Sunday Pampering #1


One of my favorite days to spend some more time with my skincare is Sunday and I want to believe that I am not the only one... or rather, I hope that? So a new series of posts with the products that my skin needs that day of rest and relaxation and a few words about each one...
So what you say? Are you as much excited as I am?

La Roche Posay Physiological Micellar Solution*
I have already begun to appreciate the benefits of double cleansing, so after doing my demakeup with Bioderma and soaping my face, I grab yet one more cotton pad and use the La Roche Posay Physiological Micellar Solution which (what a prototype) this is also a mild cleansing solution. But I'm glad I had the opportunity to try it before I purchase it because it leaves me each time with an ambiguous sense. Cleans great, doesn't irritate my skin but (yes, again this but in front of me) has a weird spirits scent that repels me.
Apivita Cleansing Gel oily/combination skin with Propolis & Citrus
This was a gift with an eye cream that I purchased recently and since I hadn't tried it, it seemed a fantastic opportunity. The Apivita Cleansing Gel with Propolis & Citrus has 96% natural ingredients and the water has been replaced with effusion of green tea while I love how gentle is with my skin and doesn't feel dry after as well I love its spicy fresh and rejuvenating aroma. Definitely entered my wish list!

AHAVA Purifying Mud Mask
Today I needed a mask that will offer me a deep cleansing without irritating my skin and I applied a generous amount of this mask which in only 2 (the packaging writes only two minutes usage and I just used it so) minutes smoothes and removes oiliness from the epidermis ... and yes it smells mud!
Lierac Sunific After Sun Serum*
On my favorite serums for shine, rejuvenation and restore for which I have done very recently a review here.
Nuxe Multi-Usage Dry Oil
This dry oil doesn't work with my skin and it's not my cup of tea, but I love it for my hair as it provides wonderful shine and nourishment to the hair in the glimpse of an eye.
You will get involved with skincare today? Which of your favorite products are you going to use?

Μια από τις αγαπημένες μου μέρες για να ασχοληθώ λίγο παραπάνω με τη περιποίηση της επιδερμίδας μου είναι η Κυριακή και θέλω να πιστεύω ότι δεν είμαι η μοναδική... ή μάλλον ελπίζω; Μια καινούρια λοιπόν σειρά από αναρτήσεις με τα προΐοντα που έχει ανάγκη η επιδερμίδα μου τη συγκεκριμένη μέρα ξεκούρασης και χαλάρωσης και λίγα λόγια για το καθένα... Λοιπόν τι λέτε; Είσαστε το ίδιο ενθουσιασμένες όσο εγώ;

La Roche Posay Physiological Micellar Solution*
Έχω ήδη αρχίσει να εκτιμώ τα οφέλη του διπλού καθαρισμού, έτσι αφού πρώτα κάνω ντεμακιγιάζ με το Bioderma και σαπουνίσω το πρόσωπο μου, παίρνω ακόμη ένα cotton pad και χρησιμοποιώ το La Roche Posay Physiological Micellar Solution το οποίο (τι πρωτότυπο) είναι και αυτό ένα ήπιο διάλυμα καθαρισμού. Ωστόσο είμαι χαρούμενη που είχα την ευκαιρία να το δοκιμάσω πριν το αγοράσω γιατί με αφήνει κάθε φορά με μια διφορούμενη άποψη. Καθαρίζει υπέροχα, δεν ερεθίζει την επιδερμίδα μου αλλά (ναι πάλι αυτό το αλλά μπροστά μου) διαθέτει μια περίεργη αλκοολούχα μυρωδιά που με απωθεί.

Apivita Cleansing Gel oily/combination skin with Propolis & Citrus
Το συγκεκριμένο ήταν δώρο μαζί με μια κρέμα ματιών που αγόρασα πρόσφατα και εφόσον δε το είχα δοκιμάσει μου φάνηκε φανταστική ευκαιρία. Το Apivita Cleansing Gel με προπόλη & κίτρο διαθέτει κατά 96% φυσικά συστατικά και το νερό έχει αντικατασταθεί με έκχυμα από πράσινο τσάι, ενώ λατρεύω το πόσο ευγενικό είναι με την επιδερμίδα μου καθώς δεν την αισθάνομαι ξηρή μετά, όπως επίσης λατρεύω το πικάντικα φρέσκο και αναζωογονητικό άρωμα του. Σίγουρα μπήκε στη wish list μου!

AHAVA Purifying Mud Mask
Σήμερα είχα ανάγκη από μια μάσκα που θα μου πρόσφερε βαθύ καθαρισμό χωρίς να ερεθίσει την επιδερμίδα και άπλωσα μια γενναία ποσότητα από τη συγκεκριμένη μάσκα που σε μόνο 2 (στη συσκευασία γράφει μόνο 2 λεπτά χρήσης και τη χρησιμοποίησα ακριβώς τόσο) λεπτά λειαίνει και απομακρύνει την λιπαρότητα από την επιδερμίδα...Και ναι μυρίζει λάσπη!

Lierac Sunific After Sun Serum*
Από τους πιο αγαπημένους μου ορούς για λάμψη, αναζωογονηση και επανόρθωση για τον οποίο έχω κάνει πολύ πρόσφτα review εδώ.

Nuxe Multi-Usage Dry Oil
Το συγκεκριμένο ξηρό λάδι δε συνεργάζεται με την επιδερμίδα μου και δεν είναι της αρεσκείας μου, αλλά το λατρεύω για τα μαλλιά μου εφόσον προσφέρει υπέροχη λάμψη και θρέψη στη τρίχα εν ριπή οφθαλμού.

Εσείς θα ασχοληθείτε σήμερα με τη περιποίηση της επιδερμίδας σας; Ποιο αγαπημένο σας προΐον θα χρησιμοποιήσετε;

*pr sample

Comments

  1. Το συγκεκριμένο τζελ καθαρισμού από την Apivita το χρησιμοποιώ καθημερινά και είναι υπέροχο! :)
    youngbeautygr.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολυ καλο για λιπαρά κ ευαίσθητες επιδερμιδες! Bisous!!

      Delete
  2. I love Sunday pamperings! It's my favourite time of the week! The oil prodigieuse by NUXE is a wonder, and that apivita cleanser is one of my faves! Enjoy your pampering! :)

    MyMakeUpCompulsion

    ReplyDelete
  3. σήμερα έχει κούρα ολικής επαναφοράς! μποτέ με οξέα και μάσκες καθαρισμού μετά απο 2ημερο ξενύχτι που μου 'χαρισε' δερμα θαμπό κ άτονο, αποτρίχωση, μικροπέντι και και και

    ReplyDelete
  4. Αγαπώ το nuxe!!!!!!!!Το χρησιμοποιώ πάρααα πολύ τον Χειμώνα!!!!!!!
    Τα υπόλοιπα δυστυχώς δεν τα έχω δοκιμάσει!!
    Υγ...κι εγώ συνήθως Σαββατο ή Κυριακή κάνω πιο ολοκληρωμένο beaute!!
    μεσοβδόμαδα βαριέμαι!! :P

    ReplyDelete
  5. Απαραίτητη είναι η μάσκα. Και η καλή ενυδατική. Από κει και πέρα ό,τι άλλο έχω, το βάζω άμα μπορώ, χαχαχα! Πολύ ωραίο post, λατρεύω beaute το σ/κ!

    ReplyDelete
  6. Το λαδάκι ούτε εμένα μου άρεσε, το δοκίμασα στο πρόσωπο και στα μαλλιά, τίποτα. Για το σώμα, οκ. Την μάσκα δεν την έχω δοκιμάσει ακομα, δεν ήξερα ότι χρειάζονται μονο 2 λεπτά, πολύ βολικό αυτό!

    ReplyDelete
  7. Μου αρέσουν οι επιλογές σου..
    Αχ αυτό το λαδάκι της Nuxe..μου έχει λείψει τόσο πολύυυ <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete
  8. εξαιρετικα προϊοντα για ακομα μια φορα...τον ορο τον εχω βαλει στο ματι...(επειδη τον προτεινες φυσικα)

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ReplyDelete
  9. Great selection, looks like u have a powerful little army there! I for sure need some skin pampering, the stress and the cooler temperatures are wreaking havoc on my skin atm!

    ReplyDelete
  10. κ γω ψηφίζω διπλο καθαρισμο! ηθελα χτες να κανω κατι παρομοιο αλλα.... ανυπομονώ για την επομενη Κυριακη!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts