MUA Colour Blast Eyeshadow Tints


MUA Colour Blast Eyeshadow Tints Stay/Diamonds 3.58€*.
Available on line from MUAstore.co uk..

MUA is following once more the spirit of the era that wants the modern woman to create her favorite everyday makeup easily, quickly and simply without costing a fortune. The new Colour Blast Eyeshadow Tints are the latest cult in the name of beauty that wants eyeshadows creamy and packed in handy chubby pencil. Two of the lighter shades of the range that features a total of six, is Stay with the sophisticated champagne color that I find perfect for an extra shine to the look and Diamonds with a sweet rose-gold finish that may not suit all eyes but it will undoubtedly find its fans.

Since I hadn't tried such creamy shadows, fearing that they would be slipping on my horrific oily eyelids, for me it was a test and as you can imagine I couldn't not to trust my favorite eyeshadow primer underneath. These glide like silk on the eyelid but leave a subtle hue making imperative the process of reapplication. Main advantage is that they don't sit on fine lines and have a duration of about 4-5 hours. However I recommend these to girls with less or almost no oily eyelids ... the rest of us we can hope for a new "cream to powder" eyeshadows concept.

Have you tried the new MUA Colour Blast Eyeshadow Tints? Which shade?

Η MUA ακολουθεί για ακόμη μια φορά το πνεύμα της εποχής που θέλει τη μοντέρνα γυναίκα να δημιουργεί το αγαπημένο της καθημερινό μακιγιάζ εύκολα, γρήγορα και απλά χωρίς ωστόσο να κοστίζει μια περιουσία. Τα καινούρια Colour Blast Eyeshadow Tints είναι η τελευταία μοδα στο όνομα της ομορφιάς που θέλει τις σκιές ματιών σε κρεμώδη μορφή και σε συσκευασία εύχρηστου chubby μολυβιού. Δυο από τις πιο ανοιχτοχρωμες αποχρώσεις της σειράς που διαθέτει συνολικά έξι, είναι η Stay με το σοφιστικέ σαμπανιζέ χρώμα που το βρίσκω ιδανικό για μια έξτρα λάμψη στο βλέμμα και η Diamonds με το γλυκό ροζ-χρυσό φινίρισμα που μπορεί να μη ταιριάζει σε όλα τα μάτια άλλα αναμφίβολα θα έχει τους φαν του.
Εφόσον δεν είχα δοκιμάσει τέτοιου είδους σκιές σε κρεμώδη μορφη, φοβούμενη πως θα γλυστρίσουν πάνω στα φρικτά λιπαρά βλέφαρα μου, για έμενα ήταν μια δοκιμάσια και όπως καταλαβαίνετε δε θα μπορούσα να μην εμπιστευθώ το αγαπημένο μου eyeshadow primer από κάτω. Οι συγκεκριμένες γλιστράνε σα μετάξι στο βλέφαρο όμως αφήνουν μια λεπτή απόχρωση καθιστώντας επιτακτική τη διαδικασία της επαναεφαρμογής. Βασικό πλεονέκτημα ότι δε κάθονται στις λεπτές γραμμές και έχουν μια διάρκεια των περίπου 4-5 ωρών. Ωστόσο τις συστήνω σε κορίτισια με λιγότερο ή σχεδον καθόλου λιπαρά βλέφαρα...οι υπόλοιπες μπορούμε να ελπίζουμε για ένα καινούριο "cream to powder" concept με σκιές ματιών.
Εσείς έχετε δοκιμάσει τα καινούρια MUA Colour Blast Eyeshadow Tints? Ποια απόχρωση?
*pr samle
Bloglovin | Facebook | Twitter   

Comments

  1. Αναρωτιόμουν κατά πόσο καλές είναι, με κάλυψες πλήρως!
    xx

    ReplyDelete
  2. Υπέροχο ποστ! Σίγουρα θέλω να τις δοκιμάσω! Λατρεύω τις σαμπανιζέ αποχρώσεις :)

    ReplyDelete
  3. Τι όμορφα! Τι ωραίες φωτογραφίες!

    ReplyDelete
  4. Πολύ ωραίες φαίνονται! Ειδικά η σαμπανιζέ! Στην Ελλάδα όμως που μπορώ να τις βρω; Και πόσο περίπου κοστίζουν;
    http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μόνο on line θα τις βρεις όμορφη, και γράφω στην αρχή του πόστ πόσο κοστίζουν ... Γύρω στα 4€.

      Delete
    2. Σε ευχαριστώ πολύ! :) Δεν είχα προσέξει ότι το έγραφες. :(

      Delete
  5. Οι αποχρώσεις των συγκεκριμένων είναι τέλειες! Αν και δεν είμαι φαν των συγκεκριμένων σκιών, θα τους ρίξω μία ματιά. Η MUA έχει αρχίσει να μ'αρέσει όλο και περισσότερο!

    ReplyDelete
  6. αχ,ενω μου αρέσουν δεν τις μπορώ με τίποτα τις σκιές σε αυτή τη μορφή,και ενώ δεν έχω ιδιαίτερα λιπαρά βλέφαρα,δε ξέρω γιατί δε μου ταιριάζουν!!!οι φωτο φανταστικές!!!!!ταλέντο!!!χιχι!!

    ReplyDelete
  7. Εγώ βέβαια είμαι στην κατηγορία των λιπαρών και δεν μου έκατσε καλά το diamonds σνιφ... δεν μου απλώνεται καν... κατευθείαν γραμμές και το ήθελα επειδή είναι εύχρηστο... Πάντως έχουν τρομερές αποχρώσεις!!!

    ReplyDelete
  8. Δεν τις ήξερα καθόλου αλλά μου αρέσουν πολύ...Θα ρωτούσα πού της βρίσκεις και πόσο κάνουν αλλά μόλις διάβασα το comment σου παραπάνω...χιχιχι

    Chadlen

    ReplyDelete
  9. Λιπαρά βλέφαρα δεν έχω, αλλά έχω κακή εμπειρία από άλλης εταιρείας eyeshadow pencils.. ψάχνοντας βρήκα κάτι παρόμοιο αδιάβροχο που το προτιμώ. Τα χρώματα και των δύο που δείχνεις πάντως είναι πολύ ωραία!!! Ειδικά η σαμπανί!!! Ίσως σε μελλοντική παραγγελία από ΜUA να την συμπεριλάβω... ;o))XXX

    ReplyDelete
  10. Αχ τι όμορφες αποχρώσεις!
    Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω ακόμα τίποτα από τη MUA (ναι, κι όμως...) και νομίζω ότι αν κι όταν κάνω παραγγελία, το καλάθι μου θα είναι ασήκωτο!
    Υπάρχει μήπως περίπτωση το χειμώνα να τα χαρείς περισσότερο; Εμένα η λιπαρότητα βελτιώνεται στο κρύο..
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  11. καταρχας οι φωτογραφιες ειναι τελειες :)
    φαινονται πολυ ομορφα τα μολυβακια και θελω να δοκιμασω κι εγω!
    Και διαλεξες πολυ ωραια χρωματα.

    xoxo
    thefashionsweetheart.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  12. Εγραψες εξαιρετικά όπως πάντα.Δεν έχω δοκιμάσει κάποια σκια σε τέτοια μορφή και ομολογώ οτι προτιμώ τις ματ σταθερές σκιές.
    Ειρήνη μου έχεις βραβειάκι εδώ http://sofiasbeautyworld.blogspot.gr/2013/09/liebster-blog-award.html πέρνα αν θες.Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  13. On me they crease without primer within one hour and with primer within 3-4 hours. The colour are nice but unfortunately they are not for me :)

    ReplyDelete
  14. Υπέροχη η σαμπανιζέ απόχρωση!
    Αχ αυτά τα λιπαρά μου βλέφαρα..
    Με προκαλεί όμως να την δοκιμάσω!

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete
  15. υπεροχη αναρτηση! τελικα δε νομιζω οτι κανουν για μενα αλλα το ποστ ηταν υπεροχο ! διαφωτιστικότατο!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts