Calvin Klein Endless Creme Concealer | Review


Calvin Klein Bare 205, Maybelline Fit Me 02,Bourjois Concealer Stick light beige,Korres Pomegranate Concealer PC1

Calvin Klein Endless Cream Concealer 10.00€*.
Διαθέσιμο on line από το Eyewish.gr.

When the discussion indicates the name of Calvin Klein our mind goes into high end and expensive products, but the makeup line of this firm is very affordable, perfect for every budget and every desire. From this range of Calvin Klein thus I tried the Endless Cream Concealer in shade 205 Bare which you will find it in a special and luxurious transparent with black and white accents packaging, while it's not failing to have a soft sponge for an easy application and beige color with orange undertones.

The composition is wonderfully creamy and glides like a dream under the eye area without necessarily require an eye cream underneath for some extra help. It reminded me the wonderfully Fit me of Maybelline, only the CK is creamier and not as watery and does not have a matte finish. Covers and camouflages wonderfully dark circles while in its case of applies the less is more regarding the quantity you will use! Another bonus that is enriched with vitamin E and C as well as balancing wrinkles isopeptides while is featuring a lipo-silicone technology and is ideal for all skin types.
And when I find myself daily in the morning to snatch it and apply it in a hurry before I get out of the house and not "sitting" in small fine lines, for me is definitely a success.
Have you tried something from Calvin Klein? What do you think of the Endless Cream Concealer??

Όταν στη συζήτηση αναφέρεται το όνομα Calvin Klein ο νους μας παει σε high end και πανάκριβα προΐοντα, ωστόσο η σειρά μακιγιάζ του συγκεκριμένου οίκου είναι πάρα πολύ προσιτή, ιδανική για κάθε βαλάντιο και κάθε επιθυμία. Από τη σειρά λοιπόν του Calvin Klein δοκίμασα το Endless Cream Concealer στην απόχρωση 205 Bare το οποίο θα βρείτε σε μια ιδιαίτερη και πολυτελές διάφανη με μάυρες και λευκές λεπτομέρειες συσκευασία , ενώ δε παραλείπει να διαθέτει μαλακό σφουγγαράκι για εύκολη εφαρμογή και μπεζ απόχρωση με πορτοκαλί υποχρωματισμούς.

 Η σύνθεση του ειναι υπέροχα κρεμώδης και γλιστράει σαν όνειρο κάτω από τη περιοχή των ματιών, χωρίς να χρειάζεσαι απαραίτητα κρέμα ματιών από κάτω για έξτρα βοήθεια. Μου θύμησε καταπληκτικά το Fit me της Maybelline, μόνο που το CK είναι πιο κρεμώδες και όχι τόσο νερουλό και δε διαθέτει ματ τελείωμα. Καλύπτει και καμουφλάρει θαυμάσια τους μαύρους κύκλους ενώ στη περίπτωση του ισχύει το less is more όσον αφορά τη ποσότητα που θα χρησιμοποιήσετε! Ακόμη ένα μπόνους το ότι είναι εμπλουτισμένο με βιταμίνη Ε και C καθώς και με ισοπεπτίδια εξισορρόπησης των ρυτίδων, ενώ παράλληλα διαθέτει λιπο-σιλικονουχα τεχνολογια και είναι ιδανικό για όλους τους τύπους επιδερμίδας.
Και όταν με βρίσκω καθημερινά το πρωί να το αρπάζω και να το απλώνω στα γρήγορα πριν βγω από το σπίτι και να μη "κάθεται" στις μικρές λεπτές γραμμές, για εμένα σίγουρα είναι επιτυχία.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από Calvin Klein?Πως σας φαίνεται το Endless Cream Concealer??
*pr sample 

Comments

  1. Ενδιαφέρον ακούγεται από όσα γράφεις!!! Ωραίο review και photos hun!!! ;o))XXX

    ReplyDelete
  2. μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον σίγουρα θα το δοκιμάσω στο μέλλον, από το review σου είναι αυτό που ψάχνω συνήθως στα concealers :)

    ReplyDelete
  3. Οντως..από τα swatches φαίνεται να μοιάζει πολύ με το fit me...τουλάχιστον χρωματικά και από θέμα υφής!

    ReplyDelete

  4. Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα περιγραφή και επιλογή!Φαίνται αρκετά καλυπτικό, με φυσικό τρόπο, και μου αρέσει πολύ που είναι κρεμώδες.Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζουμε την τιμή του καθώς και πού μπορούμε να τα βρούμε στην Αθήνα(είμαι από άλλη πόλη αλλά πηγαίνω συχνότατα).Επίσης όσον αφορά στο concealer του ΚΟΡΡΕ, έχω διαβάσει ότι είαι πολύ καλυπτικό.Η απόχρωση που απεικονίζεται στη φωτογραφία φαίνεται αρκετά λευκή(και επειδή έχω ...εκ γενετής θέμα με μαύρους κύκλους, μπορώ να πω ότι οι λευκές αποχρώσεις τονίζουν το πρόβλημα).Η αμέσως επόμενη είναι πολύ σκουρόχρωμη; Έχει δοκιμάσει κάποια από εσάς;Τελευταία δοκιμασα το perfect coverage από FLORMAR,ΑΞΙΟΠΡΕΠΈΣΤΑΤΟ, αν και παρέχει μέτρια κάλυψη σε περίπτωση έντονων μαύρων κύκλων.Από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει , το double wear της ESTEE LAUDER, ένα σε σωληνάριο της LANCOME ΚΑΙ της SHISHEIDO-κρατάει για μεγάλο χρονικό διάστημα.Τώρα με πείθεις να κοιτάξω και αυτό!Μπράβο για το περιεκτικό post!!!

    ReplyDelete
  5. Μονο 10 ευρω???Μου εκανε μεγαλη εντυπωση η τιμη.Το αστερακι διπλα τι σημαινει?Το ανοιχτο χρωμα του κονσιλερ απο Κορρε μου αρεσει πολυ.Εχεις κανει καποιο σχετικο review??Αναζητω εδω και καιρο το ιδανικο κονσιλερ αλλα επι ματαιω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όπως γράφω και στο Disclaimer το (*) συμβολίζει ότι είναι pr sample. Του Korres είναι σχετικά πολύ ανοιχτόχρωμο όντως. Ναι έχω κάνει review check Korres in Categories! ;)

      Delete
    2. Ok.Ευχαρισττω για τις πληροφοριες.Πιστευεις οτι σε ανοιχτοχρωμη επιδερμιδα η αποχρωση αυτη θα ταιριαζε?Δεν εχει πολλες επιλογες στο site...

      Delete
    3. Εμένα μου ταιριάζει αυτή τη στιγμή που έχω κ λίγο μαυρισματακι, ωστόσο αν έχεις πολυ ανοιχτοχρωμη επιδερμιδα δε θα στο συνιστούσα. ;)

      Delete
    4. Σε ευχαριστω και παλι !!!Φιλακια.

      Delete
  6. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά σίγουρα στο μέλλον θα το κάνω!!!
    Πολύ ωραίο post!!
    Gleaming Spire // Bloglovin'

    ReplyDelete
  7. έχω δοκιμάσει μόνο κραγιόν της εταιρίας,και πραγματικά τα συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!τώρα λοιπόν θα δοκιμάσω και το concealer!!!

    ReplyDelete
  8. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν από CK..
    Μου άρεσε πολύ η παρουσίασή σου!
    Θέλω και εγώ κάποιο προϊόν που να μην τονίζει τις λεπτές γραμμές που άρχισαν "δυστυχώς" να εμφανίζονται κάτω από τα μάτια!
    Θα το έχω υπόψην μου σίγουρα..

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete
  9. Ακούγεται πολυ καλο! Και βλέπω η απόχρωση σου έκατσε καλα! Κρίμα ρε γτ που δεν ειναι πιο accessible σαν μαρκα - στα χρώματα μου ειναι κομματάκι δύσκολο να πετύχεις τη σωστή απόχρωση concealer με την πρώτη, ειδικά αν η αγορά ειναι online...! Xxx

    ReplyDelete
  10. μμμ πολυ ενδιαφερον! νομιζω θα πρεπει να του δωσω μια ευκαιρια! ευχαριστούμε πολυ!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts