Hair Update | Back to Chocolate-Red


Although in my daily life I don't particularly like changes, I can't say that the same happens when I refer to my hair, and while I loved my ombre (which you can view by clicking here) during the summer months, with the coming of autumn all I could think it was a most warm and beautiful color and a completely different haircut.

So I said goodbye to my long curls and opted for a short one length haircut just below the shoulders, which offers the necessary volume to my very fine hair. Regarding the color of chocolate-red, it seemed ideal since I had also embrace it in the past successfully.
Besides this winter fashion enjoins one length haircut short or long and warm, red chocolate colors...

Are you thinking any change regarding your hair?? If so what will you choose?

Άν και στη καθημερινή μου ζωή δε μου αρέσουν ιδιαίτερα οι αλλαγές, δε θα μπορούσα να πω ότι συμβαίνει το ίδιο όταν αναφέρομαι στα μαλλιά μου, και ενώ λάτρεψα το ombre (το οποίο μπορείτε να δείτε με ένα κλικ εδώ) τους καλοκαιρινούς μήνες, με τον ερχομό του φθινοπώρου το μόνο που σκεφτόμουν είναι ένα πιο ζεστό και όμορφο χρώμα καθώς και ένα τελείως διαφορετικό κούρεμα.

Αποχαιρέτησα λοιπόν τις μακριές μου μπούκλες και προτίμησα ένα κοντό μονοκόμματο λίγο πιο κάτω από τους ώμους, το οποίο προσφέρει και τον απαραίτητο όγκο στα πολύ λεπτά μαλλιά μου. Όσον αφορά το χρώμα το σοκολατο-κόκκινο μου φάνηκε ιδανικό μιας και παλαιότερα το έιχα αγκαλιάσει με επιτυχία.
Άλλωστε φέτος το χειμώνα η μόδα προστάζει μονοκκόματο καρέ κοντό ή μακρύ και ζεστά, κόκκινα σοκολατί χρώματα...

Εσείς σκέφτεστε κάποια αλλαγή στα μαλλιά σας?? Αν ναι τι θα επιλέξετε?


Thanks for Reading!!
Bisous
Irene 

Comments

  1. Υπέροχα τα νέα σου μαλλιά.Είσαι κούκλα.Προσωπικά μου αρέσουν περισσότερο ετσι.Φαίνεσαι πολύ πιο γλυκιά.Με γεια σου
    Υ.Γ Εγώ τα έχω Καστανό έντονο κόκκινο αλλά εχω μπουχτήσει με τις βαφές κάθε μήνα γιατί ξεθωριάζουν σε χρόνο dt και θέλω οπωσδήποτε αλλαγή.Εσύ τα έβαψες μόνη ή σε κομμωτήριο?Αν επιτρέπεται τι βαφές χρησιμοποίησες ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε κομμωτήριο και από οτι ρώτησα τη κομμώτρια μου για σοκολατοκόκκιναχρώματα εμπιστεύεται μόνο Koleston. ;)
      xoxo

      Delete
    2. Ευχαριστώ Ειρήνη μου!!!Καλημέρες..

      Delete
  2. Το χρώμα είναι φανταστικό, σε γλυκαίνει και σου παέι πολύ πολύ! <3

    ReplyDelete
  3. Πανέμορφη και πανέτοιμη για το φθινόπωρο! :) Και πάλι με γεια σου!

    ReplyDelete
  4. Μεγιές Ειρηνάκι μου όντως είναι πολύ γλυκό χρώμα και σου πάει και γω θεωρώ πολύ περισσότερο στο πρόσωπο σου.Αλλωστε εγώ είμαι φαν των Σοκολατοκοκκινων και χάλκινων αποχρόσεων!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω πολύ Λένα μου!! <3 Βisous!!

      Delete
  5. Υπεροχο χρωμα και σου παει πολυ!!! Και εγω με το που τελειωσε το καλοκαιρι τα εκανα πολυ πιο σκουρα...

    ReplyDelete
  6. Πολύ όμορφη αλλαγή και το κόκκινο σου πάει πάρα πολύ όπως και το κούρεμα!! :) Είναι πολύ chic! Δυστυχώς δεν μπορώ να πω ότι είμαι των αλλαγών πόσο μάλλον των τόσο δραστικών:P!

    ReplyDelete
  7. That looks amazing hun, I love the colour and it suits you so much! The style is gorgeous too, and I can't believe how quickly your hair grows as even with the hair cut it still looks long! xx

    ReplyDelete
  8. Αχ και γω κάτι τέτοιο έχω στο μυαλό μου!!!! Μεγειά είναι τέλειο και πολύ τρεντ φέτος το κόκινο!

    missybou.blogspot.gr

    ReplyDelete
  9. Σου πάει πολύ και σε γλυκαίνει περισσότερο από το ombre! :)

    ReplyDelete
  10. Αν και είμαι λάτρης των μακριών μαλλιών τα μαλλιά σου δείχνουν τόσο όμορφα!!! Χρώμα και μήκος υπέροχα!!! Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  11. Τέλειο χρώμα και τέλειο μήκος!!!

    Κι αυτές οι χαλαρές μπουκλίτσες σου πάνε τόσο πολύ. Πραγματικά φοβερό hair update

    Chadlen

    ReplyDelete
  12. Μεγειάααααααα σου Ειρηνάκι!!!!!!
    Σου πάει πάρα πολύ το νέο σου χρώμα!!!Αλλά και το μάκρος!!
    Φιλάκια!!!:D

    ReplyDelete
  13. θα στο πω και από εδώ!!!κούκλα!!!!τελείως διαφορετικό απο το προηγούμενο,πιο ζεστό,σε γλυκαίνει απίστευτα!!!!

    ReplyDelete
  14. Σου πάνε τρελά!!! Πανέμορφη χωρίς υπερβολές!! Γενικά είναι ωραίες οι αλλαγές μια στο τόσο!! Ανανέωση!! :)

    ReplyDelete
  15. Looks great on you and the lipstick too :)

    ReplyDelete
  16. I think this looks a million times better than the ombre, I guess the warmer tones suit u better! Pretty pretty!;)

    ReplyDelete
  17. σου παει πολυ!!!!!!!!! εξαιρετικη επιλογη!

    ReplyDelete
  18. Είναι πανέμορφα τα μαλλάκια σου έτσι, μεγειές!! xx

    ReplyDelete
  19. σου παει πολυ αυτό το μήκος. τόσο όσο να μπορείς και κάποια χτενισματα πιο περίεργα. και το χρώμα πολύ ωραίο, ζεστό!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts