα Rimmel Apocalips που απαιτούν περισσότερη προσοχή κατά την εφαρμογή, ενώ παράλληλα το glossy φινίρισμα τους μετατρέπεται σε ματ κάνοντας την εφαρμογή ένος lipbalm εκ των προτέρων υποχρεωτική.
Επίσης διαθέτουν γλυκό άρωμα καραμέλας, καταπληκτική απόδοση χρώματος καθώς και απίστευτη διάρκεια. Και ενώ το 06 Forever Fuchsia διαθέτει μια ρομαντική και έντονη φούξια-μοβ απόχρωση, το αγαπημένο μου αποδείχτηκε το 03 Strawberry Kissed με την έντονη και σαγηνευτική απόχρωση γλυκιάς κόκκινης φράουλας. Ωστόσο είμαι σίγουρη ότι αν παρακολουθείτε το blog μου αρκετό καιρό ήδη γνωρίζετε την αδυναμία μου στα κόκκινα (οπότε δεν ήταν και ιδιαίτερη έκπληξη, σωστά;).

Εσείς ποιο Sephora Cream Lip Stain έχετε δοκιμάσει;;;

*gift

 

Comments

  1. Είναι σούπερ!!
    Έχουμε κάνει ένα παρόμοιο post!!
    Beautyholics2013
    http://beautyholics2013.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειναι ειναι!!θα το δω!φιλια!! ;)

      Delete
  2. Όλα τα έχω δοκιμάσει!!! Όλα τα αγαπώ αλλά τα δύο που σου διάλεξα είναι τα λατρεμένα μου!!! Σου πάνε πολύ και τα δύο αλλά το ήξερα πως θα αγαπήσεις περισσότερο το κόκκινο ;o))!!! XXX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε μα πως με ξέρεις!! Χαχαχα φιλία!!

      Delete
  3. Αχ, τα υπεραγαπώ!! Έχω 5 από αυτά και θέλω ακόμα την απόχρωση 1 και 3 :D
    Σου πάνε απίστευτα, είσαι μια κούκλα!
    xx

    ReplyDelete
  4. Το 03 το έχω και εγώ είναι φανταστικό! Θέλω να πάρω και άλλα χρωματάκια! Το 06 φαίνεται πολύ όμορφο!

    ReplyDelete
  5. τελειοοοοο το strawberry kiss!!!
    Και σου παει νομιζω περισσοτερο από το άλλο! :)
    Μου θυμιζει το stelar απο Rimmel!

    ReplyDelete
  6. Πήρα και εγώ το strawberry kissed και το φόραγα όλο το καλοκαίρι, αλλά επειδή έχω αδυναμία στα φούξια μάλλον θα πάρω και το αλλο! Δεν φεύγει με τίποτα, είναι απίθανο προιόν! Μακάρι να είχε πιο πολλά χρώματα! Εξίσου μου αρέσουν και τα lip last lipsticks!

    ReplyDelete
  7. Πρέπει να δοκιμάσεις και το 01 το πιο τέλειο κόκκινο!
    Ωραίο ποστ, φιλιά πολλά... :**

    ReplyDelete
  8. Nice colors!

    Xx
    www.Lauralexo.com

    ReplyDelete
  9. These look so pigmented and vibrant! I didn't know they tried to a matte finish - I think it makes them look really glamorous. Strawberry Kissed is absolutely gorgeous on you :)

    ReplyDelete
  10. Σου πάνε πάρα πολύ και είναι και τέλεια χρώματα! Κάνουν τα χείλη σαν βελούδινα, τα λατρεύω!

    ReplyDelete
  11. Ax..τι μου έκανες τώρα?
    Δεν μπορώ..απλά δεν μπορώ να αντισταθώ!
    Το strawberry kissed με φωνάζει..
    Νομίζω πως σύντομα θα είμαστε μαζί <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete
  12. These look nice, I love a good lip stain!😊😊

    ReplyDelete
  13. Φαίνονται πανέμορφα!!

    ReplyDelete
  14. Επειδή τα έβλεπα παντού, πήρα να δοκιμάσω το 03 γιατί εντυπωσιάστηκα με την απόχρωση.
    Το φόρεσα αρκετά στις διακοπές μου, αλλά δεν ξετρελάθηκα κιόλας. Συγκριτικά με άλλα long-stay αρκετά βελούδινο, αλλά μάλλον δεν μπορώ τα stains γενικότερα..

    Φιλιά!
    Φ.

    ReplyDelete
  15. Φαίνονται υπέροχα! Η αλήθεια είναι ότι δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά τα ζήλεψα, ειδικά το 03, και με βλέπω να τα παίρνω σύντομα!
    Φιλιά!
    http://www.by-helene.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  16. Υπέροχα χρώματα και η ματ υφή ειναι μέσα στη μόδα! I likey! :)

    ReplyDelete
  17. These are so beautiful on you, Hun! I love how pigmented they are!

    ReplyDelete
  18. Απίστευτο!! Κι εγώ αυτά έχω και το κόκκινο φυσικά. Αν τα αφήσεις λίγα δευτερόλεπτα και στεγνώσουν καλά για να μην λερωθούν τα δόντια μετά γίνονται τέλεια!!!

    Τα λατρεύω!!!

    Chadlen

    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  19. Πανεμορφα τα χρωματα που διαλεξε η Ελενα...Δοκιμασε ενα ομπρε λουκ με αυτα τα δυο...νομιζω θα σου πηγαινει πολυ.

    ReplyDelete
  20. Εντάξει υπέροχα χείλη!!!!
    Σου πανε παρα πολυ! Και οι δυο αποχρώσεις φοβερές!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  21. Ααααχ τι όμορφα χρώματα που διάλεξες! Το 06 το έχω κι εγώ, όπως και τα 02 και 04. Οι φωτογραφίες με τα χείλη σου είναι τόσο τέλειες!! Loooovee!! xoxo

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts